Skocz do zawartości

jaki silnik w crossie wolicie


Rekomendowane odpowiedzi

 

Michoa są jeszcze ktm :)

 

ale to nie jest taki silnik jak crm/kdx -tam 2T piec był niewysilony i stosunkowo elastyczny( jak na 2T ) i potrafił 2 pokolenia wytrzymać , przy tym przyzwoicie zamiatał ( ok 40KM miała crm 250 )a KTM to typowe hard enduro.....

 

przykładem pieca 2T który mi się podoba i jest zbliżony założeniami do crm/kdx jest banszi o

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140815174612/motorstorm/images/c/c4/Yamaha-banshee-350-03.jpg

 

to ma 2 gary chodzące naprzemiennie ( jak nasze jawasaki Też Szybkie 350 ) z 2 gaźnikami chłodzone cieczą + zawory wydechowe , chyba 51KM ma seria więc nie jest to jakoś szatańsko wysilony piec nie kręci się do 50 tys obr i nie trzeba tłoka( tłoków w zasadzie :D ) co sezon robić i w sumie nie ma słabych punktów i jest żywotny a pogrom robi straszny -jechałem , do 5 biegu jak wskoczy za rezo nie można żadnej trakcji złapać albo przód w górze , ale spalanie ma straszliwe , kraz w syberyjskim lesie pod dłużycą to przy tym wzór ekonomi -u mnie koleś w CC po piasku błocie z średnimi podjazdami przez 1.5h przerobił 30 litrów mieszanki :blink: fakt że jak na 2T bardzo skomplikowany silnik , te 2 gaźniki zsynchronizować to jak zapłon w jawie :D

 

założenia były takie same -stworzyć coś co lata ale nie trzeba co sezon rozbierać i tu się udało :D fakt że quad całościowy jest przeciętny zawias słaby , szałowo lekki też nie jest , ceny mają z kosmosu bo to obiekt masturbacji takich fanatyków jak michoa , kiedyś to latało masowo w CC bo wycinało każdego 4T w pień w klasie 4x2 , teraz w dobie wyczynowych 450 4T ich era dobiegła końca w sporcie -chyba że amerykańskie wyścigi na wydmach gdzie z tego silnika wyciskają po 80KM i na przedłużonym wahaczu rwią pod góre piachu :D

 

mimo wszystko jeśli jesteś biedny a chcesz zaistnieć w tej zajawce to tylko 2T :D to spalanie to jest nic przy tym co pochłania utrzymanie hard enduro czy quada 450 4T jeśli się lata po zawodach.....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no RX jest najbardziej hard w sumie zaraz po exc , 2 chłodnice , nie gotuje wody jak orasz w piachu jak crm 125, dasz jeszcze jakieś polini 160ccm i dupy na dzielni twoje

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnieliście o takim wynalazku jak ja mam. Genialny motor jak i silnik. Taką WR można dostać ze śmieszne pieniądze lecz jest ich na lekarstwo. Serwisowanie też jest śmiesznie tanie. Mega wytrzymały sprzęt o dobrych właściwościach jezdnych. Waga gotowego do jazdy nie powala bo 120 kg, ale jest bardzo poręczny i nie czuć tej wagi. Silnik ok 30-33 KM bardzo równo oddaje moc można jeździć ze stałymi obrotami nie szarpie nie przyspiesza. Dobry dół do enduro w sam raz. Zawieszenie od crossowetej YZ oczywiście zmiękczone pod enduro i nawet na torze da się tym pojeździć. Spalanie faktycznie wysokie bo poniżej 10l ciężko zejść, ale to może dlatego że ganiam z samymi mocniejszymi maszynami. Silnik pali w każdej pozycji czy to ręka czy nogą. Zresztą co tu wiele mówić silniczek pochodzi z genialnej DT. A stosowano go chyba w 10 motocyklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie od crossowetej YZ oczywiście zmiękczone pod enduro i nawet na torze da się tym pojeździć.

Z tym bym radził uważać, bo jak znajomy sobie skoczył na torze w Ostrowcu Świętokrzyskim na zbyt miękkim zawiasie, to połamał pięty w obydwu nogach. To niestety autentyk z wiosennej rundy OML w tym roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

300 2T + Rekluse :cool:

 

ja to nie czaje czemu w motocyklach offroadowych nie przyjął się automat CVT -fajne by to było :D

było parę 50 czy 80 z CVT jak w kiblu , ja swojego czasu polowałem na mtxa 80 w CVT ale muszę dać se siana bo w końcu do garażu nie wejdę :D w każdym razie jechałem i mnie pasowało nawet , ale chętnie widziałbym jakiś np 125 2T w automacie :D taki piec z xr600 to by się z CVt męczył strasznie , on nie lubi piłowania , zaraz olej gotuje , uszczelniacze morduje ale do 2T to CVT jest w sam raz :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CVT to kloc :D ? no ziomuś nie osłabiał :D przecież cała przekładnia CVT jaka jest w kiblu czyli sprzęgło odśrodkowe , pasek i wariator jest lżejsza od zwykłej manualnej skrzyni biegów( tam są można przyjąć 2 bębenki i kawałek gumy do tego pracuje to na sucho a w manualu dochodzi ci jeszcze 1kg oleju ) , a druga sprawa w enduro tak się nie walczy o każdy kilogram , przecież nie mówię że widziałbym to w crossie czy hard enduro :D

 

w mtx 80 z automatem silnik jest tak samo duży jak w manualu , niestety przyjemności zważyć nie miałem :(

 

fakt że CVT generuje szatańskie spalanie i piłuje silnik , stare chłodzone powietrzem 4T by taka przekładnia zabiła , ale 2T lubi wysokie obroty i czemu nie ?? w takiej dt 125 :D ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka szosował przekładnia to w terenie by wystarczyła na może 200km

miałem okazję jechać pogoń za lisem na kiblu, wszystkie bebechy poszły na śmietnik

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...