qba Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Michoa są jeszcze ktm :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Michoa są jeszcze ktm :) ale to nie jest taki silnik jak crm/kdx -tam 2T piec był niewysilony i stosunkowo elastyczny( jak na 2T ) i potrafił 2 pokolenia wytrzymać , przy tym przyzwoicie zamiatał ( ok 40KM miała crm 250 )a KTM to typowe hard enduro..... przykładem pieca 2T który mi się podoba i jest zbliżony założeniami do crm/kdx jest banszi o http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140815174612/motorstorm/images/c/c4/Yamaha-banshee-350-03.jpg to ma 2 gary chodzące naprzemiennie ( jak nasze jawasaki Też Szybkie 350 ) z 2 gaźnikami chłodzone cieczą + zawory wydechowe , chyba 51KM ma seria więc nie jest to jakoś szatańsko wysilony piec nie kręci się do 50 tys obr i nie trzeba tłoka( tłoków w zasadzie :D ) co sezon robić i w sumie nie ma słabych punktów i jest żywotny a pogrom robi straszny -jechałem , do 5 biegu jak wskoczy za rezo nie można żadnej trakcji złapać albo przód w górze , ale spalanie ma straszliwe , kraz w syberyjskim lesie pod dłużycą to przy tym wzór ekonomi -u mnie koleś w CC po piasku błocie z średnimi podjazdami przez 1.5h przerobił 30 litrów mieszanki :blink: fakt że jak na 2T bardzo skomplikowany silnik , te 2 gaźniki zsynchronizować to jak zapłon w jawie :D założenia były takie same -stworzyć coś co lata ale nie trzeba co sezon rozbierać i tu się udało :D fakt że quad całościowy jest przeciętny zawias słaby , szałowo lekki też nie jest , ceny mają z kosmosu bo to obiekt masturbacji takich fanatyków jak michoa , kiedyś to latało masowo w CC bo wycinało każdego 4T w pień w klasie 4x2 , teraz w dobie wyczynowych 450 4T ich era dobiegła końca w sporcie -chyba że amerykańskie wyścigi na wydmach gdzie z tego silnika wyciskają po 80KM i na przedłużonym wahaczu rwią pod góre piachu :D mimo wszystko jeśli jesteś biedny a chcesz zaistnieć w tej zajawce to tylko 2T :D to spalanie to jest nic przy tym co pochłania utrzymanie hard enduro czy quada 450 4T jeśli się lata po zawodach..... Edytowane 14 Grudnia 2014 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 kdx 200 klepali do roku 2006, tam też raczej remonty nie są za częste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 dlatego ja poluje na rx 125 :P bo chce miec rower Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 no RX jest najbardziej hard w sumie zaraz po exc , 2 chłodnice , nie gotuje wody jak orasz w piachu jak crm 125, dasz jeszcze jakieś polini 160ccm i dupy na dzielni twoje Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zapomnieliście o takim wynalazku jak ja mam. Genialny motor jak i silnik. Taką WR można dostać ze śmieszne pieniądze lecz jest ich na lekarstwo. Serwisowanie też jest śmiesznie tanie. Mega wytrzymały sprzęt o dobrych właściwościach jezdnych. Waga gotowego do jazdy nie powala bo 120 kg, ale jest bardzo poręczny i nie czuć tej wagi. Silnik ok 30-33 KM bardzo równo oddaje moc można jeździć ze stałymi obrotami nie szarpie nie przyspiesza. Dobry dół do enduro w sam raz. Zawieszenie od crossowetej YZ oczywiście zmiękczone pod enduro i nawet na torze da się tym pojeździć. Spalanie faktycznie wysokie bo poniżej 10l ciężko zejść, ale to może dlatego że ganiam z samymi mocniejszymi maszynami. Silnik pali w każdej pozycji czy to ręka czy nogą. Zresztą co tu wiele mówić silniczek pochodzi z genialnej DT. A stosowano go chyba w 10 motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 taka WR była by super, jednak kupienie tego to jak strzał w totku Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zawieszenie od crossowetej YZ oczywiście zmiękczone pod enduro i nawet na torze da się tym pojeździć.Z tym bym radził uważać, bo jak znajomy sobie skoczył na torze w Ostrowcu Świętokrzyskim na zbyt miękkim zawiasie, to połamał pięty w obydwu nogach. To niestety autentyk z wiosennej rundy OML w tym roku... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 do tego wcale nie trzeba toruwystarczy drop ~1m i przy złej technice się wraca na noszach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 300 2T + Rekluse :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 300 2T + Rekluse :cool: ja to nie czaje czemu w motocyklach offroadowych nie przyjął się automat CVT -fajne by to było :D było parę 50 czy 80 z CVT jak w kiblu , ja swojego czasu polowałem na mtxa 80 w CVT ale muszę dać se siana bo w końcu do garażu nie wejdę :D w każdym razie jechałem i mnie pasowało nawet , ale chętnie widziałbym jakiś np 125 2T w automacie :D taki piec z xr600 to by się z CVt męczył strasznie , on nie lubi piłowania , zaraz olej gotuje , uszczelniacze morduje ale do 2T to CVT jest w sam raz :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 bo za ciężki i za duży kloc te cvt aby pakować do lekkiego motocyklasprzęgło hydrokinetyczne + biegi manual to by było coś Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 CVT to kloc :D ? no ziomuś nie osłabiał :D przecież cała przekładnia CVT jaka jest w kiblu czyli sprzęgło odśrodkowe , pasek i wariator jest lżejsza od zwykłej manualnej skrzyni biegów( tam są można przyjąć 2 bębenki i kawałek gumy do tego pracuje to na sucho a w manualu dochodzi ci jeszcze 1kg oleju ) , a druga sprawa w enduro tak się nie walczy o każdy kilogram , przecież nie mówię że widziałbym to w crossie czy hard enduro :D w mtx 80 z automatem silnik jest tak samo duży jak w manualu , niestety przyjemności zważyć nie miałem :( fakt że CVT generuje szatańskie spalanie i piłuje silnik , stare chłodzone powietrzem 4T by taka przekładnia zabiła , ale 2T lubi wysokie obroty i czemu nie ?? w takiej dt 125 :D ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 taka szosował przekładnia to w terenie by wystarczyła na może 200kmmiałem okazję jechać pogoń za lisem na kiblu, wszystkie bebechy poszły na śmietnik Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszaZcH Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 W lesie trzeba śmierdzieć ! 2 takt daje więcej frajdy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.