Skocz do zawartości

łańcuch 520 do 120-140 zł -jest sens ?


Rekomendowane odpowiedzi

witam

pany szybko bo bawełna wzywa -muszę wymienić napęd sprzęt ma 20-30KM 2T łańcuch 520 , tradycyjnie nie mam kasy , i teraz jest sens pchać się w jakiegoś bezoringa za 120-140 zł ? bo oringowego za tą kasę to chyba nie kupię ? nie będzie to zabawa na tydzień ?

 

Ten wynalazek jest z 84 i fabrycznie nie ma regulacji naciągu łańcucha ani żadnego napinacza na wahaczu , także pytam żeby nie było że kupię bezoringa i po 2 tygodniach go wyrzucę albo będe skracał bo zacznie spadać ......

 

z tego co wiem najtańszy o-ring to minimum 230-250 zł a ja nie mam kasy stąd pytam

 

łańcuch ma 90 ogniw

 

z góry dzięki za porady i linki ...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bier na co masz kasę jak Limo prawi.

Mi się "ostatnio" zeszmaciło coś co było na x-ringach (niestety nie wiem jak długo i w jakich warunkach) a do końca regulacji jescze prawie 2cm .... Nie dało rady jeździć na tak nierówno wyciągniętej szmacie (symbol PBR525VM albo VX , jakoś tak ), wyje*ałem i wstawiłem zęby JT i DID 525VX . Jak za szybko zdechnie dam znać.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przecież do offu kupuje się bezoringowe (rozumiem że chodzi o traję). Bierz to na co Cię stać.

 

no ja 6 lat latam i jeśli mamy być szczerzy to pojęcie mam w temacie jak fasola o życiu w Polsce :D

Kiedyś słyszałem że

zawodnicy latają na bezoringach bo mają najmniejsze opory i są najlżejsze ale mają zajebiście krótką żywotność

natomiast amator powinien iść w x-ring albo o-ring jeśli nie chce za chwilę tego wymieniać i co chwila naciągać

w xr 600 mam sunstara zęby i jakiegoś dida za chyba 3 stówy ale wtedy byłem młody piękny i bogaty a teraz tylko piękny zostało a jeździć się chce...........fakt że traja na papierze jest 2x słabsza od xr i nie ciągnie tak z dołu...........

 

 

jak się wyciągnie to wywalisz ogniwo i ognia dalej :cool:

 

wszystko fajnie w sprzęcie który ma regulacje naciągu -tutaj jej nie ma i nie chcę żeby doszło do sytuacji w której powiedzmy mając 90 ogniw jest za długi mając 89 za krótki a czysto teoretycznie jest to możliwe.......

 

 

Mi się "ostatnio" zeszmaciło coś co było na x-ringach (niestety nie wiem jak długo i w jakich warunkach) a do końca regulacji jescze prawie 2cm ....

 

ja kiedyś miałem bezoringowego dida w crm i nie wiem czy trafiłem podróbkę czy coś źle robiłem ale był tragiczny -kupiłem nówkę za chyba 115 zł , prawie co wyjazd go podciągałem , po chyba 3 miechach skończyła się regulacja i zacząłem skracać , po pół roku już szeleścił jak wściekły i miał luzy jak kierownica w żuku , moim zdaniem penisowata żywotność zważywszy że jakoś specjalnie z klamy nie waliłem, błota raczej unikam i nie lubię a crm ma 30KM i łańcuch 520, to w takiej xr przy jebaniu z klamy z wbitą 2 i 140 mitasie na tyle ile by taki wytrzymał ? miesiąc :D ? ...........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oringi zabierają trochę mocy (wystarczy popchać motor i już będzie czuć wyraźną różnicę w stawianym oporze). Jednak jak chcesz dłużej polatać to dozbieraj do oringa, bezoringi przy łojeniu wytrzymują max 25-30 godzin a na origu to latasz, latasz i nie chce się zużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to lepiej dowiedz się od bardziej kumatych bo ja nie zjeżdżam z asfaltu (ale jak przystało na to forum - i tak sie wypowiem). Natka powinna wiedzieć ;).

 

Możesz też pomyśleć nad jakims napinaczem domowej roboty:

 

http://i84.photobucket.com/albums/k38/rotisusu/IMG_1096.jpg

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Oringi zabierają trochę mocy (wystarczy popchać motor i już będzie czuć wyraźną różnicę w stawianym oporze). Jednak jak chcesz dłużej polatać to dozbieraj do oringa, bezoringi przy łojeniu wytrzymują max 25-30 godzin a na origu to latasz, latasz i nie chce się zużyć.

 

no i to jest w sumie konkretna odpowiedź-dzięki

 

 

chyba zaryzykuje jakimś bezoringiem ale czymś firmowym nie najtańszym ( proponowali mi chiński bezoring 520 za 68 zł :D :D :D ) i niech się dzieje wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba , miejmy nadzieję że do końca roku przelata........jak 25h wytrzymuje w crf na pi*dzie to u mnie powinien posłużyć -do crf odejściem to trajce brakuje :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to ten droższe w cenie x-ringów tyle łojenia wytrzymują, te tanie to pewnie ze dwa treningi przelatają:) Patrząc na oszczędność to jak byś nie liczył o-ring jednak wyjdzie finalnie dużo taniej.

 

Albo wsadź używkę od ściga jak po taniości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heniu a co powiesz na chiński bezfirmowy o-ring

http://allegro.pl/motojapan-nowy-lancuch-o-ringowy-520h-i5637219216.html

 

?

 

lepiej tak czy did bez oringów ?

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć ale pewnie i tak dłużej wytrzyma od bezoringowca. Ludzie sobie chwalili SFR http://allegro.pl/sfr-lancuch-napedowy-520-vo-118-ogniw-o-ring-i5420591048.html ale sam nie miałem, więc empirycznie nie sprawdziłem.

 

Ja mam RK, który ściągnąłem ze starego motocykla jak sprzedawałem z przebiegiem około 6k km, założyłem do CRF przejeździłem 45 godzin tylko na torze a łańcuch dalej jak nówka.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heniu a co powiesz na chiński bezfirmowy o-ring

http://allegro.pl/motojapan-nowy-lancuch-o-ringowy-520h-i5637219216.html

 

?

 

lepiej tak czy did bez oringów ?

Kolega to ktm exc 525 założył łańcuch IRYS - wytrzymał 3/4 pierwszego poważnego podjazdu

my kiedyś kupiliśmy chiński łańcuch do kombajnu do burkaów, nie dało się rozpocząć pracy - cały czas się zrywał.

Uważam że na łańcuchu nie da się zaoszczędzić, na 2 razy droższym pojeździsz 4 razy dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...