Skocz do zawartości

inazuma 750, problem po remoncie


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie ciężko mi jest stwierdzić czy to idzie pilotem czy iglicami, ale skoro wcześniej było bez problemu, i problem pokazuje się przy utrzymywaniu prędkości (małe otwarcie) odpowiedzialność spada chyba na piloty. Dobra dzięki wstępnie za pomoc, powalczę w serwisie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, efekt występuje w mniejszym zakresie obrotów (4,5 tyś obr).

Nie sprawdzałem czy są tak samo, z aktualnej pozycji odkręciłem o tą połówkę.

Zaciekawił mnie bardzo temat colortune, ale na jeden raz nie bardzo kalkuluje mi się to kupować...

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się to bardzo dobrze ustawić bez Colortuna!

Jeśli sam silnik i gaźniki nie są mocno wyeksploatowane, to według mnie, nie ma sensu, wystarczy pewnie niewielka korekta w stosunku do fabrycznych ustawień.

Jak już sam grzebiesz, to upewnij się jeszcze czy poziomy paliwa są właściwe i identyczne dla każdego gaźnika.

 

Wkręć piloty do oporu, wykręć o tyli, ile podaje serwisówka i zacznij zabawę.

Jeśli na fabrycznych nastawach nie będzie dobrze, to zaczynasz wykręcać pilota- powinien temu towarzyszyć delikatny wzrost obrotów.

Jak już obroty nie będą szły w górę, to wyrównujesz je do poziomu nominalnego pokrętłem pod gaźnikami i zaczynasz wykręcać następnego pilota i tak na 4 gaźnikach.

Silnik ma płynnie i szybko wkręcać się na obroty i tak samo z nich opadać.

Praca na wolnych ma być możliwie równa, obroty stabilne (to olejak więc nigdy super równo nie będzie)

Po tej zabawie synchronizacja i jazda testowa, musi być dobrze!

 

Kręcenie na pałę gdy nie wiesz z jakiego poziomu startujesz jest o kant dupy rozbić.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założenie było takie że Pany z serwisu to dobrze zrobili :D

Wykręciłem to teraz o kolejne pół obrotu, ale efektów żadnych. Więc skręciłem to z powrotem.

Tyle że z colortune można by zobaczyć co dzieję się przy tych 4.5tyś przy małym obciążeniu.

Dźwięk z wydechu zaczyna wtedy przypominać pracę subaraka.

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://ifotos.pl/zobacz/gaznikjpg_saxsnnx.jpg

nie ma na iglicy możliwości ustawiania :/ (igła ze sztywnym łebkiem)

a poziom paliwa, nigdy nie sprawdzałem, choć to było wykonywane w serwisie.

Filtr powietrza też rozbierali bo puszka była zawalona olejem... (za dużo chyba wlałem przy pierwszej wymianie). Na jałowym brak lewizny, ale wiadomo co się dzieje na obrotach...

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz stan iglic od mieszanki paliwowej. Najlepiej ppd lupa albo zdjecia makro mialem podobnie. Przy ustawieniach fabrycznych bylo tragedia wkrecilem o 3/4 obrut i znacznie lepiej. Podaje przyklad na RFce.

 

Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dorwałem dziś miernik i pomierzyłem układ zapłonu...

Cewki od strony sygnału: 4,7 i 4,3 Ω. W serwisówce zakres wynosi 2-4... przy 20* ( motocykl nie był odpalany przed pomiarem)

Pomiar od strony świec wyszedł w normie.

Czyli co... obie do wymiany?

Kupować nowe czy szukać używek?

 

Po wyczyszczeniu styków obie cewki mają 4.2 Ω

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...