Kogut341 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Właśnie ciężko mi jest stwierdzić czy to idzie pilotem czy iglicami, ale skoro wcześniej było bez problemu, i problem pokazuje się przy utrzymywaniu prędkości (małe otwarcie) odpowiedzialność spada chyba na piloty. Dobra dzięki wstępnie za pomoc, powalczę w serwisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Pisałeś że po wykręceniu o pół obrotu jest poprawa. A sprawdziłeś czy wszystkie są wykręcone o tyle samo? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) tak, efekt występuje w mniejszym zakresie obrotów (4,5 tyś obr).Nie sprawdzałem czy są tak samo, z aktualnej pozycji odkręciłem o tą połówkę. Zaciekawił mnie bardzo temat colortune, ale na jeden raz nie bardzo kalkuluje mi się to kupować... Edytowane 15 Maja 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) Da się to bardzo dobrze ustawić bez Colortuna!Jeśli sam silnik i gaźniki nie są mocno wyeksploatowane, to według mnie, nie ma sensu, wystarczy pewnie niewielka korekta w stosunku do fabrycznych ustawień.Jak już sam grzebiesz, to upewnij się jeszcze czy poziomy paliwa są właściwe i identyczne dla każdego gaźnika. Wkręć piloty do oporu, wykręć o tyli, ile podaje serwisówka i zacznij zabawę.Jeśli na fabrycznych nastawach nie będzie dobrze, to zaczynasz wykręcać pilota- powinien temu towarzyszyć delikatny wzrost obrotów.Jak już obroty nie będą szły w górę, to wyrównujesz je do poziomu nominalnego pokrętłem pod gaźnikami i zaczynasz wykręcać następnego pilota i tak na 4 gaźnikach.Silnik ma płynnie i szybko wkręcać się na obroty i tak samo z nich opadać.Praca na wolnych ma być możliwie równa, obroty stabilne (to olejak więc nigdy super równo nie będzie)Po tej zabawie synchronizacja i jazda testowa, musi być dobrze! Kręcenie na pałę gdy nie wiesz z jakiego poziomu startujesz jest o kant dupy rozbić. Edytowane 15 Maja 2016 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) założenie było takie że Pany z serwisu to dobrze zrobili :DWykręciłem to teraz o kolejne pół obrotu, ale efektów żadnych. Więc skręciłem to z powrotem.Tyle że z colortune można by zobaczyć co dzieję się przy tych 4.5tyś przy małym obciążeniu.Dźwięk z wydechu zaczyna wtedy przypominać pracę subaraka. Edytowane 15 Maja 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 sprawdź poziom paliwa w gaźnikach, a potem podnieś igły. Inną bajką jest czy poprawnie jest założony filtr powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) http://ifotos.pl/zobacz/gaznikjpg_saxsnnx.jpgnie ma na iglicy możliwości ustawiania :/ (igła ze sztywnym łebkiem)a poziom paliwa, nigdy nie sprawdzałem, choć to było wykonywane w serwisie.Filtr powietrza też rozbierali bo puszka była zawalona olejem... (za dużo chyba wlałem przy pierwszej wymianie). Na jałowym brak lewizny, ale wiadomo co się dzieje na obrotach... Edytowane 15 Maja 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 to sprawdź poziom paliwa, wężyk przeźroczysty i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Sprawdz stan iglic od mieszanki paliwowej. Najlepiej ppd lupa albo zdjecia makro mialem podobnie. Przy ustawieniach fabrycznych bylo tragedia wkrecilem o 3/4 obrut i znacznie lepiej. Podaje przyklad na RFce. Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 tak tylko na piloty już nie reaguje, wstępnie dogadałem się z serwisem (dostarczę im też książkę heynes- nie ma serwisówki od suzuki do tego moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Silnik jest ten sam co w GSXF 750. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) silnik tak, ale inazuma ma zupełnie inne gaźniki.keihin CVK 32. a ustawienie tego to mix gsxf 600 i gsxf 750. Edytowane 19 Maja 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Co to zaś za fachury, co to im klient dane serwisowe musi dostarczyć ? :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Dobra, dorwałem dziś miernik i pomierzyłem układ zapłonu...Cewki od strony sygnału: 4,7 i 4,3 Ω. W serwisówce zakres wynosi 2-4... przy 20* ( motocykl nie był odpalany przed pomiarem)Pomiar od strony świec wyszedł w normie.Czyli co... obie do wymiany? Kupować nowe czy szukać używek? Po wyczyszczeniu styków obie cewki mają 4.2 Ω Edytowane 20 Maja 2016 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 tego bym się nie czepiał, porządny regulacja gaźników powinna załatwić sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.