Niesmiertelny Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Nie wiem czy juz pisales gdzie kupowales ?Szkoda ze nie zareagowales od razu no coz człowiek uczy się cale zycie i niestety glupi umiera :-)Niestety poki opona nie jest pompowana to czesto nie widac ze jest np. peknieta a tylko wtedy uznaja reklamacje jesli odbieramy od kuriera i juz widzimy ze jest cos nie tak i spiszemy protokol w innym przypadku zawsze powiedza ze to nasza wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Nieśmiertelny. Kupowałem w "sklepopon.com". Nie zrzucałbym jednak jeszcze winy na sprzedawcę, bo jeszcze nie zdążyłem reklamować. Pierwszy tył niestety został u gumiarza a ten go wyrzucił. Drugi mam cały czas na motocyklu. Jak tylko znajdę chwilę to ściągnę koła i pojadę zawieźć do wymiany, wtedy będę mógł wysłać ten jeden tył do reklamacji. Dlatego właśnie o czym piszesz zastanowiłbym się czy jednak nie kupować trochę drożej opon u tego, u kogo je zakładam na felgi. Wtedy argument złego przechowywania opon nie może zostać użyty. Wtedy jest to problem tego od kogo kupiłem. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Trochę mnie wystraszyliście. Mam dwa slicki super soft. Trzymam je w garażu gdzie temperatura przy -20 może spaść w okolice zera. Przetrzymają, czy może lepiej zabrać je do mieszkania gdzie temp. jest powyżej 20 stopni? One pękają od niskiej temperatury czy od nacisku na nie w niskiej temperaturze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Ja moj motocykl tez trzymam w garazu i w zimna zime jest okolo 0 st.C ale moto stoi na stojakach wiec opony nie sa obciazone .I nigdy nie mialem problemu z oponami.W takiej niskiej temperaturze oponie najbardziej szkodza odksztalecenia ,czyl jak ktos gdzies rzuci albo scisnie taka zamarznieta opone.Kiedys kupilem od chlopa 6 slickow Pirelli Superbike z niemieckich superbikow i przywiozl mi je w zime jak bylo -20st.C. Jak popukalem w nie palcem to odglos byl taki jak bym stukal w drewno tak byly zamarzniete , polozylem delikatnie w domu zeby odmarzly i caly sezon na nich przelatalem i nic im sie nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Jak tak to spoko. Już się bałem, że od samego leżenia w zimnie pękają:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Dokładnie, nie ma co przesadzać, bo to nie jest reguła - ja mam nieogrzewany garaż i też miałem tam opony przez 2 zimy, nic się z nimi nie działo. Z drugiej strony jak się dowiedziałem trochę więcej o tym wszystkim to zacząłem trzymać opony w domu, bo tu nie ma żartów: jak się rozleci guma przy 250 km/h to wiadomo. Z tego samego względu "wuj dobra rada", czyli Maniek z MTM kategorycznie zabronił mi jazdy po torze na prostowanej feldze. Za dużo można stracić w głupi sposób. Edytowane 29 Października 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (...) Z tego samego względu "wuj dobra rada", czyli Maniek z MTM kategorycznie zabronił mi jazdy po torze na prostowanej feldze. Za dużo można stracić w głupi sposób. Trochę mnie wystraszyłeś, bo ja mam w przedniej feldze rant w jednym miejscu trochę podbity. Niewiele, ale wyczuwalnie gdy się kołem kręci i rękę przyłoży i nawet wtedy widać. Taką już kupiłem razem z moto dwa sezony temu. Teraz w zimie planowałem to wyprostować, żeby było jeszcze lepiej. Dodam, że do tej pory w głowie upchnąłem to do szuflady z napisem "zignoruj" i nie miałem żadnych problemów, ale też nie szoruję w złożeniach crashpadami po asfalcie. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 JAk jest jakies male podbicie to nic sie nie stanie , ja jezdzilem i nie bylo problemow ale zaznaczam ...male ! bo juz widzialem takie felgi prostowane ze nie moglem uwierzyc ze to mozna naprawic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Wszystko można wyprostować :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztoFu Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam Panowie,Skoro jest temat o oponach to chciałbym zapytać o odpowiedniki opon różnych firm. Interesują mnie Pirelli Diablo Rosso Corsa i jacy inni producenci mają podobne opony? Czy np Michelin Pilot power 2ct można uznać za alternatywę? Dzięki za podpowiedzi. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztoFu Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Ale to są drogowe opony.Tak. Z racji jazdy na małych torach polecili mi własnie te Pirelki ale chciałbym zapytać czy inni producenci mają jakąś alternatywę? Czy Racetec K3 interact jest właśnie takim odpowiedznikem? Jak to sie ma do marki Bridgestone? Dunlop? Michelin? Edytowane 2 Czerwca 2015 przez KrzysztoFu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 O się temat odświeżył widzę. Otóż po serwisie zawieszenia, może nieco łagodniejszym traktowaniu opon i zmianie właśnie na Racetec K3 opony wystarczają spokojnie na 3-4 dni. Przedtem Supercorsa SP czy też BSB wystarczała na 1 dzień. Różnica jest zatem spora. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 O oponach drogowych jest multum tematów do wyboru do koloru. Nie zaśmiecajmy chociaż tego. To nic że chcesz jeździć po torze. O odpowiednikach Rosso Corsy poczytasz w wyszukiwarce a ten temat zostawmy na opony torowe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztoFu Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 OK. Sorki za :offtopic: . Dzięki. LwG! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.