mort3n Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Można gdzieś poczytać o tym Moto3? Ciekawi mnie jak to będzie wyglądało bo z tego co widzę to zapowiada się Wam dobra zabawa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 30 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Na scigaczu będzie sporo materiału na ten temat (kwestie przygotowania moto, kondycji i spraw formalnych). Właśnie pracujemy nad cyklem artykułów. Będzie tego sporo, dlatego jeszcze chwila cierpliwości zanim temat na dobre wystartuje. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 http://www.scigacz.pl/Moto3,praca,u,podstaw,w,imie,przyszlych,sukcesow,26709.html http://www.scigacz.pl/Moto3,w,Polsce,kontrakty,na,miliony,zlotych,tak,jakby,25390.html + link Yubego, to pierwsze materiały cyklu. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Kolejny artykuł o Moto3 od Rabina. http://www.scigacz.pl/Moto3,droga,do,szybkiej,jazdy,27520.html Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Tak. I potwierdzona stara prawda - mały może więcej. Ja tam stritem jeżdżę kilkanaście s szybciej niż litrową Daytoną i cały czas wiem, że mogę dużo szybciej... Edytowane 3 Listopada 2015 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ciekawy artykuł, bardzo dobrze napisany, mam tylko jedno pytanie do Tomka (forumowy Rabinek) odnośnie tego stwierdzenia "Bardzo dużo zależy od człowieka i jego wewnętrznych ograniczeń. Są ludzie bardziej i mniej predysponowani do szybkiej jazdy, ich umysły radzą sobie z prędkością lepiej lub gorzej. Dlatego łatwiej się uczyć na motocyklu o mniejszej mocy – łatwiej naszej głowie to wszystko zrozumieć i poczuć się bezpiecznie. Być może kiedyś osiągnąłbyś lepsze wyniki na Daytonie, ale z tego co widziałem to jej moc bardzo cię przytłaczała "Czy po tym sezonie, czy nawet w trakcie usiadłeś na 600-setke i już na tym etapie czułeś że jesteś szybszy, że zrobiłeś krok do przodu, a może dwa ? Chodzi mi o potwierdzenie tego powyższego stwierdzenia Łukasza, jakiś namacalny dowód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabinek Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Nie jezdziłem w tym sezonie na 600tce ale czuje ze bym pojechał jakies 1:37, w wyscigu to moze nawet wysokie 1:35 :) A tak na serio to ten postęp widać jak na dłoni dla tych którzy pamietają jak sie meczyłem w zeszłym sezonie nie tylko w Poznaniu.Na Moriwaki pojechałem sekunde szybciej niz na Daytonie (oczywiscie porównuje 2014/2015). Z tego wynika ze zakrety były szybciej pojechane na 250tce bo na prostych jakbym nie odwinął to 600tki traktuje jak "znikający punkt"! Wchodząc w klase moto3 zakładałem ze to projekt na 3 lata a jeszcze zanim dosiąde SSP to pewnie jeszcze odbębnie klase posrednią np. Honda CBR650F tak jak mają w EJC Mysle ze jak teraz bym wskoczył na Daytone to napewno było by lepiej niz w zeszłym roku bo gorzej juz byc nie mogło ale musiałbym się jeszcze wjezdic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Zdradź ile na tej Daytonie robiłeś? Jakiś punkt odniesienia próbuję znaleźć. Może też muszę sprzedać moto i przesiąść się na 125? :) Edytowane 5 Listopada 2015 przez _Ra_ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabinek Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 W zeszłym roku w Poznaniu byłem 3 dni i wymęczyłem 1:55 Jeśli ktoś jest zainteresowany jak wyglądało moto3 w 2015 to niestety nigdzie o tym nie przeczyta w oficjalnych przekazach z rund WMMPAle jakieś info mozna wyciągnąć z naszych notek prasowych które należy traktować z mocnym przymrużeniem oka :) https://www.facebook.com/aimmotocykle/photos/a.1404632703136365.1073741828.1403109303288705/1575377152728585/?type=3http://www.scigacz.pl/Piotrek,Biesiekirski,kolejny,zawodnik,w,Moto3,26736.htmlhttps://www.facebook.com/aimmotocykle/posts/1594262477506719https://www.facebook.com/aimmotocykle/photos/a.1404632703136365.1073741828.1403109303288705/1610264962573137/?type=3http://www.scigacz.pl/AIM,Motocykle,Racing,Team,znowu,na,podium,27125.html oraz publikacje mistrza 2015 Sebastiana Grausama: http://www.motogen.pl/WMMP-Sebastian-Grausam-pasja-przekazana-w-DNA,23863.htmlhttp://www.scigacz.pl/Mistrzowski,debiut,Sebastiana,Grausama,27129.html w 2016 bedzie duzo lepiej z tymi informacjami bo Kamel juz szykuje medialną ofensywe razem z późniejszymi opisami rund WMMPno i jeszcze LTD34 zapowiada wejscie smoka z CBRka250 przerobioną na Superbika :)wiec jak ktos jest niezdecydowany to niech się lepiej decyduje, prawda Yuby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Zdradź ile na tej Daytonie robiłeś? Jakiś punkt odniesienia próbuję znaleźć. Może też muszę sprzedać moto i przesiąść się na 125? :) Lepiej bierz się za robienie formy i dawaj do rookie 600 :)Nie chcę jakoś hejtować pomysłu moto3, też uważam, że zaczynać powinno się od mniejszych motocykli niż litr i to dobry kierunek, ale jest tyle samo za i przeciw co w każdej innej kategorii wyścigowej :) Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Nie jezdziłem w tym sezonie na 600tce ale czuje ze bym pojechał jakies 1:37, w wyscigu to moze nawet wysokie 1:35 :) W zeszłym roku w Poznaniu byłem 3 dni i wymęczyłem 1:5520 sekund w rok? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Panowie, w garażu takie róźne blaszki mam co ograniczają moc 600-tek do ca 27km, tanie, dobre i sprawdzone. Zgodnie z trendem 2015/2016, mniej mocy=lepsze czasy. Edytowane 5 Listopada 2015 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Panowie, w garażu takie róźne blaszki mam co ograniczają moc 600-tek do ca 27km, tanie, dobre i sprawdzone. Zgodnie z trendem 2015/2016, mniej mocy=lepsze czasy.A jaki patent na zwrotność i masę? ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 tak zacząłem się zastanawiać czy Rabinek to jakiś przemegakozak no i chyba tak jest - 1:35 to nikt w wyścigu nawet supersportem nie zrobił nie mówiąc o stockach tak więc mamy tutaj (samozwańczego ale zawsze) mistrza Polski ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Naprawdę chwyciliście jego żart jako fakt? :P proszę Was... ;) Edytowane 5 Listopada 2015 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.