Skocz do zawartości

Wasz najlepszy i najgorszy samochód


Gość małaMi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najgorsze badziewie to cienias 700 już maluch był lepszy.Najbardziej niezawodne auto to takie na które mnie nie stać ale nissan sunny 2.0dlx oszczędny i niezawodny.Jeżdziłem dwoma i nie miałem problemów tylko blachy poleciały...Yeuop sprzedaj xt-eka to będzie Ciebie stać na byle jaką furę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 3 lat tylko rwd, no poza patrolem który się buduje powoli to się nie liczy

*nie nie mam poloneza

 

 

90bfaabb60c8.gif

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alescie sie pospinali.

 

Naped na 4 kola jest dobry co najwyzej do terenowca,

 

Prawdziwe Auto sportowe ma naped na tylna os tyle.

 

MAlaMi, wytlumacz lepiej niewiedzacemu do czego Tobie 250 KM ?

 

Lysemu tym bardziej.

 

Przerost formy nad trescia,

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

od 3 lat tylko rwd

 

ja od roku i pasuje :D

 

ale jak kupowałem tico to pierwsze skrzypce grała ekonomia bezawaryjność i takie tam bzdety jak choćby że lubię małe auta bo łatwo się parkują , zawraca i takie tam , a znajdź coś tylnio napędowego co w tych kwestiach pobije tico.....

 

maluch ?? ja przepraszam że opluję legendę i obiekt masturbacji wielu polaków, też miałem, ale to do normalnej jazdy się nie nadaje , nie ma ogrzewania , awaryjne jak ogar 200, nie ma bagażnika , papier na 4 osoby, 3 furtki , pali jak 1.6 benzyna a odejście jak 1.0 w dieslu, plusy się kończą na tym że mały ( łatwo zaparkować i manewrować) i części i auto tanie...

 

kiedyś myślałem o poldku z piecem 1.4 roverowym ale dla mnie to kawał kolumbryny, ja libero nie umiem parkować a gdzie poldka :D

pozatym nic nie ma, ściera tania ale piec wielki więc i oc i też kawał auta....

 

kiedyś tak jak na libero , chorowałem na BIS-a , ale na szczęście brak kasy mnie powstrzymał , autko niby sympatyczne , parę wad kaszloka odpada ale to jest najgorszy samochodowy silnik świata od cienkałczento 700, nie jedzie , pali jak kamaz z węglem i sypie się jak 14 latki w galerii, nie mówiąc że dostępy do silnika żeby coś zrobić jak w libero czyli krzyk i rozpacz.....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alescie sie pospinali.

 

Naped na 4 kola jest dobry co najwyzej do terenowca,

 

Prawdziwe Auto sportowe ma naped na tylna os tyle.

 

MAlaMi, wytlumacz lepiej niewiedzacemu do czego Tobie 250 KM ?

 

Lysemu tym bardziej.

 

Przerost formy nad trescia,

 

:crossy:

mi się wydawało że Audi z tym napędem wykosił wszystkich w latach 80-tych.

po co 250hp , no tak jak w sporcie 120hp do bezpiecznej jazdy .

Edytowane przez małaMi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie Walther Röhl, to nie bylo by tak do konca wiadomo czy to Audi czy Walther. Pozatym co innego Sport a co innego na codzien bo za to Auto ktorym wykosil jak to nazywasz, mozna bylo w tamtych czasach kupic tak ze 30 innych Audi 80 Quatro.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie Walther Röhl, to nie bylo by tak do konca wiadomo czy to Audi czy Walther. Pozatym co innego Sport a co innego na codzien bo za to Auto ktorym wykosil jak to nazywasz, mozna bylo w tamtych czasach kupic tak ze 30 innych Audi 80 Quatro.

 

:crossy:

ks z całym szacunkiem nie dogadamy się w tej kwestii :huh: .

jak by nam chodziło o zabawkę z tylnym napędem to musieliśmy by kupić V-10 Viper aby połączyć twoje i nasze wymagania.

ty jako niemiec nie potrafisz docenić auto union .

Edytowane przez małaMi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstrukcyjnie inny niż inne V6, ale jak najbardziej V6. Tylko, inny mniej popularny kąt rozwarcia cylindrów. Najkrótsza charakterystyka tej V, to ściśnięty silnik rzędowy, tak, że cylindry przestawiły się o kąt (chyba) 15 stopni. Jakby nie patrzeć silniki nie stoją w rzędzie, W to też nie jest. Na boxera nie wygląda, silnik Wankla też to nie jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konstrukcyjnie inny niż inne V6, ale jak najbardziej V6. Tylko, inny mniej popularny kąt rozwarcia cylindrów. Najkrótsza charakterystyka tej V, to ściśnięty silnik rzędowy, tak, że cylindry przestawiły się o kąt (chyba) 15 stopni. Jakby nie patrzeć silniki nie stoją w rzędzie, W to też nie jest. Na boxera nie wygląda, silnik Wankla też to nie jest :)

W12 to połączone dwa VR6

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...