Skocz do zawartości

GENAS_PMI

Forumowicze
  • Postów

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Międzychód

Osiągnięcia GENAS_PMI

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam, mam pytanie do osób doświadczonych w temacie oleju 2T. Jaki olej będzie lepszy do mieszanki oraz jaki do skrzyni? Wiem, że takich tematów jest dużo ale brak jest konkretnej odpowiedzi. Do tej pory od nowości leję IPONE Samourai 2T oraz MOTUL Transoil 10W40. Czy według was powinienem przy tym pozostać, czy zmienić na coś innego, lepszego? Pozdro!
  2. I tu mnie masz :) Rzeczywiście raz nie umyłem od razu sprzętu, tylko na drugi dzień, z racji tego, że miałem zakręcony kran na dworze jeszcze po zimie. Zamówię ten bajer do czyszczenia i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki wielkie za porady.
  3. Ok, po weekendzie zadzwonię do dealera. Mam jeszcze jedno pytanie. Co może być powodem cieknących lag przednich? Ciekną tak, że olej robi plamę na ziemi... Od nowości mam dopiero 10 mth, ale miałem jedną przygodę na żwirowni, gdzie podczas najazdu puściłem motocykl i wylądował on dosłownie na kierownicy i przednim kole. Skrzywiło się przednie koło, ale wyregulowałem to od razu na półkach, wg. mnie idealnie jak było. Chciałem to dzisiaj ustawić na podnośniku jak najdokładniej i zobaczyłem, że całe lagi są mokre... :( Jakiś pomysł, co mogło się stać konkretnie?
  4. Witam, miesiąc temu kupiłem nową Betę 300 RR, rocznik 2017. Od początku mam problem ze sprzęgłem. Po wbiciu jedynki motocykl zaczyna lekko ruszać mimo, że sprzęgło mam nadal wciśnięte, wyraźnie obroty silnika spadają, tak jakbym już puszczał lekko klamkę. Jak mogę to wyregulować aby sprzęgło całkowicie wysprzęgliło bieg? Również podczas jazdy np. w dół, zjeżdżam na sprzęgle a moto mimo tego chce jakby jechać, lekko ciągnie do przodu. Sprzęgło oczywiście hydrauliczne. Dzięki za pomoc
  5. Sprzedam moją Husqvarnę. Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/husqvarna-tc-tc-250-4t-bdb-stan-ID6zvG88.html Pozdro!
  6. Witam, a jeszcze mam pytanie, co to za wersja RC?
  7. Witam, zamierzam kupić nowy motocykl a mianowicie Beta 300 RR 2T. Chciałbym aby osoby obeznane w temacie napisały co przyjdzie mi w pierwszej kolejności wymieniać w silniku. Ile motogodzin wytrzymują np. tłok, korbowód itp w dwusuwach. Jeżdżę amatorsko z umiarem, głównie żwirownie, strumyki, trochę górek. Do tego również bym prosił o informacje jak dbać na bieżąco o motocykl, co robić podczas użytkowania. Wiem, że takie i podobne tematy są, ale chcę informacji odnośnie serwisowania motocykla po zakupie jako nowy i konkretnie ten model. Pozdrawiam
  8. Problem był po stronie zaworów. Okazało się, że trzeba wymienić oba ssące i problem ustąpił. Niestety cena za 1 zawór to 490 zł... Czas sprzedać 4 suwa :)
  9. Witam, po ostatnim wyjeździe mam problem z Husqvarną. Odpala normalnie na ssaniu, chodzi jak zawsze ale po wyłączeniu ssania silnik pracuje trochę nierówno i kiedy dodam gazu na połowę i trzymam równo obroty - przerywa, z wydechu idą strzały ale silnik nie gaśnie sam. Objaw trochę podobny do tego, kiedy zapomnę odkręcić paliwo i zaczyna zdychać z braku paliwa. Objaw ten jest szczególnie uciążliwy, bo nie mogę utrzymać równo gazu. Jak odkręcę na wyższe obroty jest dobrze ale to tylko przy podjazdach. Podobnie miałem parę miesięcy temu, kiedy to stwierdzono problemy z zaworami. Jeden został wymieniony, bo się chyba skrzywił. Czy powinienem najpierw zrobić regulację zaworów? Jest to motocykl crossowy, czy to oznacza, że muszę regulować je częściej niż w Enduro? Z góry dzięki za pomoc.
