Skocz do zawartości

XL 600 - problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

nabyłem od znajomego fajną Hondę XL600 za małe pieniądze. Ogólnie sprzęt od ok. roku nieodpalany (znajomy ma niewiele wolnego czasu i nie chciało mu się męczyć z odpalaniem, to trzeba też wyczuć). Obiecał mi, że silnik na chodzie i nie było z nim problemu. Wczoraj po ok. 3 godzinach udało mi się ją odpalić, jednak dzisiaj znów ma z tym problem. Słychać, że już chce odpalić, lecz po 3 sekundach odpuszcza. Odpalam poprawnie, najpierw z odprężnikiem do cyknięcia i potem skok. Proszę o jakieś porady, czy regulacja zaworów, czyszczenie gaźnika i jakieś drobne regulacje są w stanie doprowadzić do lekkiego odpalania (za 3 kopnięciem) ? Czy może to być jednak poważniejszy problem. Jak była wczoraj ciepła to odpalał za każdym kopem.

Druga sprawa to mocno rozgrzany tłumik w początkowej części. Po odpaleniu i rozgrzaniu silnika robi się czerwona jedna rura od cylindra [bardzo czerwona :)], druga jest w tym momencie zimna, że można ją dotykać. Słyszałem, że przy normalnej jeździe ta czerwona się chłodzi a druga dorównuje pierwszej i tak powinno być. Czy ktoś ma na ten temat swoje zdanie?

Zamierzam oddać jutro motocykl do mechanika motocyklowego (sprawdzony, doświadczony).

 

PS: Czy taki wydech (Laser Pro Duro) nadaje się do tego moto, czy może mu jakoś szkodzić? Brzmi bardzo ładnie, dobry bas i lekkie strzelanie, podoba mi się :)

 

PS2: Przebieg na liczniku 38 tys. Patrząc na niego wizualnie mógłbym uwierzyć, ale wiadomo jak to dzisiaj jest. Wcześniejszy właściciel z Niemiec.

 

Z góry bardzo dziękuję.

post-79276-0-33444700-1422301711_thumb.jpg

Edytowane przez GENAS_PMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam oba zawory wdechowe są sterowane jedym wałkiem i tak samo ustawionymi krzywkami a jedna rura się robi czerwona a druga zimna to coś jest uszkodzone . Czapka z głowicy (no chyba że są tam inne sztuczki )

Druga sprawa to to że rura nie może być czerwona bo spalisz zawory . Gaźnik do roboty .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny przypadek w Suzuki XF650, na postoju podczas pracy na wolnych obrotach kolanko wydechowe robiło się czerwone. Motocykl poszedł na regulację zaworów i sprawdzenie gaźników - z tego co pamiętam to gaźniki były w porządku natomiast zawory wymagały regulacji. Po tym zabiegu już nie było rozgrzewania kolanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie też się wydaje że źle palisz......

 

spróbuj tak -ustaw tłok przed gmp , ręcznym deko przesuń minimalnie za GMP , odpuść ręczne deko i strzał.....

 

 

Patrząc na niego wizualnie mógłbym uwierzyć, ale wiadomo jak to dzisiaj jest

 

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moja xr 600 z 90 na liczniku ma 16 tys km :D

 

 

PS: Czy taki wydech (Laser Pro Duro) nadaje się do tego moto, czy może mu jakoś szkodzić?

 

dobry wydech pod warunkiem że gaźnik pod niego wyregulowany ....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...