GENAS_PMI Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, nabyłem od znajomego fajną Hondę XL600 za małe pieniądze. Ogólnie sprzęt od ok. roku nieodpalany (znajomy ma niewiele wolnego czasu i nie chciało mu się męczyć z odpalaniem, to trzeba też wyczuć). Obiecał mi, że silnik na chodzie i nie było z nim problemu. Wczoraj po ok. 3 godzinach udało mi się ją odpalić, jednak dzisiaj znów ma z tym problem. Słychać, że już chce odpalić, lecz po 3 sekundach odpuszcza. Odpalam poprawnie, najpierw z odprężnikiem do cyknięcia i potem skok. Proszę o jakieś porady, czy regulacja zaworów, czyszczenie gaźnika i jakieś drobne regulacje są w stanie doprowadzić do lekkiego odpalania (za 3 kopnięciem) ? Czy może to być jednak poważniejszy problem. Jak była wczoraj ciepła to odpalał za każdym kopem. Druga sprawa to mocno rozgrzany tłumik w początkowej części. Po odpaleniu i rozgrzaniu silnika robi się czerwona jedna rura od cylindra [bardzo czerwona :)], druga jest w tym momencie zimna, że można ją dotykać. Słyszałem, że przy normalnej jeździe ta czerwona się chłodzi a druga dorównuje pierwszej i tak powinno być. Czy ktoś ma na ten temat swoje zdanie?Zamierzam oddać jutro motocykl do mechanika motocyklowego (sprawdzony, doświadczony). PS: Czy taki wydech (Laser Pro Duro) nadaje się do tego moto, czy może mu jakoś szkodzić? Brzmi bardzo ładnie, dobry bas i lekkie strzelanie, podoba mi się :) PS2: Przebieg na liczniku 38 tys. Patrząc na niego wizualnie mógłbym uwierzyć, ale wiadomo jak to dzisiaj jest. Wcześniejszy właściciel z Niemiec. Z góry bardzo dziękuję. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez GENAS_PMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Jak tam oba zawory wdechowe są sterowane jedym wałkiem i tak samo ustawionymi krzywkami a jedna rura się robi czerwona a druga zimna to coś jest uszkodzone . Czapka z głowicy (no chyba że są tam inne sztuczki )Druga sprawa to to że rura nie może być czerwona bo spalisz zawory . Gaźnik do roboty . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GENAS_PMI Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Dam ją jutro do mechanika, mam nadzieję, że nie będą to poważne naprawy, wcześniej użytkował ją starszy Niemiec, na pewno nie była katowana na jakichś leśnych rajdach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Starszy niemiec ? To może jescze robiła w wermachcie ? :D :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GENAS_PMI Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Jeśli się dobrze orientuję, to już nie w tych latach paniczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Miałem identyczny przypadek w Suzuki XF650, na postoju podczas pracy na wolnych obrotach kolanko wydechowe robiło się czerwone. Motocykl poszedł na regulację zaworów i sprawdzenie gaźników - z tego co pamiętam to gaźniki były w porządku natomiast zawory wymagały regulacji. Po tym zabiegu już nie było rozgrzewania kolanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GENAS_PMI Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Też tak mi się wydaje, że powinno pomóc. Dodam, że na wolnych obrotach nie pracuje idealnie równo, więc raczej zaworki. Dziękuję za podpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 I poczytaj jak się kopie czterosuwa, bo wcale nie robisz tego poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) mnie też się wydaje że źle palisz...... spróbuj tak -ustaw tłok przed gmp , ręcznym deko przesuń minimalnie za GMP , odpuść ręczne deko i strzał..... Patrząc na niego wizualnie mógłbym uwierzyć, ale wiadomo jak to dzisiaj jest taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moja xr 600 z 90 na liczniku ma 16 tys km :D PS: Czy taki wydech (Laser Pro Duro) nadaje się do tego moto, czy może mu jakoś szkodzić? dobry wydech pod warunkiem że gaźnik pod niego wyregulowany .... Edytowane 29 Stycznia 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.