jannikiel Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Historii ciąg dalszy....Jako, żem wielbiciel wszystkiego co klasyczne, po przejażdżce kolejny raz na KZ 1300, stwierdziłem,chcę Go!!!!! A że wszystkiego mieć nie można... Czyli Jedno Ducati muszę sprzedać :-( ....- Ducati Paso LTD cena spada na koszt klejenia i pomalowania z naklejkami ect....czyli o ok. 3000 zł , czyli 12500lub- Ducati 999, cena 20500 do negocjacji.... Pozdr.J-999 ( może niedługo BigZed hihihihi) Ps. Jeśli ktoś ma możliwość niech się przejedzie BigZedem, ja krążyłem na 5 biegu dookoła Rychowej szopy, a na szutrówce, na 4 biegu zarzucał bokami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Chłopaki pomóżta, bo "umarłem" po przejażdżce na KZ 1300 dokładnie tym.... A Rysiek chce, 26 tys... Dlatego muszę sprzedać obydwa Ducati:Ducati 999 - cena 20400Ducati Paso LTD - cena 12 300Ceny do negocjacji lub zamiast negocjacji dorzucę wartościowe gratisy: paski, tarcze sprzęgła, lub kurtkę Ducati... Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 No fajnie mruczy na wolnych :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 A te KZ-ty były też na wtrysku z fabryki czy to fanaberia właścicieli .? Ten ma gaźnik a na tubce było kilka szt. z napisem Fuel Injection ... Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Dokładnie- są też na wtrysku paliwa, były produkowane do 1989 roku włącznie, podobno w sieci dealerskej można było spotkać do 1991 r.Ja zrobiłem na nim mały test niestety kolega ( Balzac) nie domyślił się i nie zrobił filmiku, ja za to zrobiłem Balzacowi, ale nie pozwolił na publikację, więc powiem tak...Moto ma wygar od dołu, ten konkretny egzemplarz wymaga jeszcze dokładniejszego delikatnego dosłownie strojenia i synchro na koniec...ale startując od Ryśkowej stodoły szutrówką w stronę Jedwabnego doszedłem do 100km/h ( gdzie endurakiem ok. 80 km/h), moto chodzi bokami do 4 biegu włącznie, podejrzewam, że na 5-tce też by zarzucał, ale ta szutrówka( zresztą miejscami dość dziurawa) ma parę zakrętów, więc nie było jak sprawdzić, w jednym miejscu dobiło mi przednie koło, a motocykl ma skok przodu większy niż niejednen duży"pseudoenduro" czyli 200 mm...ale niegroźne toto, więc się nie bałem. Czuć masę motocykla, ale tylko przy bardzo wolnym kręceniu kółek, lub manewrach, ale to i tak nie jest ten poziom czucia masy jak w czopperach ( gdzie motocykl dosłownie wali się na boki)...Wokół Ryśkowej szopy, zacząłem robić kółka, i doszedłem do 5 biegu i moto nie miało ochoty zgasnąć... Aha jutro jadę składać 2 sztukę KZ 1300, będzie próbny odpał , a jak się da zrobię filmik...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ducati zamieniać na kawasaki... do czego to doszło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Bo 4 w rzędzie możesz podkręcić do 14 tys. obr. i jest fajnie :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Apkę 125 też :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Bo 4 w rzędzie możesz podkręcić do 14 tys. obr. i jest fajnie :) Dwa zgubiłeś . One też sie "krencom" na tym samym wale :bigrazz: :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Ja mogę swoją Suzę kręcić do 12k - i można dostać nowe silniki :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) To nie jest zwykłe Kawasaki, to raz, nie rezygnuję z Ducatów to dwa( mam jeszcze Ducati Enduro :icon_razz: ), nie interesuje mnie kręcenie do 14000 obrotów, ani jakikolwiek Kawasakowski silnik 4 rzędowy :eek: ...to trzy...Dla mnie Kawasaki skończyło się właśnie na tym modelu, tak jak Honda na NR 750, Suzuki na Katana 1100 z 82, a Yamaha na OW 1 i OW2... to cztery...A jak Bozia pozwoli, to za jakie 2-3 lata będzie Baby Panigale....to pięć... Pozdr. J-999P.S. A jak motocykle się nie sprzedadzą, to niebo mi na głowę się nie zwali( nie będzie Baby Panigale) i po cichu będę ciułać na KZ1300 to sześć hahahahhahahahaha :flesje: Edytowane 16 Maja 2015 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Faktycznie to ma sześć garów. Wybaczcie, jakoś nie zwróciłem uwagi na filmie. No to tym bardziej warto :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Ma sześć garów, co w dodatku jest nietypowe dla japońskiej rzędówki, to jest to silnik o długim skoku tłoka. Może się nie wkręca, jak szatan, ale elastyczny jest bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Obniżyłem ostatni raz ceny: 999 - 19500 Paso Ltd - 11800 Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Z tym ostatni raz, to żart...ale taka okazja.... 999 - 19300 Paso Ltd - 11300, nie ma lepiej przeregulowanego Pasiaka... Pozdr. J. Edytowane 26 Maja 2015 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.