Skocz do zawartości

Poszukiwania cruisera, który tnie w zakrętach jak turystyk:)


Tobik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja trochę jeździłem Magną 1100, w sposób niezbyt ułożony i grzeczny, niestety, daleko jej do cięcia zakrętów, jak szybki turystyk, wynosi ją jak cholercia na zewnątrz, a przy wolnych wali się jak typowy czop... na dodatek mimo, porządnych, nowych opon, braku luzów w zawieszeniu i sprawnych amortyzatorów, łapie na naszych niezbyt równych drogach tzw rybkę, tzn pływa tył, jakby się jechał na kapciu, dodam, że to dopiero w okolicach 200+, ale niedoświadczonego może przestraszyć.... jako ciekawostkę dodam, że motocykl ów posiada coś w rodzaju antyhoppinga, zbiornik paliwa mi wystarczył na 150 km....wszelkie modyfikacje wydechu typu nawiercanie , lub puszczanie gołymi rurami, obniżają drastycznie osiągi, w szczególności traci się moment motocykla, jeśli już to wydechy dedykowany do niego + zestaw dysz + odpowiedni filtr powietrza...Motocykl jak na dzisiejsze standardy hardcorowy i niezbyt mądry....niewprawionego może skaleczyć.

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrwa , teraz obejrzałem ten filmik , ale gostek sie zwija tym kredensem :blink: :laugh: Kierownik planu zaraz se coś przetrze a goldas nie daje odetchnąć :D

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajta!

 

Chciałem się rozeznać, czy istnieje taki krążownik który miałby właściwości w zakrętach niczym turystyk rasowy? Jest wiele sprzętów, ale czy każdy daje radę w zakrętach? Nie jeżdzę "na kolanie", nie jestem mistrzem, ogólnie to bardzo słabo mi idzie, ale chciałbym ,żeby motocykl hamował, przyspieszał, jechał w zakręcie jak rasowy turysta, był w miarę duży na dwie osoby, przydało by się radio :D Dużo? Chyba za dużo:) Jest coś takiego?

Z całym szacunkiem dla przedmówców - takiego zwierzęcia nie ma.

Albo cruiser albo turystyk.

Z własnego doświadczenia - mimo że Warriorem zrobiłem trochę tkm po niezłych winklach, to nigdy nie bedzie chodził w łuku jak rasowy turystyk. Bo nim nie jest. Tak samo, jak SUVem nie polatasz na torze albo Subaru WRC w terenie. Po prostu. To, że ktoś zawija kredensem po placu między słupkami to nie znaczy z automatu, że tobie wyjdzie to samo na drodze w górach. To nie matrix.

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do każdego turystyka można przyczepić frędzle i lisią kitę także ten tego.. ;)

 

Każdy motocykl się nada jeśli opanuje się dobrze technikę jazdy, z takiego założenia wychodzę ja.

Ale podkreślam mogę się nie znać.

do czego się nada? Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje Yamahe Warrior w zakrety wchodzi bardzo dobrze:) :) jak na taka mase ktora posiada i przyspieszenie tez przyzwoite;) :)

 

 

Doczytaj, nie chodzi o przyspieszeni a o winklowanie

 

 

W porównaniu z H-D może tak, ale w dalszym ciągu narazie nie ma nic ponad Diavela....i raczej długo nie będzie...

 

Pozdr. J-999

 

p.S. Możnaby proponować nowego V-maxa, ale proste to ok.... ale zakręty....... :banghead:

 

Osobiscie moge potwierdzic, ze Diavel, Diavel i tylko Diavel.

 

O Mean Streak'u sie nie wypowiem, bo NIEDANE mi bylo nim smgnac, he, he.

 

Streat Bob niby daje rade ale ro mimo wszystko nie to. Mozna by bylo karnac sie i sprobowac na R 1200 C (Bond ) niestety smigalem nim 12 lat temu

Wiec wrazenia lekko juz w pamieci zamazne.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, a jeździłeś? Bo ja jeździłem, pchałem, próbowałem ściągać z przyczepki ect, i powiem tyle Road King czy Electra bije Ventę na głowę...

Na znanej mi szutrowej dziurawej i pokęconej drodze H-D dochodziłem do 50 mph ( na poziomie terenowo-szosowych motocykli w rodzaju BMW F 650 Dakar), Venturą 30 mil i szluss..., przy wolnym manewrowaniu, wolę zejść z Ventury i ją pchać( a jest co dobre 340+ kg wysoko położonego środka ciężkości), Electrą nie ma problemu....

 

Naprawdę gorzej to mi się manewrowało tylko Boss Hossem....

 

Pozdr. J-999

 

P.S. Przy próbach narzucania tyłu Ventury prawie urwałem sobie palce, H-D jest ciężko, ale nie aż tak....

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Osobiscie moge potwierdzic, ze Diavel, Diavel i tylko Diavel.

 

O Mean Streak'u sie nie wypowiem, bo NIEDANE mi bylo nim smgnac, he, he.

 

Streat Bob niby daje rade ale ro mimo wszystko nie to. Mozna by bylo karnac sie i sprobowac na R 1200 C (Bond ) niestety smigalem nim 12 lat temu

Wiec wrazenia lekko juz w pamieci zamazne.

 

:crossy:

Weź rondel to w sobotę będzie Ci dane.

A co do Diavela...może kiedyś się doczekam...świetny sprzęt.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio muszę odpowiadać?

nie musisz

nie każdy motocykl do wszystkiego się nada, tym bardziej jeśli się chce być skutecznym

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Troche nie rozumiem ale ja z wiekiem glupieje wiec to nic dziwnego, ze nie rozumiem. ;)

Kazdy motocykl pokonuje jakos winkle - jak kierowca dupa, to I gosc na cruiserze objedzie takiego na sporcie czy turystyku.

Ale tu chyba nie chodzi o wyscigi po gorskich drogach, bo wtedy wybor jest prosty prawda?

Troche juz na roznych moto pojezdzilem I jakos nigdy nie czulem, zeby sie nie dalo jakiegos zakretu pokonac - ewentualnie zamiast przejechac go z predkoscia 50 przejedziesz go z predkoscia 40.

Owszem - wjezdzajac np. na Edelweisspitze I widzac na winklach tyl wlasnego moto podczas skrecania na cruiserze sie bardziej napocisz niz na turystyku, ale roznica bedzie taka, ze bedziesz na szczycie 2 minuty pozniej niz Ci na turystykach :) Poza tym na takich winklach to raczej najczesciej uzywanym biegiem kjest 1 lub maks 2 niezaleznie od moto. :)

HDekiem jakos Transalpine przejechalem I radoche z winkli tez mialem. Czy gdybym pojechal tam np. turystyczna bemka mialbym wieksza radoche - watpie - przeciez chcialem cos zobaczyc, a nie pobic rekord trasy. :)

Tak wiec - kupuj co Cie kreci, a winkle na kazdym moto smakuja dobrze.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz

nie każdy motocykl do wszystkiego się nada, tym bardziej jeśli się chce być skutecznym

 

Do wszystkiego nie, ciężko będzie chopperem polecieć po polnych drogach, ale nie mówię, że jest to niemożliwe. Każdy motocykl ma swoją główną specyfikację. Ale chodzi tutaj o jazdę turystyczną. Każdym motocyklem się dobrze pojedzie, a i w winklach można sobie poradzić każdym motocyklem. Jeśli w ogóle się potrafi. Takie moje zdanie.

 

Tak wiec - kupuj co Cie kreci, a winkle na kazdym moto smakuja dobrze.

 

I tutaj cała prawda została napisana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...