songoku Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 o właśnie! gdybyś nie widział to polecam stronkę: http://ducatisti.pl/podstawy-czytania-opon/#more-2815 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Kierowca waży 80, czyli tak w sumie pod standardowe zawieszenie. Owszem ustawialiśmy SAGi. Poza tym z supercorsami BSB nie było problemu przypomnę jeszcze raz :)Songoku -znam znam, na sportjazda.pl jest to samo. Ale dzięki :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszek34 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Kierowca waży 80, czyli tak w sumie pod standardowe zawieszenie. Owszem ustawialiśmy SAGi. Poza tym z supercorsami BSB nie było problemu przypomnę jeszcze raz :)Songoku -znam znam, na sportjazda.pl jest to samo. Ale dzięki :) Pozdr.F. Czyli jakie są te ustawienia? Kto ustawiał? Cytuj LTD34 SUSPENSION WORKSHOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Lukaszek. Są na pewno do poprawy i na pewno będę szukał kogoś (właściwie już szukam) kto się zajmie zawiechą w sensie serwisu w okresie zimowym. Ustawialiśmy mniej więcej wg tego: http://sportjazda.pl/index.php/ustawienie-zawieszenia/napicie-wstpne - my sami. Tłumenia odbicia i dobicia zostały ustawione na fabryczne i potem tłumienie odbicia tyłu na którymś SD zmienione bodajże z 10 na 15, co poprawiło moje samopoczucie na sprzęcie. W sumie problem wystąpił po tej zmianie tłumienia odbicia, ale wszyscy tutaj wypowiedzieli się że przy czasach około 1:55 nie może to być wina regulacji zawiechy. Aaaa przepraszam - jeszcze podczas jednego SD Sikor mi pomagał w sensie doradzał i zwiększyliśmy napięcie wstępne z tyłu. Ale po tej zmianie jeździłem jeszcze na wspomnianych wcześniej BSB i nie było problemów. Pozdr.F. Edytowane 26 Września 2014 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Jesli dobicie jest bardzo zle ustawione to slady na oponie wygladaj raczej ja zygzak lub jest slad z momentami niezniszczonej gumy. Ja sie poddaje ,nie wiem .A pytales miszczow z PIRELLI odnosnie tego uskoku na nowej oponie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszek34 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Lukaszek. Są na pewno do poprawy i na pewno będę szukał kogoś (właściwie już szukam) kto się zajmie zawiechą w sensie serwisu w okresie zimowym. Ustawialiśmy mniej więcej wg tego: http://sportjazda.pl/index.php/ustawienie-zawieszenia/napicie-wstpne - my sami. Tłumenia odbicia i dobicia zostały ustawione na fabryczne i potem tłumienie odbicia tyłu na którymś SD zmienione bodajże z 10 na 15, co poprawiło moje samopoczucie na sprzęcie. W sumie problem wystąpił po tej zmianie tłumienia odbicia, ale wszyscy tutaj wypowiedzieli się że przy czasach około 1:55 nie może to być wina regulacji zawiechy. Aaaa przepraszam - jeszcze podczas jednego SD Sikor mi pomagał w sensie doradzał i zwiększyliśmy napięcie wstępne z tyłu. Ale po tej zmianie jeździłem jeszcze na wspomnianych wcześniej BSB i nie było problemów. Pozdr.F. No właśnie same liczby nie zrobią wszystkiego. jeżeli sag jest "mały" i mało tłumika odbicia wówczas może być takie zjawisko. Ale może tez być odwrotnie... Spotykam się z tym na co dzień i dopiero fizyczny kontakt z moto i spojrzenie na prowadzenie kierownika wszystko wyjaśni... Dlatego nie wypowiadam się zbyt często bo stronie od ustawiania czegoś przez internet w przypadku nieznanych mi osób i motocykli. W twoim przypadku obstawiałbym i jedno i drugie tzn trochę niedoprecyzowane ustawienie i zbyt zachłanne dodawanie gazu. A i mieszanka tez niezbyt odpowiednia moim zdaniem na takie tempo. Na SP chłopaki latali z powodzeniem 44, jeżeli już prędzej bym polecał Superbike PRO- one nie maja prawa się tak zniszczyć. Ale powodów może być wiele i jeszcze gdzie indziej... Cytuj LTD34 SUSPENSION WORKSHOP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 też uważam, że przerost formy z takimi oponami, ja na pierwszy SD pojechałem na Pirelli Diablo Rosso Corsa do 1,49 