Skocz do zawartości

arekmoto2

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Strzelce Opolskie

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FZR 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia arekmoto2

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, wczoraj w nerwach i bezsilności wyciągnąłem silnik ma stół. zacząłem wszystko rozbierać i pierwsze co to po zdjęciu magneta i zapłonu wylalo mi się masę oleju. Wypadła uszczelka z pompki oleju i simmering tez nie wyglądał za dobrze. Do wymiany. Oczywiście pracę wstrzymane bo mieszkam w Niemczech, przeszedłem 5 sklepów ze skuterami i nikt nie miał takich simmeringow heh "specjalista tail" haha na Ebay za 2 euro. Będę dawał znać co dalej może komuś się przydadzą moje działania.
  2. No właśnie ktoś wie jak ustawić poziom paliwa w komorze? Paliwko trzyma, ustawiłem poziom tak że jak gaźnik dałem do góry nogami to pływak był poziomo. Dziś zamieniłem moduł CDI też nie pomogło. Jest tak, skuter odpalam igłą cyka daje gaz na hamulcu i max 4 sekundy na pełnych obrotach i gaśnie. Znów odpalam i mogę tak samo zrobić. Świeca po zgasnieciu czarna i aż lekko Mokra. A iglica max najniżej jak się da i powietrza regulacja powietrza na max, filtry nowe.
  3. Tak tak to jest 2T. Moduł to nie będzię bo jechał 55-60 km/h. Zawór oglądałem i czyściłem, jak wleje w niego benzyne to co parę sekund jedna kropla poleci to wydję mi się że dobrze trzyma. Zastanawia mnie gdy wykręcam całą iglicę to w środku jest dużo benzyny no ale znów jak dam na ubogą mieszkankę i dam gaz to 2-3 sekundy jest na pełnych obrotach i gaśnie. Podejrzewam też simmeringi na wale że przepuszczają lecz nie mam ściągacza narazie do magneta by i tam wymienić. Innych pomysłów nie mam już...
  4. Witam mam własnie taki skuterek który wygląda i ma silnik jak keeway ale to nie jest orginał :) Problem jest taki, gdy da się gaz na max to jedzie do 30-35 km/h i nagle jak by tracił iskrę jak puszczę gaz to złapie a jak nie to go zdusi. Teraz UWAGA świeca jest czarna i sucha czyli za dużo benzyny lecz gdy daję dawkę paliwa na bardzo bardzo bogatą to umiem wyciągnąć i 45km/h ale jak puszczę gaz to jedzie jeszcze sam z 200 metrów. A znowu jak daję na mega ubogą mieszankę jak tylko się da to ta świeca i tak jest czarna i sucha. Wiadomo filtr paliwa i powietrza nowy wraz z olejem, świeca nowa. Nawet ustawiałem poziom paliwa w gaźniku tak by pływak był idealnie w poziomie przy odwróconym gaźnikiem. Nie mam już pomysłów.... Co radzicie? Ahh te chińczyki nie ma to jak yamaha ;)
  5. A co do samych stuków to słyszysz to na zimnym silniku i ustaje tak? Czasem tak zastuka jak nie zdąży się zrobić ciśnienie oleju i wtedy sekunde albo dwie idzie "na sucho" ale to przeważnie po jakimś dłuższym postoju...
  6. Witam Panowie! A więc tak aby temat można było uznać za zamknięty dziś miałem okazje rozmawiać z facetem od Yamahy z katalogiem do mojej FZR. Wszystkie dysze czyli tak jak ja mam 90 w 2 i 3 i 92.5 w 1 i 4 jest orginalnie, tak jak ja podałem 117 w 2 i 3 i 122.5 w 1 i 4 dotyczy Yamahy FZR 750 R która posiada 120 koni. Mój motocykl był tylko i wyłącznie bloknięty poprzez licznik który blokował na 180km/h na module, podobno odłączenie go wyłącza blokade. Przekładanie modułu z FZR 1000 nie dodaje ani trochę mocy bo to są te same moduły. (jeśli chodzi o rocznik 87-89 a z roczników po 90' nie pasuja) więc nie przybędzie mocy o 10 koni. Z tego więc wynika mój motor ma dokładnie 78kW a powiedziano mi że jeżeli mam przelotowy wydech może być i troszkę więcej :) W sezonie skocze sobie na hamownie w celu sprawdzenia i jeszcze dam kolegom znać :) Pozdro dla wszystkich którzy główkowali nad całą sprawą :)
