baba_zanetti Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Jeździ ten Predator już? jakie ciśnienie w niego dmuchasz? Jakiego Garretta masz? Edytowane 18 Lutego 2015 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosen Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Jeździ ten Predator już? jakie ciśnienie w niego dmuchasz? Jakiego Garretta masz?Już jeździ, tzn koniec sezonu latał bardzo dobrze. Krotki wahacz (celowo) wiec zabawy jest sporo. Teraz ustawiłem ciśnienie na 0,5 i nadaje spokojnie do jazdy po ulicy. A suszareczka to dziwna wersja GT28. Łożyska musiałem do niej długo kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spas121 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 bardzo fajnie to wyszlo, efekt niesamowity. na rpawde podziwiam. ale z wtryskiem jest zupelnie inaczej, podpinasz pod kompa i mozesz wszystko zrobic. z gaznikami jest troszke inaczej co zreszta wiesz.druga sprawa to nie chce wkladac duzej turbiny ze wzgledu na turbo laga.. moto nie musi chodzic w pelnym zakesie obrotow. wystarczy jak sie zakreci BEZPIECZNIE do 8-9k.. i to na niewielkim cisnieniu, zeby nie modyfikowac silnika. aa... i jak juz wczesniej pisalem blow thru nie wchodzi w gre :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Już jeździ, tzn koniec sezonu latał bardzo dobrze. Krotki wahacz (celowo) wiec zabawy jest sporo. Teraz ustawiłem ciśnienie na 0,5 i nadaje spokojnie do jazdy po ulicy. A suszareczka to dziwna wersja GT28. Łożyska musiałem do niej długo kombinować.Łożyska? a to zdążyła paść? GT28 to standard w tuningu na łożysku ślizgowym, nie powinno być problemu. Spas, dlatego gra jest nie warta świeczki, umęczysz się a nie pojeździsz- mówię Ci to, nie złośliwie. Np. kit turbo do CBR 900 zawiera kompletny układ wtryskowy, na podmianę gaźników i wtedy można działać. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spas121 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 no rozumiem, co myslisz o 929 albo 954? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 GSXR!!!nie wyważaj otwartych drzwi:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Turbo i Baba Zanetti. Zapuszczam MadMax-a z 1979 :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Najlepszy!:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosen Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Łożyska? a to zdążyła paść? GT28 to standard w tuningu na łożysku ślizgowym, nie powinno być problemu. Spas, dlatego gra jest nie warta świeczki, umęczysz się a nie pojeździsz- mówię Ci to, nie złośliwie. Np. kit turbo do CBR 900 zawiera kompletny układ wtryskowy, na podmianę gaźników i wtedy można działać.Padły łożyska jak mi silnik wybuchł. Wystarczy chwila bez smarowania na max obrotach i po sprawie. Znam w Płocku firmę i w końcu chłopaki ogarnęli temat łożyskowania. A w temacie gaźników to w 100% się z Tobą zgadzam. Uturbienie może dać więcej problemów niż zabawy. Mi z gaźników udawało się troszkę więcej wykrzesać ponad standard przy zmianie iglic i dysz (stara 1100XX). Zmiana furki na coś z wtryskiem ostatecznie może być tańsza i bardziej efektywna niż dłubanie w gaźniku. Pamietać trzeba, że to ogólnie nie jest tania zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Padły łożyska jak mi silnik wybuchł. Wystarczy chwila bez smarowania na max obrotach i po sprawie. Znam w Płocku firmę i w końcu chłopaki ogarnęli temat łożyskowania. A w temacie gaźników to w 100% się z Tobą zgadzam. Uturbienie może dać więcej problemów niż zabawy. Mi z gaźników udawało się troszkę więcej wykrzesać ponad standard przy zmianie iglic i dysz (stara 1100XX). Zmiana furki na coś z wtryskiem ostatecznie może być tańsza i bardziej efektywna niż dłubanie w gaźniku. Pamietać trzeba, że to ogólnie nie jest tania zabawa.Jaka tam droga, daj pan spokój, jak juz padła kwota, tysioncpinceetzłotych i to maaaks :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 jeszcze jeden przykład udanego turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.