Skocz do zawartości

Wydech - czym lakierować ?


Slawek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Maszyna już prawie gotowai zostało mi tylko polakierowanie wydechu bo zrobił się paskudny i rdza wyłazi...

 

W związku z tym pytanie:

Czym lakierować i gdzie kupić taki żaroodporny lakier, który w miarę długo utrzyma się na kolanku :?:

Może ktoś zna jakąś firmę , której można to zlecić ?

 

Najlepiej żeby był w czarnym kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym wiekszym markecie typu OBI, Castorama itp sa w sprayu termoodporne lakiery - ja do tej pory stosowalem tylko srebrzanke termoodporna i trzyma bardzo ladnie ale sa rozne kolory. Kupic jedna puszke za 25-35 zloty i po sprawie wydech masz w jakim chcesz kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te lakiery w sprayu to trochę badziewie ,

 

Powiem tak - nigdy bym nie robil np baku lakierem w sprayu czy tez blotnika. Jakosc slaba i pod byle czym sie rozpuszcza. Ale akurat na uklad wydechowy gdzie dzialaja wysokie temperatury jak dla mnie sie sprawdza a wychodzi najtaniej i najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słwek a może spróbujesz to kolanko wypolerować?? Istnieje jednak ryzyko,że jak wypolerujesz to kolanko na wysoki połysk,to po mocniejszym pałowaniu zacznie się mocno przebarwiać :mrgreen:

Ja polerowałem moje kolektory w Diversionie. Dużo roboty,ale efekt był znakomity,jednak po czasie nieco sie przebarwiły :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowanie odpada.

Uparłem się na czarny kolor wydechu. Zastanawiam się nad tym matowym w sprayu i sam nie wiem co robić.

Poczekam, może jeszcze ktoś coś napisze...

Pipcyk , jak sobie przypomnisz nazwę to będę bardzo wdzięczny.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słwek a może spróbujesz to kolanko wypolerować?? Istnieje jednak ryzyko,że jak wypolerujesz to kolanko na wysoki połysk,to po mocniejszym pałowaniu zacznie się mocno przebarwiać :mrgreen:  

Ja polerowałem moje kolektory w Diversionie. Dużo roboty,ale efekt był znakomity,jednak po czasie nieco sie przebarwiły :mrgreen:

No i o to właśnie chodzi bo sama polerka nie daje takiego efektu jak z wszystkimi kolorami tęczy.Sławek ja też bym się zabrał za polerkę bo daje najlepszy efekt a i łatwiej ci będzie umyć z błota i innych nieczystości napotykanych w terenie ( te krowie placki :mrgreen: )

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowanie odpada.  

Uparłem się na czarny kolor wydechu. Zastanawiam się nad tym matowym w sprayu i sam nie wiem co robić.

Poczekam, może jeszcze ktoś coś napisze...

Pipcyk , jak sobie przypomnisz nazwę to będę bardzo wdzięczny.

 

pozdro

 

 

Z tym będzie problem bo sobie jej nie zapisałem a puszkę dawno gdzieś wyrzuciłem :?

Wydaje mi się że nazwa firmy zaczynała się na M.....

Ale kieruj się cenią , im droższe tym z reguły lepsze.

Przed pomalowaniem tłumika czy komory rozprężnej przeprowadź próbę odporności na benzynę i olej.

Pomaluj jakąś blaszkę, wygrzej w piekarniku w temp 150-200 stopni a potem wsadzić do słoiczka i zalej mieszanka benzyny i oleju.

Jeżeli po 24 godzinach farba nie będzie schodzić po przetarciu palcem jest git :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek,wybierz się też do jakiegoś sklepu z lakierami samochodowymi. Tam zapewne coś się znajdzie i możesz też nabić okresloną ilość lakieru w "spray".

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku pomalowałem kolanka w Dnieprze czarną farbą marki Dupli Color, co to miała wytrzymać 650stopni. Farba spaliła się i oblazła przy cylindrach po 5ciu minutach pracy silnika. W tą zimę pomalowałem farbą kupioną w Leroy Merlin za 45zł, nazwa jakoś tak na ''M'' właśnie. Pisze na niej, że trzyma do 850 stopni i jak na razie nie jest źle. Jak nie chcesz mieć błyszczącego wydechu, można go ocynkować, ale nie galwanicznie, tylko ogniowo, tak jak wiadra ocynkowane. Ponoć powłoka ta jest odporna na wszystko, choć pięknie nie wygląda.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...