  7. Hehe wiem wiem że styczeń ale miałem nowy płyn, nowe filtry, nowy olej, porobiłem elektryke, synchro gaźników i sobie tyrkał na wolnych obrotach tak długo aż włączył się wentylator na chłodnicy, gdy się wyłączył postanowiłem wrkęcić go troche na obroty może raz do samego konca było. I dokładnie tak jak mówisz 85 koni to dużo tym bardziej że ja się przesiadam z 250ccm ;D hehe a FZR już wczoraj skończona w 100% :)
  8. Dokładnie Piroo tak postanowiłem, tylko zamówie dysze takie jakie powinny być a już prawie motor złożony na tych ustawieniach, mam sportowy przelotowy wydech to i na dych dyszach potrafi ogniem strzelić z wydechu bo dziś sprawdzałem a skoro jest ogień to jest i moc hehe, nawet jeśli będę miał odpowiednie dysze to pojeżdżę na tych orginalnych, potem zmienie i zobaczę czy czuć różnicę ;)
  9. Dokładnie, temat odświeżę gdy już czegoś się dowiem konkretnie w sezon lub po wizycie w motorlandzie, dla wiedzy innych. Pozdrawiam i dziękuje za porady!
  10. No własnie tak mi odpisali z Yamahy i robię się już totalnie głupi! :( ehhh Yamaha pisze ze mam 56kW w dowodzie mam 62kW a wszędzie na necie pisze że ma 78kW. Ja już nie wiem.....
  11. Aha.. to dziwne własnie... w dowodzie mam wpisane 62 kW co daje mi 85 koni.. Moze nie jest bloknieta na module? No nic.. zobaczymy co powie Yamaha i wszystko zacznie wychodzić jak bedzie sezon i zaczne nią jeździć.. coś czuje przejade sie do Opola na hamownie i będzie wiadomo.
  12. Sikor masz rację, no ale to jest mój pierwszy motocykl o takiej pojemności no a wiedza o tym że miały one po 106 koni a mam tylko 85 to jednak jest różnica... 21 koni drogą nie chodzi :D hehe
  13. Mi tam tunning nie jest potrzebny, chce by miał swoje fabryczne 106 koni jak wszędzie pisze że tyle powinien mieć, a ma 85koni. Więc myślę po wymianie dysz powinien mieć swoją moc seryjną, no tylko pozostaje kwestia doboru ale to już chyba Yamaha mi doradzi. Chyba dobrze myślę że to wina tylko dysz? Czy jednak zmiana tego modułu będzie konieczna...? A jeśli moduł z FZR 1000 to też jest kwestia do obgadania bo patrzyłem są różne wersje ... 4HD, 3LF, 2GH ... tu mnie to zaciekawiło bo u mnie w wewnętrznej stronie ramy mam napis wybity 2GH i jakiś numer. Zaś na module mam 2LM tak jak i przy numerze ramy. Nie wiem to wszystko jest tak pomieszane że już sam sie trace.
  14. Właśnie na gaźnikach pisze mi tylko MIKUNI CORP nic więcej nie ma bo dzsiaj szukałem. Ok jutro obejrze airbox, a to skoro problem 180km/h się rozwiązuje po zmianie zegarów i odłączeniu tego przewodu to w jakim celu ma być zakładanie modułu od FZR 1000? Sorki koledzy że tak męcze ten temat ale w necie jak szukałem jest bardzo mało o tym motocyklu a jak już jest jakiś temat to pozostał bez rozwiązania więc i może kiedyś innym się przydadzą te rozmowy. ;) Pozdro
  15. A jak odczytać jaki model gaźnika ja mam? Licznik już mam z FZR 1000 tyle że własnie nie podłączyłem dwóch przewodów odpowiedzialnych za blokade, chyba mogą być odłączone to nie będzie go blokowało. Dobrze myślę? ok jutro obejrzę jeszcze dokładnie airbox i to chodzi dokładnie o takie hmm w tym airboxie od każdego gaźnika są takie zakrzywione gumy, to o to chodzi tak? No i teraz pozostaje pytanie... jakie dysze najlepiej założyć... Bo jestem już w stanie sobie zamówić ale nie wiem jakie własnie rozmiary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...