Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST, ogłoszenie do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

_bollo_

Nie napalam się, bardzo twardo stapam po ziemi w temacie. Tylko ze za 16K tez nie masz pewnosci... wiem bo prawie wszystkie pojazdy z otomoto, allegro, olx zostaly przynajmniej telefonicznie sprawdzone przezemnie... niektórzy nie zycza sobie sciagania owiewek, inni nie widza nic w tym ze kolor moto jest inny niz byl Sprint produkowany. Inni za uszkodzony(detale jak owiewka i mocowanie kufrow) chca dalej duzo za duzo...

 

pawelXJ

Dzieki dzieki! Będzie maglowany... wlaciwie juz tak jest... dzieki pomocy pewnego Pana z YT ktory pomaga w sprawdzaniu pojazdow z zagranicy wlasnie mecze kolesa o zdjecia(dokladne, bo mam slabej jakosci) dokumentow by moc je sprawdzic i cos sie dowiedziec.

Dodatkowo na pewno jak będzie coś krecił to będe ostrozny, na pewno jak nie ma przegladu to bedzie juz minus, jak silnik nie pracuje rowno minus, jak bedzie gasl bo komputer swiruje, minus... dlatego jeden z kolegow z tego forum pomoze mi w ogledzinach na miejscu.

 

Wlasciciel jest swiadom tego ze mam watpliwosci i ze "internety" jada po jego motocyklu. Jest swiadom ze jade 300km nawet po takich wiadomosciach jak ponizej... jest swiadom ze sie zdenerwuje i dalej "zaprasza bo nie ma nic do ukrycia".

Dam znac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dyskusja jest dość intensywna. Wspomniałem, że sprzęt to chyba wersja z USA, bo ma na prawej ladze odblask. Na lewej go nie ma, co nie jest wielkim mankamentem ale najwidoczniej odpadł przy glebie. Z tego co kojarzę tylko sprzęty z USA mają takie odblaski na lagach.

Odnośnie ssania - nie powinno być takich problemów. ST1050 miały jakąś taką przypadłość, że czasami ciężko było odpalić nagrzany motocykl po krótkim postoju, ale na zimno zawsze dobrze odpalał.

Hamulce - wg mnie to największy problem ST1050 - są jakieś takie "miękkie" i przez to nieprecyzyjnie dozowalne, mimo że przewody w stalowym oplocie są chyba w standardzie. No i ABS - mi się zdarzyło to raz, ale pogubił się w trakcie hamowania (dodam, że nie było jakichś nierówności sporych lub mniejszych i gęstych). Klocki wtedy miałem o.k.,wszystko miałem o.k. - dlatego działaniu ABSu przyjrzałbym się na Twoim miejscu uważniej.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He,he trochę drożej,ale za to bez dylematów w sprawie pochodzenia,serwisowania itp. :biggrin:

 

A z ciekawości na co się przesiadasz? Ja z ST1050 przesiadłem się na K1300S.

Natomiast o cenę pytałem, bo kumpel się za czymś rozgląda. jak możesz to rzuć na priv za ile chcesz sprzedać tego GT, który to rocznik itd.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystkie posty i mam wrażenie, że kolega ZIBEN jest strasznie napalony... kolego "lodu pod pachy" wszystkie info wskazują, że to "mina". Niby po szlifie a kupa części wymieniona...to już nie szlif tylko dzwon. Cena owszem atrakcyjna, ale dobra rada: kupując moto nie patrz na rocznik tylko na stan i dokumentację. A numer z papierami, który niektórzy koledzy uważają za normalny to zwykłe przestępstwo, którego stajesz się świadomym uczestnikiem-to ty jesteś w efekcie fałszerzem a nie sprzedawca i tak naprawdę nie masz żadnej pewności co do żródła pochodzenia towaru-zresztą sama propozycja tego typu ze strony sprzedawcy świadczy o jego mentalności i uczciwości.

A reasumując nie wyobrażam sobie jazdy motocyklem tej klasy po wypadku, z podejrzeniem spawania ramy itd. CO JAK CO ALE TRIUMPH MUSI BYĆ PERFEKT! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wariantmoto - to jak to wyglada na forum nie jest zgodne z prawda. Motocykl jest przeze mnie od 10 dni analizowany, viny nie viny, zdjecia dokumentow czy zwykle ogledziny i porowniania zdjec z tym co google wypluje, Pytania do wlasciciela(podstepnie go pytam o to co znajde w waszych postach), pytania na forach(nie tylko tym).
Wydaje mi sie ze napalona osoba nie robi rekonesansu przez prawie tygodnia, nie ciaga ludzi za jezyki i lapie sie pomocy ludzikow z internetow... tylko by pojechala i bach bach na oko! :)

Oczywiscie ze tej klasy motocykl i za taka cene musi byc sprawny technicznie - nie perfekt. Perfekt to mam jak wyjezdzam noweczka z salonu.
Jezeli silnik, rama i geometria nadwozia beda OK to detale jak uszkodzona wajcha sprzegla albo trzeszczace plastki jestem w stanie przezyc i dolozyc kasy by to poprawic pod siebie. Drobne poprawki wygladu nie sa najistotniejsze - najwazniejszy jest stan techniczny, ma byc na poziomi minimum dobrym.

