rambi Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) We wszystkich samochodach, które dłubałem na kolektorach były założone miedziane nakrętki. Nie mosiężne.Nakrętki do wydechu są wykonane ze stali i pokryte są warstwą specjalnej miedzi. Miedż ma za małą wytrzymałść aby przenosić obciążenia.Poniżej cytat z katalogu firmy handlującej częściami zamiennymi : nakrętka do układu wydechowego M8DIN14441 WS12miedziana DIN14441 || Nakrętka okrągła czołowarowkowa wg DINKlasa wytrzymałości6 || Klasa wytrzymałości 6Maks. zakres temperatur stosowania400 °CMateriałST || StalMin. zakres temperatur stosowania-70 °CPowierzchniaC4L || Miedź, grubość warstwy 12, lśniąco Edytowane 3 Marca 2015 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Nakrętki do wydechu są wykonane ze stali i pokryte są warstwą specjalnej miedzi. Miedż ma za małą wytrzymałść aby przenosić obciążenia.Poniżej cytat z katalogu firmy handlującej częściami zamiennymi : nakrętka do układu wydechowego M8DIN14441 WS12miedziana DIN14441 || Nakrętka okrągła czołowarowkowa wg DINKlasa wytrzymałości6 || Klasa wytrzymałości 6Maks. zakres temperatur stosowania400 °CMateriałST || StalMin. zakres temperatur stosowania-70 °CPowierzchniaC4L || Miedź, grubość warstwy 12, lśniąco Jednakże nazywa je się miedziane a nie mosiężne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Dokładnie tak. Miedziane, to ich popularna (i użytkowa), nazwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Stalowa nakretka pokryta miedzią , No teraz wszystko jasne ! Myślałem że polecasz nakretkę z czystej miedzi , take jak są używane w elektryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) mnie w dt 80 udało się je wytopić -spawarka wirowa prądu z 300A i elektroda 1.6 , masa do ramy i ,,spawamy'' nakrętka i szpila się w ,,wylała'' prawie w płynnej postaci trochę kumpel pomagał kawałkiem śruby , lekka poprawka wiertarką dziury nowy gwint i było ok, cylindrowi nic się nie stało ale zimny nie był :D pierwszy sposób na rdze to zawsze palnik i grzanie w tym przypadku można spróbować małym palnikiem na kartusz grzać tylko nakrętkę ( nie całość tylko nakrętkę ) często pomaga........ Edytowane 9 Marca 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Dobra Panycki, trochę zeszło, ale penetratory musiały podziałać. K2 Vulcan, niby mega super coś - cieniutka penetracja, nafta jest najlepszym preparatem na rynku, a trochę tego przerobiłem. Po wykręceniu żadna szpilka nie była mokra w środku, a po nafcie jednak coś tam doszło. 5 szpilek wykręconych 3 urwane przy szyjce. Spawanie, grzanie nic nie dało, zestaw wykrętaków poległ w pierwszej szpilce. zrobiłem nowy gwint na szpilkach ( tym co zostało, bo wszystkie strzeliły przy nakrętkach ) i nakręciłem tyle nakrętek ile się dało z kontrą na końcu długa nasadka i wyszły. Zostaje tylko wyjąć te urwane, pomysłów brak a sezon już prawie .... Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Wiercić. Nic innego nie wymyślisz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 tia... w sumie znam dokładną głębokość i rozmiar szpilki bez gwintu, ale jak se nie celne to będzie bigos :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Panowie, temat rozwiązany, znalazłem firmę na Opolszczyźnie, koszt 150 pln za szpilke, ale wyjęte z zamontowaniem nowego gwintu, w razie potrzeby piszcie na priva chętnie pomogę. można zamykać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 napisz tylko czy robili to na motocyklu czy wyjąłeś silnik z ramy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.