sebastianowski3 Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 siemka jestem nowy na forum i soryy jak nie tu napisałem :)Otóż to chciał bym zwiększyć moc ale nwm od czego się zabraćZacznę od tego ze chonda jest z 1996 r tylna blokada wydechu zdjęta, ale najbardziej interesuje mnie jakiis moduł wyprzedzania zapłonu(podobno daje naj mocy)chciał bym się dowiedzieć czy mam tam ukryte jeszcze jakieś blokady? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 kręci do końca ?? Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
saska251 Posted December 25, 2014 Share Posted December 25, 2014 Zacznę od tego ze chonda jest z 1996Chonda, powiadasz...Poważna sprawa... Quote Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZIKOWSKI Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Otóż to chciał bym zwiększyć moc ale nwm od czego się zabrać Zmień motor na mocniejszy,jeśli brakuje Ci mocy Quote Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastianowski3 Posted December 26, 2014 Author Share Posted December 26, 2014 Nq luzie do końca do 10 tys a na biegu to 7,5 a potem slabnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherman Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 To najlepiej kupić moduł wyprzedzenia zapłonu jak piszesz. Napisz nam o ile moc wzrosła po zamontowaniu! Quote https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastianowski3 Posted December 26, 2014 Author Share Posted December 26, 2014 A jak on się nazywa? Tak dokładniej i gdzie się go montuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherman Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Power Commander 5, najlepsze osiągi uzyskasz montując w zbiorniku paliwa bo wtedy dynamicznie steruje ilością podawanej benzyny na świecę. Zadzwoń do firmy Dynotech, oni po taniości Ci to od ręki zamontują. Quote https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastianowski3 Posted December 26, 2014 Author Share Posted December 26, 2014 Tylko ze to chyba do wtrysku jest ja mam gaznik A to się nie wystarczy w motorze wyregulować wyprzedzenie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IZO Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 (edited) Ale cie w kulki robią :D Słuchaj w takim motocyklu najlepszym tuningiem będzie przywrócenie do sprawnej serii a dalej to tak jak Dzikowski pisze. Edited December 26, 2014 by IZO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Nq luzie do końca do 10 tys a na biegu to 7,5 a potem slabnie jak na 1 biegu nie zamyka obrotomierza to moim zdaniem jest coś źle.... wyprzedzenia zapłonu się w tym motocyklu chałupniczo nie reguluje........ Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastianowski3 Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 To znaczy na 1 zamyka a i jeszcze jedno bo w dt lc2 jest taka kostka pod bakiem to jest to Cdi i tam trzeba zbudować i wtedy niema tego ograniczenia obrotów czy u mnie też to będzie? Trzeba zlutowac * Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michoa Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 nie będzie......... w dt blokada na module polega na blokadzie obrotów , moto z blokadą nawet na luzie kręci do 7maks 8 tys obr ( jak go długo przytrzymasz) mostkuje się tam kondensator i wtedy nie ma odcięcia zapłonu przy 7 tys obr i kręci do końca....... jeśli twoja na 1 i na luzie zamyka obrotomierz to znaczy że nie jest blokowana ,,na module'' ... ile ci to leci i przy jakich obrotach ?? może przełożenia masz za bardzo ,,prędkościowe'' i nie ma siły przyśpieszać........... Quote "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.