To nie pierwszy Sprint ktory ogladam od listopada ale ostatni w tym roku - jak nie wyjdzie z tym to chyba kupie vfr, gxf albo cbf. Niestety ale kazdy kolejny jest albo w gorszym stanie albo wlasciciel robi jeszcze dziwniejsze wrazenie niz ten... albo pojazd jest w cenie powyzej 20 tysiakow. Ja wiem za jakosc sie placi, za stan sie placi, gdyby to tylko byla prawda w Naszym kraju.

Jak ten Sprint nie wzbudzi mojego zaufania i jak pojawia sie jakiekolwiek uwagi, moje czy osob ktore jada ze mna, ze cos jest nie tak technicznie. Wtedy zapewniam Cie WariantMoto ze ten pojazd nie trafi pod moja strzeche. Nie kupuje oczami ani sercem, a głowa. Dlatego od pazdziernika ciagle kupuje :/

Nie ukrywam jednak ze z tylu glowy po cichu licze ze to co widze na zdjeciach pokryje sie z tym co zobacze na miejscu... ale to tak bardzo po cichu by nie zagluszyc zdrowego rozsadku. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Cię doskonale, mój post to nie złośliwość. Wiem jak trudno znaleźć coś porządnego. Kiedy sprzedawałem ZR7 klienci kupili bez targowania bo jak stwierdzili jest to pierwszy z 20-stu oglądanych motocykli którego opis był zgodny ze stanem faktycznym i w dodatku bez zarzutu. Kiedy to usłyszałem aż się przeraziłem jak ja teraz znajdę coś porządnego jeśli tak wygląda rynek....okazało się, że można :) Chciałem Speed Tripla po 2002 roku i znalazłem 2003r. Stan perfekt, bez jednej rysy, niemalowany z kompletem wszystkich od nowości faktur za przeglądy we Francji, pewny przebieg, faktura vat marża i komplet dokumentów do rejestracji. Dane poprzedniego właściciela pozwoliły odnaleźć go na facebooku dzięki czemu wiem że kupując nowego tripla tego oddał w rozliczeniu. A wisienką na torcie były nowe metzelery (wymienione przez sprzedawcę w Polsce) i kompletny nowy napęd. To wszystko za 10500 zł, oczywiście speed tripla mogłem kupić i za 7000 zł ....no właśnie ale jakiego?

To moje doświadczenie kładzie kłam dwóm teoriom: jednej, że nie da się kupić kilkuletniego moto pewnego i sprawdzonego w stanie idealnym, oraz drugiej, że nie da się jeździć na motocyklu bez wywrotek tzw parkingówek itp.

Nawiasem mówiąc SPEED TRIPLE przerósł moje najśmielsze oczekiwania, to naprawdę wyjątkowy sprzęt pod każdym względem :biggrin:

ZIBEN mam nadzieję, że uda Ci się trafić tak dobrze, na razie powiem tylko, że wybór Triumpha to strzał w 10. Trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziben. A skąd Ci przyszło do głowy, że ja mam na zbyciu ST1050? :) Miałem na zbyciu, ale K1300S. ST1050 miałem ostatnio w 2011 ;)

Wg mnie jendak przy Twoim maks budżecie czyli 20 tys. powinieneś znaleźć naprawdę ładnego ST1050 i spokojnie 2008 lub nowszy, czyli po lekkim lifcie.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziben. A skąd Ci przyszło do głowy, że ja mam na zbyciu ST1050? :) Miałem na zbyciu, ale K1300S. ST1050 miałem ostatnio w 2011 ;)

Wg mnie jendak przy Twoim maks budżecie czyli 20 tys. powinieneś znaleźć naprawdę ładnego ST1050 i spokojnie 2008 lub nowszy, czyli po lekkim lifcie.

 

Pozdr.

F.

 

Czyżby sytuacja rodzinna zmusiła Cie do pozostania przy jazdach wokół komina? :)

Edytowane przez _bollo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...