moskit122 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Ciekawy jestem co Ty chcesz azotować ?Wał korbowy, wałek rozrządu, zawory... Nie po to zrobiłem temat, zeby wymieniać co można azotować, szukam elementów do kupienia. Edit.: Swoją drogą polecam lekturę M. F Ashby'ego na te tematy Edytowane 28 Listopada 2014 przez moskit122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Masz dostęp do podręcznika guru tuningu a pytasz amatorów ? A tak poza tym to przypomnij mi w którym silniku z kraju kwitnącej wiśni jest azotowany wał korbowy ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskit122 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Ashby guru tuningu, dziadek prawie 90-letni... Taa bardzo dziękuję za rzeczową dyskusję, szczególnie jeśli chodzi o taki autorytet w dziedzinie metaloznawstwa...Może mi Pan Panie Piotrze wysłać zgłady do badań to chętnie odpowiem na to pytanie, nie będę budować seryjnego silnika z kraju kwitnącej wiśni tylko jednostkę jeszcze bardziej wysiloną ale w chwili obecnej nie mam zamiaru się zastanawiać jaką metodę obróbki cieplno-chemicznej mam obrać dla jakich elementów bo to nie ma w tym momencie znaczenia. Jeszcze raz powtórze pytanie, czy ktoś zna firmy produkujące elementy tuningowe do tej jednostki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 nikt nie produkuje części do tuningu tego pradawnego silnika bo nigdy nie było takiej potrzeby ale są za ro kity do obniżania mocy tego silnika i jeżeli taka informacja Cię nie zadowala to szukaj informacji bezpośrednio w Japonii Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskit122 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Oczywiście, że satysfakcjonuje. Trochę szkoda, do CB 750 bez problemu idzie taki kit podobno dostać (a to też zabytek), myślałem, że w tym przypadku też będzie tak łatwo no ale co zrobić... trzeba będzie wszystko pomierzyć, policzyć obciążenia, dorwać stare zepsute elementy do badań i wzmocnić obecne... Słodko :) Droga się wydłuży znacznie ale jak wspomnałem na początku ma być "pełen budyń".Dziękuję za rzeczową odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 miałeś w ogóle w rękach klamoty z tego silnika ?teraz by z niego 3 zrobili..... tu masz trochę przetarty szlak, co prawda 4cyl ale na praktycznie seryjnym silniku, jak bym się nie odważył, nie przy seryjnym zawieszeniu i hamulcachhttp://forums.sohc4.net/index.php?topic=72590.0 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 A nie myślałeś np. nad starym banditem 1200?Kupisz za grosze, i znajdziesz do niego całą masę klamotów do tuningu zarówno silnika jak i zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Założę się o dobrą butelkę, że "projekt" nie wyjdzie z fazy forumowej. Obstawiamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 miałeś w ogóle w rękach klamoty z tego silnika ?teraz by z niego 3 zrobili..... tu masz trochę przetarty szlak, co prawda 4cyl ale na praktycznie seryjnym silniku, jak bym się nie odważył, nie przy seryjnym zawieszeniu i hamulcachhttp://forums.sohc4.net/index.php?topic=72590.0 Ale ma być pełny kisiel to pewnie zawieszenie i hamulce zrobi :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Może już kasy zabraknąć :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskit122 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Nie od dzisiaj się tym zajmuję dlatego zadałem konkretne pytania, znalazłem kilka firm, wysłałem zapytania. Co do zawieszenia to mam dostęp do dużego zaplecza, coś się dobierze ale to jest osobny temat. Żadnego Bandita nie chce i nie będe się nad tym zastanawiał.Enduromaster: znalazłem ten temat jak i znalazłem gościa który zamontował turbo do twina, mam już klamoty do wtrysku, teraz zastanawiam się z producentem zewnętrznego ecu co zrobić z zapłonem, mam hamownię pod ręką...Jak chcecie to obstawiajcie, "mi to lotto" raczej za dużo na forum się nie będe chwalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.