czi Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Cześć! Pierwszy tłok (wossner) na tulei, na mieszance 1:40 przelatane troche ponad 2l oleju (castrol 2t racing).. Tłok zatarty w pięciu miejscach - pytanie do was - co moze byc przyczyną, bo chyba troche za wczesnie na zużycie? Pompa wody sprawna, świeca zgodna z serwisówką z nagarem w kolorze kawy z mlekiem, filtr powietrza co pare wypadów prany i psikany smarem ipona, ranty kanałów w cylindrze zaokrąglone, zawór wydechowy sprawny. Silnik stanał w trakcie pałowania na prostej (dystans jakieś 1-2 km), po wcześniejszym w miare spokojnym hasaniu po lesie przez parenascie kilometrow. Edytowane 14 Października 2014 przez czi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Silnik stanał w trakcie pałowania na prostej (dystans jakieś 1-2 km) To jest odpowiedź na Twoje pytanie. Na tuleji nie pałuje się crossów na takich odcinkach, to nie jest moto do jazdy na prostej na full manetce bez przerwy. Te motocykle lubią wysokie obroty, ale na torze nie na prostej. Edytowane 14 Października 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Gdzie robiłeś tulejowanie ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) W Iławie, wiecej info na pw jak chcesz.Skąd to pytanie? Edytowane 15 Października 2014 przez czi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 mnie się wydaje że trochę za długi dystans pałowania -jak 2 km go trzymałeś na full obrotach to trochę długo...... owszem docieranie polega na wchodzeniu na maks obroty i korzystaniu z nich ale myślę że agresywne przyśpieszanie ( gaz do końca przy zmianie biegów ) wystarczy i potem dać chwilę odprowadzić ciepło a 2km non stop oporu na ostatnim biegu to raczej zły pomysł..... w ogóle to exc czy sx ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 michoa, to motocykl hard enduro ;) a ten tłok przepalił jakies 100l benzyny - wiec docieranie było juz dawno zakończone. Zastanawiam sie czy hard endurasy w 4t tez wymiekają na takich parokiometrowych dojazdówkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Tuleja to już jednak niepełnosprawny sprzęt (gorsze właściwości). Może na nicasilu by się nic nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Przykra sprawa generalnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 wygląda jakby tuleja spuchła i zakleszczyło tłok Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Tuleja to już jednak niepełnosprawny sprzęt (gorsze właściwości). Może na nicasilu by się nic nie stało. To mit, jakby zatarł się na nicasilu to by był tysiąc w plecy, a tak zrobi honowanie tego cyl, nowy tłok i ogień.wygląda jakby tuleja spuchła i zakleszczyło tłokTeż tak myślę, ale teraz to wróżenie. Może było za ciasno doszlifowany cylinder, to się zdarza, a wychodzi właśnie przy max przegrzaniu silnika.Druga sprawa, że tłok jest suchy jak pieprz, jakbyś bo umył go benzyną. Może lej więcej oleju, 1-30. Edytowane 15 Października 2014 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Czy przy zamkach nie ukruszyło się kawałek pierścienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Pany, dzieki za zainteresowanie tematem. Tłok był dobierany przez gościa ktory robił tuleje - ponoć spasowany jak należy ;) Tłok jest suchy na zdjeciu, ale to dlatego że go wytarłem szmatą przed sesją żeby biurka nie uświnić. Pierścień nie jest ukruszony. delikatny offtop:1) Jako że chciałem przesiaść sie na cos 4t (enduro/supermoto), rozsądniej dla mnie bedzie sprzedać go w obecnym stanie, czy po remoncie?2) Jak to jest z tymi 4t - te silniki tez są bardzo narażone na ' takie cyrki'? - nagrzebałem sie już przy dwusuwach, i szczerze .... zbrzydło mi to... wolałbym cos bardziej bezobsługowego ;) Edytowane 15 Października 2014 przez czi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 4T jest mniej wrazliwe na palowanie - ale tez ciezsze i inaczej oddaje moc , byle nie byl zajechany. Imho jak by ten slnik byl zrobiony jak fabryka kazala, to by sie nie zatarl ,a tak tuleja zeliwna + wossner to podcieranie dupy szklem ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czi Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Miałem soft endurasa na nicasilu - i faktycznie serducho miał nie do zajechania - nawet gdy zabrakło oleju w dozowniku i spuchł, nie odczuł tego w żaden sposób.. Z drugiej strony, w aktualnym sprzęcie przed nabiciem tulei też był nicasil, z tłokiem prawdopodobnie selekcji A (vertex), który pękł! Pierścien zachaczył o przegrode kanału wylotowego, który sie w jakis magiczny sposob zniekształcił/wyszczerbił/ukruszył lub pękł (niepotrzebne skreślić ;) )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 A ja mam pytanie do forumowych fachowców. Czy jest opcja zakatować sprzęt jakimiś marnymi dwoma kilometrami na całej rurze, zakładając że mamy w pełni sprawny piec ? Bo co chwile czytam że ktoś zakatował bo niby za długo na prostej kład. Ja mam troche inne doświadczenia :D ale bardzo bym prosił żeby to ktoś wyjaśnił raz a dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.