Skocz do zawartości

spas121

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cbr f3 pc31
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    dublin

Osiągnięcia spas121

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. no rozumiem, co myslisz o 929 albo 954? :D
  2. bardzo fajnie to wyszlo, efekt niesamowity. na rpawde podziwiam. ale z wtryskiem jest zupelnie inaczej, podpinasz pod kompa i mozesz wszystko zrobic. z gaznikami jest troszke inaczej co zreszta wiesz. druga sprawa to nie chce wkladac duzej turbiny ze wzgledu na turbo laga.. moto nie musi chodzic w pelnym zakesie obrotow. wystarczy jak sie zakreci BEZPIECZNIE do 8-9k.. i to na niewielkim cisnieniu, zeby nie modyfikowac silnika. aa... i jak juz wczesniej pisalem blow thru nie wchodzi w gre :D
  3. Chodzi żeby zbierała od dołu, nie musi się kręcić do końca. chcialbym zeby sie bezpiecznie krecil do 8-9 tys. na fabrycznych czesciach silnika dlatego tez 0.3 bara doladowania? Co z gaznikami? to co napisalem wczesniej ma prawo dzialac? jaka jest wasza opinia?
  4. myslisz ze wytrzyma 0.3 bara? co myslisz o rozwiazaniu gaznikowym? i znasz jakis trik do ustawienia AFR? z gory dzieki :D turbin mam dosc duzo do wyboru, moze proponujesz cos innego? wole zeby sie zbieralo od dolu niz krecic do konca z ogromnym lagiem na poczatku. co do 1.9 tdi to one maja zmienne geo w wiekszosci, tylko te bardzo stare te do 80 czy 90 koni sa z klapka..
  5. Ci ktorzy wypowiadaja sie i wprowadzaja cos nowego co moze pomoc bardzo dziekuje :) i chcialbym sie dowiedziec wiecej! jak pisalem wczesniej turbinka ma dawac 0.2/0.3 bara. nikt o mocy nic nie pisal -jest na tyle mala ze bedzie ciagnac od dolu ale potem moze sie rozpasc, postaram sie przesunac odciecie zaplonu na bezpieczne obroty(nie wiem jeszcze jak, nie szukalem nawet :D) jezeli nie bedzie sie dalo to bede uwazal na obrotomierz, czujnik temperatury i czujnik AFR. AFR pokazuje sklad mieszanki na podstawie spalin wiec nie rozumiem jak moze byc przypadkowy. -nie wiem skad wam sie wzielo turbo z 1.9tdi. na poczatku tematu podalem modele jakie biore pod uwage. -sklad mieszanki mozna ustawic na podstawie czujnika AFR, ktory ma zegar/wyswietlacz, czujnika temperatury. wiem ze wiedza na ten temat jest bardzo obszerna ale licze na wasza pomoc :) poczytalem troche na forach usa. i sie bardzo zdziwilem co do gaznikow. Pan, ponoc z duzym doswiadczeniem i raczej szanowany na forum, zostal poparty przez innych ktorzy tak samo zrobili, ma mutocykl gaznikowy z turbo, jak pisal dzialaja bez zarzutu pod cisnieniem 1 bara. co zrobil? uszczelnil gaznik i zamontowal pompe paliwa przed, ktora musi podawac wieksze cisnienie niz turbina. tym sposobem gazniki podcisnieniowe pozostaja podcisnieniowe i dzialaja z turbo. nie weryfikowalem tej wiedzy w zaden sposob ale to ma sens. sciagne gazniki zaslepie je, podam cisnienie, zobaczymy gdzie cieknie i czy da sie to faktycznie zrobic. bardzo mozliwe, ze 0.3 bara wytrzymaja tak jak sa, bo i tak sa na tyle szczelne zeby nie ciagnely lewego powietrza i wystarczy pompa paliwa. co do odprezania silnika, pod glowice pojda 2 uszczelki, na 0.3 bara to wystarczy. wiedza zweryfikowana przez firme tuningowa :) uszczelki, jedna bez jednej warstwy, tak zeby kanapka byla, tak ku woli scislosci. czy ma sens wydac kilka tys zl? nie wyjdzie kilka tys zl. w 1 500 sie zamkne na pewno, turbinke mam za darmo... jest to regenerowane turbo nie szmelc ze szrotu, tez ku woli scislosci.
  6. Wydoli, ta turbina też jest montowana w 240 konnym silniku
  7. Blow off bedzie na dolocie, zaraz za turbo. mozna to kupic bez problemu i tanie jest. zamontuje czujnik temperatury na stale i moze afr uda mi sie dostac w miare rozsadnej cenie.. zeby zapobiec uszkodzeniu silnika. obecnie martwie sie gaznikami, moze mi ktos podsunac jak przerobic obecne zeby dzialaly blow thru? jakos na pewno da sie to ogarnac. nie chce wsadzac gaznika przed turbo ze wzgledow bezpieczenstwa.
  8. ehh no nie wiem co napisac... jezeli porsche pracowalo nad tym tyle lat to ja tego nie obejde na pewno.. turbo z tego porsche na pewno nie wloze jezeli jest wg dostepne to bedzie za drogie.. . co do wczesniejszych pojazdow to wydaje mi sie ze nie ma nawet sensu szukac.. w kazdym razie nie biore nawet pod uwage geo
  9. Obie turbiny mają klapke. Nie widziałem benzyniaka z geo, Stopilaby sie raczej. Co do ciśnienia oleju to urbina jest malutka i wejście olejowe jest wąskie więc nie wydaje mi się że spadnie cisnienie. Madafaka, opcję są 2 wieksza turbina i będzie ciaglo do końca śle będzie ogromny lag. Albo mała turbina, będzie ciaglo od początku ale może się rozpasc na wyższych obrotach, tak jak mówisz. Co do gaznikow to co trzeba uszczelnic? Na pewno uszczelke pod pokrywke komory. Co jeszcze?
  10. nie mam zamiaru wmawiac nikomu ze mam wszystko ogarniete i bedzie dzialac od tak, lecz to co jest na papierze nie zawsze ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistosci. Bylbym bardzo wdzieczny gdybys mi posunal rozwiazania problemow o ktorych piszesz. moim zdaniem: jezeli cisnienie oleju bedzie za duze to wstawie dlawik. paliwo podaje pompa, wiec nie rozumiem dlaczego mialoby zostac wypchniete. brak regulatora cisnienia nie powinien byc problemem. raczej obawiam sie o to ze za malo powietrza bedzie podawac. to jest tylko moje zdanie i nie twierdze ze sie nie myle. bardzo chetnie przeczytam twoja opinie i rozwiazania jakie ty bys zastosowal :)
  11. Regulator ciśnienia nie jest potrzebny.. To nie samochód. Turbo ma dawać 0.3 bara. bez restryktora się chyba obejdzie jeżeli cisnienie będzie za duże to coś wymysle. Większe dysze powinny wystarczyć na 0.3 bara. Kolektor jsst w trakcie produkcji
  12. Wyjście oleju- trojnik do czujnika cisnienia Cisnienie reguluje grucha przy turbinie. Do gaznikow pójdą większe dysze albo rozwierce fabryczne
  13. Brałem pod uwagę elektryczne ale zrezygnowałem bo mnie to nie satysfakcjonuje
  14. Nie interesują mnie twoje wyczucia, odczucia czy cokolwiek innego. Darujcie sobie zbędne posty jak nie wnosicie nic sensownego.
  15. Co ma mi ten wykres powiedzic, wytlumacz mi proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...