Skocz do zawartości

Daniel1992

Forumowicze
  • Postów

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Daniel1992

  • Urodziny 02/05/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Biecz

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XL 500S
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Daniel1992

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Wygląda że moduł co pierdzieli ,nie masz kolegi co by miał taki sam sprzęt i na chwilę zamienić moduł .
  2. Nie nic się nie stanie ,możesz na chwilę zamienić tylko podmień na taką co jest tak samo podłączana (czyli jak ma dwa wyjścia na kabelki twoja cewka ,to ta na podmiankę niech też ma dwa wyjścia )
  3. Kolego ten motorek to dwusuw ? Patrzyłeś w jakim stanie jest zawór membranowy ? I może spróbuj zamienić moduł CDI na odblokowany
  4. robiłem już tak że jeden kabelek impulsatora podłączałem do masy cewki WN a drugi do modułu ,tylko że brakuje zasilania modułu ,bo na kabelkach wychodzących od tego statora dają wspólnie coś ponad 12V a z pojedynczego kabelka napięcie jest za słabe dla modułu ,więc pasuje żeby w statorze była jeszcze jedna cewka tylko dla zasilania modułu tak jak w chińczykach może taki podejdzie http://allegro.pl/zaplon-iskrownik-pradnica-aprilia-area-rally-sr-50-i5084021962.html
  5. Witam kolega dał mi do naprawy apke z 2002r ditech na wtrysku(chyba minareli albo morini (zawsze się mylę )) ,wtrysk był już wyrzucony . była słaba kompresja (poniżej 5bar) więc założyłem nowe łożyska, simeringi , zawór membranowyi tłok z cylindrem ( teraz jeszcze nie dotarta i jest niecałe 7bar) .zapaliła(ciężko ) na pod nóżce w miarę się wkręca ale nie ma czym jechać ,przejedzie kawałek i się dusi ajk by zaczynało brakować paliwa (wyczyściłem gaźnik nic nie dało )( gaźnik dellorto 12mm) .Myślę coś nie tak z tym gaźnikiem ,kupiłem nowy tylko że dellorto 17mm(troszkę lepiej ale dalej się dławi,tylko na pod nóżce wyżej się wkręca ) (kostka przepustnicy z mostkowana) . I teraz moje podejrzenia zeszły na moduł . I teraz moje pytanko chce założyć moduł od chińczyka i muszę zmienić iskrownik z czujnikiem wału (bo tu jest na czujniku wału dwa przewody a do chińskich musi być czujnik z jednym przewodem i cewka zasilająca moduł ) ,od czego podejdzie iskrownik żeby nie trzeba było dużo przerabiać instalacji ,działało ładowanie (bo tu wychodzą dwa kabelki do ładowania i jakiś specjalny regulator ładowania (chyba taki co część prądu z cewek podaje na mase czy jakoś podobnie ) .więc pasuje taki iskrownik zeby miał dwa kabelki do ładowania jeden do zasilania CDI i jeden z czujnika wału i żeby bez przeróbek wszedł . Bardzo proszę o jakieś sugestie (tylko bez" załóż z powrotem wtrysk" )
  6. raczej nie będzie pasować bo w tłoku są zrobione 4 otwory ,żeby mijały się z zaworami ,a jak by doszedł jeszcze jeden zawór to by uderzył w tłok
  7. https://plus.google.com/100464155126094139116/posts/Uv6UXRvNX9q
  8. mam xl 500S i wątpię żeby była blokada w gaźniku bo był muł cały czas ,jak coś to jest ograniczona na module zapłonowym .(moja hania z 1 to od razu pion i po stawianiu na 2 bez problemu a na 3 trzeba zesunąć się na tył siedzenia ) więc 600 powinno spokojnie sobie radzić (tylko wlej oleju po górny stan ) .
  9. jak w obie strony jest tak samo tak ma być ,wynika to kąta między lagami a ramą .
  10. ale że co nie pasuje ? kolory ,jeszcze nie mam pomysłu na jaki pomalować ,
  11. założyłem wreszcie wydech bo sąsiedzi nie wytrzymywali jak jeździłem na samym kolanku :)
  12. a miałeś ze szklanym kloszem czy plastikowym ,ta ma szklany klosz
  13. taki kranik jak na foto z motorem występuje w kosiarkach do trawy i kosztuje ok 10 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...