Slawek Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Witam!Maszyna już prawie gotowai zostało mi tylko polakierowanie wydechu bo zrobił się paskudny i rdza wyłazi... W związku z tym pytanie: Czym lakierować i gdzie kupić taki żaroodporny lakier, który w miarę długo utrzyma się na kolanku :?: Może ktoś zna jakąś firmę , której można to zlecić ? Najlepiej żeby był w czarnym kolorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2004 W kazdym wiekszym markecie typu OBI, Castorama itp sa w sprayu termoodporne lakiery - ja do tej pory stosowalem tylko srebrzanke termoodporna i trzyma bardzo ladnie ale sa rozne kolory. Kupic jedna puszke za 25-35 zloty i po sprawie wydech masz w jakim chcesz kolorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Ja u siebie w DT pomalowałem cczarnym matem żaroodpornym i trzyma bardzoidobrze. Za 400ml dałem 28 zł. Firmy niestety nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Te lakiery w sprayu to trochę badziewie , zależy mi na czymś bardziej profesjonalnym.Pamiętam że Pipcyk chyba coś kiedyś pisał na ten temat a dokładniej o malowaniu cylindrów ale nie wiem gdzie tego szukać..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Te lakiery w sprayu to trochę badziewie , Powiem tak - nigdy bym nie robil np baku lakierem w sprayu czy tez blotnika. Jakosc slaba i pod byle czym sie rozpuszcza. Ale akurat na uklad wydechowy gdzie dzialaja wysokie temperatury jak dla mnie sie sprawdza a wychodzi najtaniej i najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 15 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2004 A czy mozna dorwac cos takiego ale jako chrom a nie jako zwykla srebrzanke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 A czy mozna dorwac cos takiego ale jako chrom a nie jako zwykla srebrzanke? Nawet jesli reklamowane jest jako chrom w sprayu to pozostanie to tylko srebrzanka lepszej jakosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 To także była farba w sprayu , tyle że kosztowała cos koło 60 czy 80 zł.Ale firmy niestety nie pamiętam.Można jeżeli ma się znajomości w jakiejś firmie produkującej tłumiki zapytać czym oni je malują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Słwek a może spróbujesz to kolanko wypolerować?? Istnieje jednak ryzyko,że jak wypolerujesz to kolanko na wysoki połysk,to po mocniejszym pałowaniu zacznie się mocno przebarwiać :mrgreen: Ja polerowałem moje kolektory w Diversionie. Dużo roboty,ale efekt był znakomity,jednak po czasie nieco sie przebarwiły :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Polerowanie odpada. Uparłem się na czarny kolor wydechu. Zastanawiam się nad tym matowym w sprayu i sam nie wiem co robić.Poczekam, może jeszcze ktoś coś napisze...Pipcyk , jak sobie przypomnisz nazwę to będę bardzo wdzięczny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Słwek a może spróbujesz to kolanko wypolerować?? Istnieje jednak ryzyko,że jak wypolerujesz to kolanko na wysoki połysk,to po mocniejszym pałowaniu zacznie się mocno przebarwiać :mrgreen: Ja polerowałem moje kolektory w Diversionie. Dużo roboty,ale efekt był znakomity,jednak po czasie nieco sie przebarwiły :mrgreen:No i o to właśnie chodzi bo sama polerka nie daje takiego efektu jak z wszystkimi kolorami tęczy.Sławek ja też bym się zabrał za polerkę bo daje najlepszy efekt a i łatwiej ci będzie umyć z błota i innych nieczystości napotykanych w terenie ( te krowie placki :mrgreen: ) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Polerowanie odpada. Uparłem się na czarny kolor wydechu. Zastanawiam się nad tym matowym w sprayu i sam nie wiem co robić.Poczekam, może jeszcze ktoś coś napisze...Pipcyk , jak sobie przypomnisz nazwę to będę bardzo wdzięczny. pozdro Z tym będzie problem bo sobie jej nie zapisałem a puszkę dawno gdzieś wyrzuciłem :? Wydaje mi się że nazwa firmy zaczynała się na M.....Ale kieruj się cenią , im droższe tym z reguły lepsze.Przed pomalowaniem tłumika czy komory rozprężnej przeprowadź próbę odporności na benzynę i olej.Pomaluj jakąś blaszkę, wygrzej w piekarniku w temp 150-200 stopni a potem wsadzić do słoiczka i zalej mieszanka benzyny i oleju.Jeżeli po 24 godzinach farba nie będzie schodzić po przetarciu palcem jest git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 na M ... to moze MOTIP ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Sławek,wybierz się też do jakiegoś sklepu z lakierami samochodowymi. Tam zapewne coś się znajdzie i możesz też nabić okresloną ilość lakieru w "spray". Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 W zeszłym roku pomalowałem kolanka w Dnieprze czarną farbą marki Dupli Color, co to miała wytrzymać 650stopni. Farba spaliła się i oblazła przy cylindrach po 5ciu minutach pracy silnika. W tą zimę pomalowałem farbą kupioną w Leroy Merlin za 45zł, nazwa jakoś tak na ''M'' właśnie. Pisze na niej, że trzyma do 850 stopni i jak na razie nie jest źle. Jak nie chcesz mieć błyszczącego wydechu, można go ocynkować, ale nie galwanicznie, tylko ogniowo, tak jak wiadra ocynkowane. Ponoć powłoka ta jest odporna na wszystko, choć pięknie nie wygląda. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.