Skocz do zawartości

Czy w automatycznych skrzyniach wymienia sie olej ?


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam ciarki na plecach jeśli skrzynia ma talerze i łańcuch w środku...

Zeby było jasne, takim łańcuch z takimi talerzami:

c3a782a1a0e0a2648577e710225dded6.jpg

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ciarki na plecach jeśli skrzynia ma talerze i łańcuch w środku...

Zeby było jasne, takim łańcuch z takimi talerzami:

c3a782a1a0e0a2648577e710225dded6.jpg

To jest badziew do kwadratu. Przeniesie maks 100Nm.

 

Teraz robią takie:

 

909C966A-EF85-491B-BEA9-60D72D60194E-185

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo większość skuterów jeździ na przekładni CVT.

Chodzi o to konkretne rozwiazanie techniczne gdyz tylko o burgmanie 650 wiem, ze ma taki pasek. Reszta maxiskuterow raczej miewa zwykle paski w CVT

A właściwie to jakaś hybryda łańcucha z paskiem.

 

O i ile dobrze sie orientuje to tego paska w Burku nie wymienia sie tak czesto jak w innych maxiskuterach.

Edytowane przez MrGlub

161875.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Tu zapytam.

Czy miał ktoś z Was doświadczenia ze skrzynią mutitronic w Audi, bo w necie same dziwne opinie. Jest auto z taką skrzynią z przebiegiem 100000km, salon.

Dwa razy miała wymieniany olej.

Miałem w Audi A6. Sama w sobie skrzynia i jej charakterystyka nawet mi pasowała. Ale co z tego jak to jest tykająca bomba a sprzedać to później masakra.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłbyś, czy przy 100000km to jeszcze polata?

Powinno polatać do tych 180-200 tyś. Ale tak jak mówię, będzie potem mega problem ze sprzedażą, bo w pewnym momencie naprawa tej skrzyni przewyższy wartość samochodu.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tommo. Potrafią służyć ale często załażą za skórę. Najmniej problemów (co nie znaczy, że ich nie było) sprawiały z 1.8T i chyba 1.9tdi. Potem silniki miały za duży moment i talerze i łańcuchy obrywały.

Ja już żadnej skrzyni CVT nie kupię.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bo w zasadzie to solidna konstrukcja...ale do jednośladów.

 

w quadach też daje radę , pod warunkiem że to dobrze zestrojone i utrzymane firmowe CVT a nie loncin :D mnie na kfx 700 zajebiście się latało .....

 

poważnie w samochodach też są CVT :D ? pasek i wariator jak w kiblu :D ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...