Skocz do zawartości

przerdzewiałe, zapieczone szpile kolektora


mesiash
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

We wszystkich samochodach, które dłubałem na kolektorach były założone miedziane nakrętki. Nie mosiężne.

Nakrętki do wydechu są wykonane ze stali i pokryte są warstwą specjalnej miedzi. Miedż ma za małą wytrzymałść aby przenosić obciążenia.

Poniżej cytat z katalogu firmy handlującej częściami zamiennymi :

 

nakrętka do układu wydechowego M8

DIN14441 WS12

miedziana

 

DIN

14441 || Nakrętka okrągła czołowa

rowkowa wg DIN

Klasa wytrzymałości

6 || Klasa wytrzymałości 6

Maks. zakres temperatur stosowania

400 °C

Materiał

ST || Stal

Min. zakres temperatur stosowania

-70 °C

Powierzchnia

C4L || Miedź, grubość warstwy 12, lśniąco

Edytowane przez rambi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakrętki do wydechu są wykonane ze stali i pokryte są warstwą specjalnej miedzi. Miedż ma za małą wytrzymałść aby przenosić obciążenia.

Poniżej cytat z katalogu firmy handlującej częściami zamiennymi :

 

nakrętka do układu wydechowego M8

DIN14441 WS12

miedziana

 

DIN

14441 || Nakrętka okrągła czołowa

rowkowa wg DIN

Klasa wytrzymałości

6 || Klasa wytrzymałości 6

Maks. zakres temperatur stosowania

400 °C

Materiał

ST || Stal

Min. zakres temperatur stosowania

-70 °C

Powierzchnia

C4L || Miedź, grubość warstwy 12, lśniąco

Jednakże nazywa je się miedziane a nie mosiężne.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w dt 80 udało się je wytopić -spawarka wirowa prądu z 300A i elektroda 1.6 , masa do ramy i ,,spawamy'' nakrętka i szpila się w ,,wylała'' prawie w płynnej postaci trochę kumpel pomagał kawałkiem śruby , lekka poprawka wiertarką dziury nowy gwint i było ok, cylindrowi nic się nie stało ale zimny nie był :D

 

pierwszy sposób na rdze to zawsze palnik i grzanie w tym przypadku można spróbować małym palnikiem na kartusz grzać tylko nakrętkę ( nie całość tylko nakrętkę ) często pomaga........

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panycki, trochę zeszło, ale penetratory musiały podziałać. K2 Vulcan, niby mega super coś - cieniutka penetracja, nafta jest najlepszym preparatem na rynku, a trochę tego przerobiłem. Po wykręceniu żadna szpilka nie była mokra w środku, a po nafcie jednak coś tam doszło. 5 szpilek wykręconych 3 urwane przy szyjce. Spawanie, grzanie nic nie dało, zestaw wykrętaków poległ w pierwszej szpilce. zrobiłem nowy gwint na szpilkach ( tym co zostało, bo wszystkie strzeliły przy nakrętkach ) i nakręciłem tyle nakrętek ile się dało z kontrą na końcu długa nasadka i wyszły. Zostaje tylko wyjąć te urwane, pomysłów brak a sezon już prawie .... Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...