Skocz do zawartości

Puchar Moto3 i 125SP w Polsce


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na scigaczu będzie sporo materiału na ten temat (kwestie przygotowania moto, kondycji i spraw formalnych). Właśnie pracujemy nad cyklem artykułów. Będzie tego sporo, dlatego jeszcze chwila cierpliwości zanim temat na dobre wystartuje.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. I potwierdzona stara prawda - mały może więcej. Ja tam stritem jeżdżę kilkanaście s szybciej niż litrową Daytoną i cały czas wiem, że mogę dużo szybciej...

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy artykuł, bardzo dobrze napisany, mam tylko jedno pytanie do Tomka (forumowy Rabinek) odnośnie tego stwierdzenia "Bardzo dużo zależy od człowieka i jego wewnętrznych ograniczeń. Są ludzie bardziej i mniej predysponowani do szybkiej jazdy, ich umysły radzą sobie z prędkością lepiej lub gorzej. Dlatego łatwiej się uczyć na motocyklu o mniejszej mocy – łatwiej naszej głowie to wszystko zrozumieć i poczuć się bezpiecznie. Być może kiedyś osiągnąłbyś lepsze wyniki na Daytonie, ale z tego co widziałem to jej moc bardzo cię przytłaczała "

Czy po tym sezonie, czy nawet w trakcie usiadłeś na 600-setke i już na tym etapie czułeś że jesteś szybszy, że zrobiłeś krok do przodu, a może dwa ? Chodzi mi o potwierdzenie tego powyższego stwierdzenia Łukasza, jakiś namacalny dowód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdziłem w tym sezonie na 600tce ale czuje ze bym pojechał jakies 1:37, w wyscigu to moze nawet wysokie 1:35 :)

 

A tak na serio to ten postęp widać jak na dłoni dla tych którzy pamietają jak sie meczyłem w zeszłym sezonie nie tylko w Poznaniu.

Na Moriwaki pojechałem sekunde szybciej niz na Daytonie (oczywiscie porównuje 2014/2015). Z tego wynika ze zakrety były szybciej pojechane na 250tce bo na prostych jakbym nie odwinął to 600tki traktuje jak "znikający punkt"!

 

Wchodząc w klase moto3 zakładałem ze to projekt na 3 lata a jeszcze zanim dosiąde SSP to pewnie jeszcze odbębnie klase posrednią np. Honda CBR650F tak jak mają w EJC

 

Mysle ze jak teraz bym wskoczył na Daytone to napewno było by lepiej niz w zeszłym roku bo gorzej juz byc nie mogło ale musiałbym się jeszcze wjezdic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdradź ile na tej Daytonie robiłeś? Jakiś punkt odniesienia próbuję znaleźć. Może też muszę sprzedać moto i przesiąść się na 125? :)

Edytowane przez _Ra_

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku w Poznaniu byłem 3 dni i wymęczyłem 1:55

 

Jeśli ktoś jest zainteresowany jak wyglądało moto3 w 2015 to niestety nigdzie o tym nie przeczyta w oficjalnych przekazach z rund WMMP

Ale jakieś info mozna wyciągnąć z naszych notek prasowych które należy traktować z mocnym przymrużeniem oka :)

 

https://www.facebook.com/aimmotocykle/photos/a.1404632703136365.1073741828.1403109303288705/1575377152728585/?type=3

http://www.scigacz.pl/Piotrek,Biesiekirski,kolejny,zawodnik,w,Moto3,26736.html

https://www.facebook.com/aimmotocykle/posts/1594262477506719

https://www.facebook.com/aimmotocykle/photos/a.1404632703136365.1073741828.1403109303288705/1610264962573137/?type=3

http://www.scigacz.pl/AIM,Motocykle,Racing,Team,znowu,na,podium,27125.html

 

oraz publikacje mistrza 2015 Sebastiana Grausama:

 

http://www.motogen.pl/WMMP-Sebastian-Grausam-pasja-przekazana-w-DNA,23863.html

http://www.scigacz.pl/Mistrzowski,debiut,Sebastiana,Grausama,27129.html

 

 

w 2016 bedzie duzo lepiej z tymi informacjami bo Kamel juz szykuje medialną ofensywe razem z późniejszymi opisami rund WMMP

no i jeszcze LTD34 zapowiada wejscie smoka z CBRka250 przerobioną na Superbika :)

wiec jak ktos jest niezdecydowany to niech się lepiej decyduje, prawda Yuby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdradź ile na tej Daytonie robiłeś? Jakiś punkt odniesienia próbuję znaleźć. Może też muszę sprzedać moto i przesiąść się na 125? :)

 

Lepiej bierz się za robienie formy i dawaj do rookie 600 :)

Nie chcę jakoś hejtować pomysłu moto3, też uważam, że zaczynać powinno się od mniejszych motocykli niż litr i to dobry kierunek, ale jest tyle samo za i przeciw co w każdej innej kategorii wyścigowej :)

Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.pl

Automatyzacja produkcji, kartoniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdziłem w tym sezonie na 600tce ale czuje ze bym pojechał jakies 1:37, w wyscigu to moze nawet wysokie 1:35 :)

W zeszłym roku w Poznaniu byłem 3 dni i wymęczyłem 1:55

20 sekund w rok?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w garażu takie róźne blaszki mam co ograniczają moc 600-tek do ca 27km, tanie, dobre i sprawdzone. Zgodnie z trendem 2015/2016, mniej mocy=lepsze czasy.

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w garażu takie róźne blaszki mam co ograniczają moc 600-tek do ca 27km, tanie, dobre i sprawdzone. Zgodnie z trendem 2015/2016, mniej mocy=lepsze czasy.

A jaki patent na zwrotność i masę? ;)

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zacząłem się zastanawiać czy Rabinek to jakiś przemegakozak

no i chyba tak jest - 1:35 to nikt w wyścigu nawet supersportem nie zrobił nie mówiąc o stockach tak więc mamy tutaj (samozwańczego ale zawsze) mistrza Polski ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę chwyciliście jego żart jako fakt? :P proszę Was... ;)

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...