michoa Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 powaga bez klamy to nie idzie ? tragedia taki mocny moto i trza z klamki..........125 soft enduro typu dt125 na 1 idzie z gazu pod warunkiem że pod tylnim kołem jest twardo a szejseta z klamy ? nawet na 1 ? upadek..... albo namów babę , ja na 1200 jak jechałem z kumplem ( rzecz jasna syfsuki bandit 1200 on prowadził ja to się tego boję , mocne ale dla mnie potwornie ciężkie ) to z gazu aż za bardzo :D ale wreszcie ktoś ma zdrowe podejście do motocyklizmu , dzida trzoda , najebka .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 U kumpla jak zmieniałem napęd dałem na tył 48z, a na przodzie jak w oryginale 15z. Według niego reakcja na gaz diametralnie się poprawiła, aczkolwiek jak ja tym jechałem i dałem gazu gwałtownie do samego końca to jedyne co odczułem to lekkie podniesienie przodu, ale takie tyci tyci związanego z przyśpieszaniem, a nie z poderwaniem na koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ano widzisz Michał, no nie idzie bez klamki nawet na 1 :D. Tutaj komuś należałoby się kopanie dupy za wyważenie motocykla, to ma środek ciężkości na wysokości mojej brody ;).Przy jeździe solo na seryjnych zębatkach nie ma mowy nawet o delikatnym podniesieniu przodu. Z plecakiem jest nieco inaczej, jak dostanie porządnie to niby coś tam się podniesie, ale tylko kilka cm. Zdarzało mi się ją podkręcić nieco wyżej i je*nąć z klamki, kilka razy podniosła się dosyć fajne, ale nie mam już kufra i pasażerka przeważnie się buntuje :D.Pozbyłem się tego paskudnego Roadtec'a z tylnego koła i założyłem ContiMotion, wgryza się dużo bardziej, ale dalej lipa. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Poćwicz technikę, zdrowy Bandit 600 bez problemu wchodził z gazu na koło na jedynce. Wystarczyło go pociągnąć do ok. 7000 obrotów, na chwilę odpuszczenie gazu a po dodaniu lekkie szarpnięcie kierownicą. Bez żadnego stawania na podnóżkach pasażera. Z dwójki + strzał ze sprzęgła nie próbowałem bo nie praktykuję długich gum (a tym bardziej w B6, który nie lubi pracy bez oleju) ale jak dałem się przejechać kumplowi, który od wielu lat bawi się w "stunt" to wyprawiał na nim cuda, ze zmianą biegów bez sprzęgła (doszedł do trójki) trzasnął wheelie na jakieś 300 - 400m. Z jedynki + strzał wyszła mu nawet wolna guma tylko trochę ciężko mu było balansować Banditem. Zębatki w fabrycznym rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 No to będę próbował :DDzięki za wskazówki ;) Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 XJota poszła ze sprzęgła to bandit nie pójdzie? Próbuj próbuj :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ze sprzęgła idzie, ale z gazu nie pójdzie. A ja chcę z gazu, bo nie umiem jeszcze ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 To musi być zdrowy kuń jak Quadrat wspomniał (sprawdź czy sprzęgła nie przypaliłeś) i porządny laczek a nie jakieś Conti :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jest zdrowy jak kuń, clutch drag jest ciągle prze ch*j :D :D :DNo i laczek się wydaje porządny, w każdym razie niebo lepszy niż Roadtec Z6. Jutro zmieniam przód na BT016, tył taki sam dojdzie za jakiś tydzień albo coś koło tego ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Major, kto Ci doradza te opony, bój się boga :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ale dlaczemu? Szukam kompromisu pomiędzy żywotnością a przyczepnością i tak sobie próbuję póki co... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 To weź Pilot Roady 2TC i to będzie właściwy kompromis...A co do stawiania z gazu, to zmień przełożenia w napędzie i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 W oryginale jest 47z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Ale dlaczemu? Szukam kompromisu pomiędzy żywotnością a przyczepnością i tak sobie próbuję póki co... To chociaż poczytaj trochę. BT016 to straszna kicha, ślizga się na mokrym i suchym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Właśnie czytałem i opinie widziałem dość podzielone. Mam już założoną nówkę sztukę na przód i powiem szczerze, że pomiędzy 016 a Z6 to kosmos. Na kolano póki co nie zszedłem, bo przejechałem na niej jakieś 5 mil, ale szybki slalom był dużo lepszy niż na Z6.Jak wytrzyma 3-4k mil to będzie ok, dotrę ją dobrze i zobaczę jak to trzyma :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.