Arturo43 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Witam Kolegów. Sprawdzalem dziś yamahe fz6 motor z 2004 roku. Zastanowily mnie dwie rzeczy. Po pierwsze falowanie obrotów w zakresie 1140 1260 ( wolne obroty). Po drugie jadąc powoli na dwójce bez gazu dodalem lekko gaz potem zszedlem manetka na zero i znowu dodalem gazu. W momencie nazwijmy to miedzygazem czuć bylo szarpniecie takie jak by motor miał luz gdzieś w ukladzie przeniesiena napedu , zapytam czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Czemu jechałeś na dwójce bez gazu? Wiesz jakie jest wtedy ciśnienie oleju? To są silniki wysokoobrotowe. Nie powinno się schodzić poniżej 4 tys. Więc tak, to normalne że szarpało, silnik błagał o litość. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo43 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Nie wjem czy mnie zrozumiałeś , w momencie dodania gazu motocykl zamiast lagodnie zacząć przyspieszać w pierwszym momencie szarpnal cos tak jak by miał luzny łańcuch tak jak by się coś gdzies zazębiało tak to odczulem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Trzeba sprawdzić zabierak tylnego koła bo może mieć wybite gumy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 A jakie miałeś obroty jak zacząłeś przyspieszać, bo jak piszesz że jechałeś na dwójce bez gazu to ja rozumiem że to były obroty na poziomie biegu jałowego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo43 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Tak dokładnie puscilem manetkę jechalem chwilę bez gazu , następnie lekko podkręcilem bardzo lekko i tak poczułem jak by coś sie zazębiło , i tak za kazdym razem. Później juz normalnie przyspiesza- płynnie, problem pojawia sie tylko w momencie upuszczenia a potem dodania gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Nad czy tu się doktoryzować? Piotr Dudek podał najprawdopodobniejszą przyczynę opisywanego przez Ciebie zjawiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo43 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Dziękuję za pomoc w temacie szarpanki, a co z tymi obrotami takie delikatne falowanie to norma? Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Arturo43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dziękuję za pomoc w temacie szarpanki, a co z tymi obrotami takie delikatne falowanie to norma? Dziękuję za pomoc w temacie szarpanki, a co z tymi obrotami takie delikatne falowanie to norma? Nie jest to normalne i na wiosnę trzeba sprawdzić regulację silnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo43 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dzięki Koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ ETZ Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 gdyby to był olejak np. suzuki to takie falowanie to rzecz normalna,nie wiem jak jest w fz6:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Błądzisz, synu... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jeśli piszesz, że napęd był do wymiany to masz już przyczynę. Bardzo luźny łańcuch może dawać takie efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturo43 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jeśli piszesz, że napęd był do wymiany to masz już przyczynę. Bardzo luźny łańcuch może dawać takie efekty. Tak również zabierak i sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.