rozek Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 a CZty mialy w ogole obrotomierze? no ba :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 i to do 10 kilo niestety obroty się kończyły przy 5,5 k i wtedy tez silnik miał największą moc i jak raz spadły poniżej 5 to nic oprócz redukcji nie ratowało stuacji. W skodach są takie same obrotki i prędkościomierze :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 11 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 W skodach są takie same obrotki i prędkościomierzeI dlatego niekrorzy przekladaja predkosciomierze ze skody do jawy aby miec licznik przebiegu dziennego :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 W skodach są takie same obrotki i prędkościomierze ;) No nie bardzo takie same. Skodzisze (przynajmiej 105 i 120) mają elektroniczne obrotonierze.Czy ktoś może powiedzieć że prędkościomierz ze skody 120 podejdzie na 100% do jawulca??Bo zerowany drogomierz to by mi się baaaardzo przydał (nigdy więcej pchania sprzęta do CePeeNa ;) ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 W skodach są takie same obrotki i prędkościomierze ;) No nie bardzo takie same. Skodzisze (przynajmiej 105 i 120) mają elektroniczne obrotonierze. myślałem o octaviach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kemocik Opublikowano 12 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2004 Oczywiście że TSke synu, ja na niej siewyjeździłem hohohmotor "kochany" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodzbb Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 mam okazje kupic dwie JAWY 350 :1. TS za ok 600zł - stan db+ , w miare nowa , nie katowana - 1987r2.CZ za ok 500zł - stan db , też w miare ok , + 2 worki części - 85 bodajżezastanawiam sie jaki wybrac - Silniki niby te same ale ... Moje pytanie - jakie są dokładne róznice ( jeśli mozna - bardzo szczegółowe) , jak sie prowadzi jedna i dróga no i ogólnie który model byście wybrali ?? Na co zwrócić szczególna uwagę podczas oglądania sprzetów ?? Szczerze mówiąc nie chciało mi się czytać tych wszystkich odpowiedzi na Twoje pytanie dlatego wybacz jeśli się będe powtarzał...Po pierwsze: Jawa TS 350 i CZ 350 to dwa różne motocykle. Silniki mają inne (w CZ jest bardziej kanćaty, masywniejszy) i podstawową różnicą jest instalacja elektryczna! w TS jest 12V a w CZ (nie wiem czy we wszystkich) 6V.Po drugie: Cała zabudowa motocykla (tj. zbiornik paliwa, siedzenie, zadupek, boczne pokrywki) jest różnaPo trzecie: Jawa TS jest nowszą konstrukcją i z tego co sie orientuje to jest chyba troszke mocniejszaPo czwarte: Byłem posiadaczem 2 Jaw TS z czego jedna miała silnik od CZ 350 i powiem szczerze że silnik w TS jest lepszą konstrukcją (oprócz sprzęgła w którym tarczki mocowane są za pomocą śrub a nie zawleczek - jak w CZ, czego efektem często są urwania gwintów - przy ewentualnym zakupie jawy ts polecam sprzęgło wymienić)Ogólnie mówiąc wybrałbym jawe ts, ale motocykle z takim rocznikiem należy kupować pod kątem stanu technicznego a nie wyglądu także wg mnie Twoja decyzja powinna zapaść dopiero po oględzinach obu motocykli... Na co zwracać uwage podczas zakupu?Nie będe pisał o rzeczach typu numery, światła, czy prosta rama...bo to są podstawowe oględziny.Jawy słynne są z częstego ustawiania zapłonu także polecam sprawdzić wszystkie elementy które sie na ten zapłon składają, należy również zwrócić uwagę na pracę silnika czy jest równa, czy słynne pierdzenie jest równe z obu garów oraz ważną sprawą jest sprawdzenie czy wszystkie biegi prawidłowo wskakują bez jakiś zbędnych szarpnięć, stuków czy nadmiernych oporów no i czy nie wyskakują w trakcie jazdy. Wybór należy do Ciebie... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Stary! Temat ma dwa lata! Proszę nie odświeżać takich trupów, mają służyć jako archiwum!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Pozwolisz ze bede odmiennego zdania :buttrock: Uwazam osobiscie ze mimo iz traktujesz te posty jako archiwalne to dobrze jest jezeli dopisze ktos cos sensownego do juz istniejacego posta a nizeli mialby zakladac ponownie ten sam watek, a dobre rady sa zawsze w cenie.... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 WitamA czy może mi ktoś wyjasnić dokładnie o co chodzi z tym półautomatycznym sprzęgłem (jako że tydzien temu kupiłem CZ 350 i troche mnie to ciekawi) Czasem przy redukcji gdy redukuje do 1 to puszczam klamke sprzęgła i dodaje gazu a tu tak jakbym na luzie jechał, no to ja za klamke a ona lata jakby sie linka urwała no to ja deptam w wajche zmainy biegów (nic sie nie dzieje) i po chwili samo sie załącza i jest bieg.powiedzcie dokładnie na jakiej zasadzie to działapozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Pozwolisz ze bede odmiennego zdania Uwazam osobiscie ze mimo iz traktujesz te posty jako archiwalne to dobrze jest jezeli dopisze ktos cos sensownegoTen "świeży" post zbyt wielu nowych informacji nie wniósł, autor oprócz kilku ogólnie znanych banałów nie napisał o różnicach najistotniejszych: rama, cylindry itd. A instalacja elektryczna w CZesi 12V nie różni się wiele od tej z TSy ale to inny temat.A czy może mi ktoś wyjasnić dokładnie o co chodzi z tym półautomatycznym sprzęgłem Dźwignia zmiany biegów ma duży skok i nim nastąpi przełączenie biegów to najpierw nastąpi odłączenie sprzęgła, dokładnie tak samo jak przy naciśnięciu klamki przy kierownicy. W praktyce klamki używało się tylko do ruszania, pozostałe zmiany biegów góra-dół wykonywało się jedynie za pomocą dźwigni biegów. Układ jest dość prasty w budowie natomiast trzeba poświęcić trochę czasu na jego dokładne ustawienie i skorelowanie z linką. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wydaje mi sie ze kazd ma prawo do wypowiadania sie na tematy w ktorych sie orientuje i ma swoja wiedze nabyta podczas uzytkowania pojazdu, dlaczego wiec zabraniac mu sie wypowiadac lub dolaczac do wypowiedzi innych skoro ma cos w temacie do powiedzenia a nie tylko nabija sobie licznik.... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wydaje mi sie ze kazd ma prawo do wypowiadania sie na tematyFakt niezaprzeczalny iż wolność słowa obowiązuje i każdy ma rawo napisać to co wie. Moj post dotyczył raczej fachowości tej wypowiedzi a nie samego faktu jej zamieszczenia.Pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Co do fachowosci to uwazam osobiscie, ze podane wady i zalety JAWY TS w pelni przedstawiaja cechy jakimi charakteryzuje sie omawiany motocykl... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.