housemdt Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Witam!Mam pytanko. Czy za 6-7tys da się kupić Yamahę Fazer 600 lub Hondę Hornet 600 w stanie bardzo dobrym? Co będzie mniej awaryjne z tych moto? Chodzi mi o to, żebym nie musiał zaraz wymieniać opon, tarcz ani nie daj Boże grzebać w silniku. Czytałem i praktycznie nie znalazłem wad Horneta natmiast co do Fazera - krócce i czasem drugi bieg. Absolutny prorytet dla mnie to jak najmniejsza awaryjność jednostki.Czy ceny zimowe są dużo niższe i warto kupować np. w lutym czy lepiej poczekać na sezon dać te 500zł więcej ale mieć możliwość porządnego przetestowania maszyny? Z góry dzięki za pomoc i rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Kwestia okazji. Pilnuj allegro/olx to może coś trafisz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ja sprzedałem mojego faziego za 7000, jedyne co mu można było zarzucić to akumulator i przednia guma do wymiany.A i tak znawcy twierdzili że motocykl nie warty ceny i trzeba do niego dołożyć conajmniej 2k.ALe to inna historia :) Jeśli dobrze się rozejrzysz to znajdziesz w ładnym stanie nie wymagającym praktycznie żadnego wkładu kasy. Ale mówimy tu o modelu FZS, nie FZ6.Odnośnie hornetów to nie wiem, nie znam cen. Mała uwaga, jak widzisz motocykl z przebiegiem w okolicy 60-80 tysięcy to nie panikuj. One wszystkie i tak w większości mają przejechane sporo więcej niż licznik wskazuje. Bo jak można wierzyć we wskazania rzędu 20-30 tysięcy w 15 letnim moto które dodatkowo zostało sprowadzone? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Przebieg to chyba ostatnia rzecz na jaką patrzę w autach czy tym bardziej motocyklach. Sam mam Yamahę XS400, która ma na cyferblacie 70tys. Jak na 26lat to chyba ze dwa razy za mało :D (no chyba, że leci drugi raz). Także to wiem. Zresztą jak będzie opona czy coś takiego do wymiany to nie ma problemu. Najbardziej boję się problemów z silnikiem. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez housemdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 To raczej szukaj hondy. W prawdzie oba modele są uważane za pancerne ale fazer jest mniej odporny na katowanie (wspomniana dwójka). Ale jak trafisz zadbanego to bierz bez obaw. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jeśli masz jakieś doświadczenie w jeździe to skrzynie można łatwo zweryfikować. Ale nie zrobi tego osoba która nie jeździła wcześniej motocyklami o mocy co najmniej równej co fazer. A i warunki już nie są zbyt ciekawe do tego. Postaw moto na stopkę centralną, naciśnij sprzęgło wbij bieg, i patrz czy koło się zacznie kręcić czy nie.Sprawdź czy po naciśnięciu sprzęgła słychać koszyk sprzęgłowy. Zatkaj czymś wylot wydechu i wtedy dokładnie słychać wszystkie dźwięki z silnika. Motocykl nie powinien zgasnąć ani falować Warto dokładnie obsłuchać silnik, pozwolić mu się zagrzać do momentu uruchomienia wentylatora chłodnicy. (mój na postoju musiał pracować około 25minut aby odpalić wentylator). Poza tym to co w każdym innym moto. Fazer nie ma jakichś wad fabrycznych, poza właśnie dwójką która przy ostrym pałowaniu czasami ucieknie, oraz króćce ssące lubią spękać. Wymiana tych 4 gumek to koszt 400zł + robocizna. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Postaw moto na stopkę centralną, naciśnij sprzęgło wbij bieg, i patrz czy koło się zacznie kręcić czy nie. Możesz rozwinąć tę ciekawą teorię? Chętnie się dowiem nowych rzeczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 To znaczy, że jak tak się dzieje w mojej małej Suzie, to ona ma moc Fazera? :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Chyba nie :)Ale takie coś zrobił "ekspert" który oglądał mojego, łazili w kółko i gmerali przy nim dobre 2 godziny. Także coś to musiało znaczyć, a głupio mi było pytać :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 A propo's króćców, od kiedy kupiłem moto to jakieś 7 lat temu, nie pamiętam dokładnie, u mnie króćce wyglądają tak jak w momencie kupna czyli tak jakby delikatnie spiekły się na słońcu a u kolegi w moto 3 lata starszym to były krateryjakby ktoś brzeszczotem zrobił, aż dziwne, że nie pękły na wylot, w środku były gładkie.Czyżby później robili jakieś ulepszone? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akio Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ja dałem za swojego szerszenia 7500, rok 03. Idzie za takie pieniądze już kupić coś sensownego, na start musisz doliczyć do tego jeszcze tysiaka na podstawowy serwis ale to normalne przy zakupie używki. Jak zdecydujesz się na Horneta koniecznie przyjrzyj się dobrze ramie, najlepiej zdjąć bak przy oględzinach bo właśnie tam najczęściej pęka, warto zainwestować w wydech mivv pięknie gada :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.