nie było żadnych problemów a potem zmieniłem, więc na bank da się szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 No właśnie same liczby nie zrobią wszystkiego. jeżeli sag jest "mały" i mało tłumika odbicia wówczas może być takie zjawisko. Ale może tez być odwrotnie... Spotykam się z tym na co dzień i dopiero fizyczny kontakt z moto i spojrzenie na prowadzenie kierownika wszystko wyjaśni... Dlatego nie wypowiadam się zbyt często bo stronie od ustawiania czegoś przez internet w przypadku nieznanych mi osób i motocykli. W twoim przypadku obstawiałbym i jedno i drugie tzn trochę niedoprecyzowane ustawienie i zbyt zachłanne dodawanie gazu. A i mieszanka tez niezbyt odpowiednia moim zdaniem na takie tempo. Na SP chłopaki latali z powodzeniem 44, jeżeli już prędzej bym polecał Superbike PRO- one nie maja prawa się tak zniszczyć. Ale powodów może być wiele i jeszcze gdzie indziej... Lukaszek34Superbike PRO odpadają chyba, bo jak mi się zdaje są to slicki a ja dojeżdżam na tor na kołach. Jeśli opony kupiłem za dobre, to mam nauczkę i kupię jakieś gorsze. Zamówiłem sobie teraz Racetec K3 i mam nadzieję, że te nie są za dobre? :)Odnośnie ustawienia zawieszeń to bardzo chętnie powierzyłbym to komuś kto się na tym zna, bo w ogóle nie jestem zwolennikiem robienia wszystkiego samemu. Jak najbardziej uważam, że każdy powinien robić to, na czym się zna. Problem polega na tym, że nie znalazłem w Poznaniu kogoś komu mógłbym w tej kwestii zaufać. Poza tym ustawienia to jedno a serwis to drugie, bo wydaje mi się, że sprawność zawiechy również w dużej mierze zależy od odpowiedniego serwisu. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Na K3 w R6 na pewno da się zrobić 1:46 :) i jak obrócisz tył to starczą na 5 pełnych SD. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Na K3 w R6 na pewno da się zrobić 1:46 :) i jak obrócisz tył to starczą na 5 pełnych SD. Tomaszek, ale Ty jesteś zajebisty i w ogóle masz talent :)A u mnie pewnie finalnie wyjdzie na to, że to jednak ja tak psuję te opony :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Lukaszek Ci ustawi :P szkoda, że częściej się nie odzywa. Ja będę miał pytanie jak się ten temat skończy, aczkolwiek zniszczenie mojej opony są podobne(chyba takie same a mam dunlopa), więc chyba trzeba płynniej jeździć ... Ja sprawdzę łańcuch, ale to w przyszłym roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 U mnie wyglądało to tak, przed i po zmianach o których pisałem. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Kierowca waży 80, czyli tak w sumie pod standardowe zawieszenie. Owszem ustawialiśmy SAGi. Poza tym z supercorsami BSB nie było problemu przypomnę jeszcze raz :)Songoku -znam znam, na sportjazda.pl jest to samo. Ale dzięki :) Pozdr.F. ja tez mialem serie zrobiona gdy nagle sie tylny amor obsrala i opona poszla sie je** po 2 okrazeniach Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 ja tez mialem serie zrobiona gdy nagle sie tylny amor obsrala i opona poszla sie je** po 2 okrazeniachSzramer - miałem na myśli, że moja waga jest standardowa, więc sprężyna jest raczej odpowiednia. Nie ważę ani 50 ani 120kg, więc producent raczej pod kogoś mojego pokroju projektował seryjny motocykl. Pozdr.F. Może faktycznie tylny zawias jest uszkodzony, bądź niewłaściwie ustawiony.Filip skorzystaj z pomocy Łukasza, naprawdę warto.Yuby. Jak najbardziej zamierzam skorzystać z serwisu i pomocy fachowca w tej kwestii. Jeśli chodzi o Łukasza to bardzo chętnie, ale chyba jest z mazowieckiego prawda? Najchętniej odstawiłbym sprzęt do kogoś z Poznania albo okolic, ale jak nie znajdę nikogo zaufanego blisko, to będę go musiał zawieźć dalej do kogoś kogo polecacie i macie sprawdzonego. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Łukasz do serwisu zawieszenia nie potrzebuje całego motocykla, tylko zawieszenie ;) Ja przesyłałem kurierem. Nie wiem, czy ustawić jest w stanie "zdalnie". Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.