Skocz do zawartości

przerdzewiałe, zapieczone szpile kolektora


mesiash
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 3.03.2015 o 14:03, Brzoz3k napisał:

We wszystkich samochodach, które dłubałem na kolektorach były założone miedziane nakrętki. Nie mosiężne.

Nakrętki do wydechu są wykonane ze stali i pokryte są warstwą specjalnej miedzi. Miedż ma za małą wytrzymałść aby przenosić obciążenia.

Poniżej cytat z katalogu firmy handlującej częściami zamiennymi :

 

nakrętka do układu wydechowego M8

DIN14441 WS12

miedziana

 

DIN

14441 || Nakrętka okrągła czołowa

rowkowa wg DIN

Klasa wytrzymałości

6 || Klasa wytrzymałości 6

Maks. zakres temperatur stosowania

400 °C

Materiał

ST || Stal

Min. zakres temperatur stosowania

-70 °C

Powierzchnia

C4L || Miedź, grubość warstwy 12, lśniąco

Edytowane przez rambi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 3.03.2015 o 14:23, rambi napisał:

Nakrętki do wydechu są wykonane ze stali i pokryte są warstwą specjalnej miedzi. Miedż ma za małą wytrzymałść aby przenosić obciążenia.

Poniżej cytat z katalogu firmy handlującej częściami zamiennymi :

 

nakrętka do układu wydechowego M8

DIN14441 WS12

miedziana

 

DIN

14441 || Nakrętka okrągła czołowa

rowkowa wg DIN

Klasa wytrzymałości

6 || Klasa wytrzymałości 6

Maks. zakres temperatur stosowania

400 °C

Materiał

ST || Stal

Min. zakres temperatur stosowania

-70 °C

Powierzchnia

C4L || Miedź, grubość warstwy 12, lśniąco

Jednakże nazywa je się miedziane a nie mosiężne.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w dt 80 udało się je wytopić -spawarka wirowa prądu z 300A i elektroda 1.6 , masa do ramy i ,,spawamy'' nakrętka i szpila się w ,,wylała'' prawie w płynnej postaci trochę kumpel pomagał kawałkiem śruby , lekka poprawka wiertarką dziury nowy gwint i było ok, cylindrowi nic się nie stało ale zimny nie był :D

 

pierwszy sposób na rdze to zawsze palnik i grzanie w tym przypadku można spróbować małym palnikiem na kartusz grzać tylko nakrętkę ( nie całość tylko nakrętkę ) często pomaga........

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panycki, trochę zeszło, ale penetratory musiały podziałać. K2 Vulcan, niby mega super coś - cieniutka penetracja, nafta jest najlepszym preparatem na rynku, a trochę tego przerobiłem. Po wykręceniu żadna szpilka nie była mokra w środku, a po nafcie jednak coś tam doszło. 5 szpilek wykręconych 3 urwane przy szyjce. Spawanie, grzanie nic nie dało, zestaw wykrętaków poległ w pierwszej szpilce. zrobiłem nowy gwint na szpilkach ( tym co zostało, bo wszystkie strzeliły przy nakrętkach ) i nakręciłem tyle nakrętek ile się dało z kontrą na końcu długa nasadka i wyszły. Zostaje tylko wyjąć te urwane, pomysłów brak a sezon już prawie .... Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...