Qadrat Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak to jest jak sie kupuje na alledrogo ,bo troche taniej.Wystarczy sprawdzic liste autoryzowanych dealerow motula i wszystko jasne. Oj zdziwił byś się bo akurat ten sklep z Pomorza (jeden z największych sprzedawców na Allegro) był na liście certyfikatów Motula ;) Nazwy nie będę podawał bo nie mam żadnej ekspertyzy i nie chcę problemów prawnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 cóż, wystarczyłoby może z dowodem zakupu wysłać do importera, z wiadomością co sprzedaje ich dystrybutor; może coś by z tym zrobili, bo to ich interes. a tak - jeśli faktycznie oszukują, to działają dalejjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murarz24 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 A ile płynu chłodniczego wchodzi do horneta? Prestone wystarczy? Czy jest sens bawić się w dedykowane do motocykli płyny? Taki prestone samochodowy do ok 120st jestCzy wymiana tego płynu wymaga jakichś "specjalnych sztuczek", np. tak jak w punto I trzeba było dąć w zbiorniczek wyr. w celu wtłoczenia płynu, bo się zapowietrzały.Teraz doleję wody destylowanej, płyn wymienię na zimę, by nie rozsadziło chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Murarz, nie bądź rzeźbiarz. Płyn nie jest tylko po to, aby nie zamarzł. Przy okazji smaruje pompę wody, masz też inne temperatury wrzenia niż woda! Załóżmy, że ten płyn pod ciśnieniem osiągnie te 120 stopni, a woda? 103? (orientacyjnie, nie wiem jakie ciśnienie etc). Zamiast wody lej tego prestona i będzie dobrze. Nic nie musisz odpowietrzać, żadnych sztuczek. Po prostu dokładnie zlać, zalać tyle ile potrzeba, rozgrzać, po osiągnięciu sprawdzić poziom i ewentualnie dolać jak odrobinę spadł poziom. Od czasu do czasu rzucić okiem na stan płynu i jeździć :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murarz24 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 A ile tam wchodzi? 1,5l? 2? A tak jeszcze przy okazji: akumulator - jakie powinien mieć ułożenie fabrycznie? Bo u mnie leży na boku - klemy tak ok 30-45 st względem podłoża, inaczej nie zmieści się w tej kieszeni. Czy tak ma być? Aku jakieś chińskie 6 Ah w pełni zamknięty. Czy musi byc ułożony tak jak w samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Coś mi świta, że 2,2 l. Pewności nie mam. Ściągnij serwisówkę albo czekaj na kogoś kto potwierdzi :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Po zalaniu nowego płynu trzeba odpowietrzyć układ. Wszystko jest opisane w serwisówce, również położenie aku. Polecam się zapoznać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Generalnie kolego widzę, że niezły z Ciebie rzeźbiaż chyba jest bo płyny eksploatacyjne jak olej czy płyn chłodniczy to totalna podstawa, a ty raz na rok mając wymienić olej zastanawiasz się czy dołożyć raz na rok 30-40 dychy, a zamiast płynu chłodniczego lejesz wodę destylowaną do silnika wysokoobrotowego gdzie temp powyżej 100C to częsta częstość. Nie chce się czepieć, ale serio warto dorzucić w perspektywie rocznej eksploatacji kilka zico bo faktycznie choć silnik w hornecie jest naprawdę dopracowany to zajeździć można wszystko, a nie warto bo jak już chłopaki wspominali remont silnika w moto jest rzeczą totalnie nieopłacalną i kończy się najczęściej wymianą za 3-4 tyś. Dbaj o niego tak jak być miał sam potem od siebie go odkupić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliq85 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Murarz sprawdź dokładnie piec a potem inwestuj w niego a jak podejmiesz decyzję o remoncie to lepiej, taniej, szybciej poszukasz używanego pieca w dobrym stanie Cytuj www.MalikMoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Jakieś teorie o szkodliwości wody destylowanej w układzie chłodzenia, Panowie trzymajcie poziom merytoryczny, ta o smarowaniu pompy jest najlepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murarz24 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) OK, po świętach skoczę do mechanika- niech osłucha maszynę. A tytuł tematu trochę na wyrost dałem, bardziej pasowałby "ewentualna eksploatacja serwisowa silnika" A jakie obroty max są dopuszczalne na zimnym silniku? tzn na jakich wy jeździcie 600tkami zanim piec się rozgrzeje? Ja 3-4k Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez Murarz24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Moje "rozgrzewanie" było do ok 6k. Trzymanie go bardzo nisko też może nie być dla układu przeniesienia napędu i silnika, ale to na pewno będziesz czuł. Faktem pozostaje też to, że horneta ciężko jest mocno zagrzać poza miastem. Układ chłodzenia jest wydajny i prawidłowo eksploatowany dobrze wymienia ciepło (co czuć na postoju pod światłami:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murarz24 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jak ostatnio latałem (otoczenie do 10st C- bądź co bądź było chłodno i to się czuło) to tylko na postoju potrafił się rozgrzać fest aż do startu wentylatora, natomiast podczas jazdy osiągałem tylko tą pierwszą kreskę nad Cold, może półtora kreski. Wada termostatu? Może mała ilość płynu powoduje błędne wskazania zegara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 To nie samochód że będzie zawsze stało na 90 stopniach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 To ja ponowię swoje stare pytanie na które nawet na forum apki nie dostałem odpowiedzi . Czy 67'C to normalka w Rotaxie V990 ? Mowa o spokojniejszej jeździe , Wiadomo że jak sie pokrętła z prawej intensywniej używało to podchodziło pod 95 .Parę tysi zdążyłem nawinąć i nic niepokojącego nie stwierdziłem tylko nie pasowała mi ta niska temperatura . Jak patrzyłem na filikach na jutubie to też nie za wysoko bywało . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.