  10. Witam, mam problem ze sprzęgłem w motocyklu typu enduro. Jak wiadomo często jeździ się na połowie sprzęgła i ciągle nim operuje. U mnie problem jest taki, że albo sprzęgło "ciągnie" albo nie. Puszczam powoli, żeby ruszać to muszę za raz dodać gazu bo inaczej szarpnie i zgaśnie, jakbym chciał nim "strzelić". Jest to sprzęgło na pompie Brembo w motocyklu Husqvarna TC. Z tego co zauważyłem sprzęgło nie śliska się, nawet pod obciążeniem. Z góry dzięki za podpowiedzi
  11. TC ma zupełnie inny wygląd zewnętrzny, cały silnik jest dużo mniejszy niż np. w Japończykach, możliwe, że dla zbicia wagi. Akurat jestem po remoncie silnika. Motocykl kupiłem w lutym, zrobiłem 5 mth i pękł korbowód. Także jestem aktualnie 10 mth po remoncie (tłok, pierścienie, korbowód itp). Oczywiście, ma się rozumieć :)
  12. To też jest jakaś opcja, chociaż chciałbym mieć pewność, że nie straci na przyspieszeniu, w takim sensie, żeby dało się jeszcze spokojnie pokonywać strome podjazdy itp. Ciekawi mnie dlaczego w tym modelu zastosowali takie rozwiązanie, bo inne maszyny torowe jednak chyba nadają się też do enduro. Gdybym o tym wiedział przed zakupem...
  13. Witam, posiadam Husqvarnę TC 250 w 4-suwie. Jest to motocykl typowo torowy. Raczej kiepsko nadaje się na jazdę enduro po lesie. Chciałbym zasięgnąć wiedzy na temat modyfikacji napędu. Chodzi mi przede wszystkim o zmianę przełożeń. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Jakaś przeróbka w skrzyni biegów? Otóż problemem w tym sprzęcie jest mała prędkość przelotowa nawet na 5 biegu. Kolega jadący na KTM ma dopiero 4 bieg (z 6-ściu) natomiast u mnie jest już 5 bieg i odkręcenie gazu powoduje szybką odcinkę przez co silnik trochę się katuje. Wydaje mi się, że ma dużo krótsze przełożenia w skrzyni. Na tor nigdy nie zamierzam wyjeżdżać. Co prawda jeżdżę po lasach pokonując przeszkody wolnym tempem, jednak gdy wyjeżdżamy na prostą w kilka osób, to ja zostaję z tyłu bo szkoda mi kręcić na max obroty na piątce. Trochę ciężki temat, ale myślę, że do zrozumienia. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  14. Dziękuję za odpowiedź. W takim razie nie będę się przejmował tym na zapas. Widocznie tak musi być. SV'ki nie przepalam, bo użytkuję ją cały czas. Odpaliłem go na 5 minutowe rozgrzanie przed wyjazdem ale inna sprawa mi się przedłużyła zanim wróciłem na podjazd. Pozdrawiam
  15. Witam, mam problem z Suzuki SV650 K3. Otóż temperatura wody dochodzi do 100 stopni, często nawet ponad kiedy motocykl stoi w miejscu. Jeśli jest w ruchu to temperatura spada do 85-92 stopnie. Dzisiaj odpaliłem i chodziła przez pół godziny. Temperatura 104 stopnie. Proszę o wskazówki czy przejmować się tym czy jednak to normalne? Druga sprawa: czy jest możliwość pomiaru tej temperatury bez licznika. Otóż licznik, który mam zamontowany nie działa poprawnie. Zaniża prędkość i wskazuje rezerwę paliwa. Chciałbym sprawdzić czy temperatura wskazana przez licznik pokrywa się z rzeczywistością. Dzięki, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...