Skocz do zawartości

cbr f4, cykanie podczas hamowania silnikiem


master611
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no tak ale...nie za bardzo ogarniam o co dokladnie chodzi...

 

Jak nie ogarniasz to oddaj do mechanika bo jeszcze coś więcej popsujesz

 

no tak ale...nie za bardzo ogarniam o co dokladnie chodzi...

 

 

czyli nie jesteś w stanie sam tego naprawić

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając napinacz zamontowany na motocyklu można go ręczne napiąc lub poluzować.

 

post-30313-0-69111600-1415005074_thumb.jpg

 

Wystarczy wykręcić śrubę zaślepiającą otwór na końcu (na zdjęciu śruby nie ma ale z wspomnianego otworu wystaje blokada która jest zamocowana w nowo dostarczonym napinaczu), przez otwór wsadzić mały płaski śrubokręt i baaaardzo delikatnie napiąć i / lub poluzować napinacz (upewnij się by wiedzieć w którą stronę kręcić).

Trzeba to robić na prawdę bardzo ostrożnie bo nawet lekki obrót śrubokrętem powoduje stosunkowo duży skok napinacza. Jak za bardzo poluzujesz, łańcuch przeskoczy i tragedia gotowa.

W ten sposób - post #19 - sprawdzisz czy dobrze nawinąłeś sprężynę / lub czy napinacz nie jest do dupy.

Tak jak napisał Piotr - napinacz ma tylko kasować nadmierny luz łańcucha.

Edytowane przez Bimbak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chce zapodac do mojej f4 zapodac napinacz od fzr 600,czytalem co i jak ze pasuje po malej przerobce od fzr 600 i 100 ale chce sie upewnic czy pasuje tez od yzf 600?podobno napinacze te 3 motocykle maja takie same ?

 

nie jesteś pierwszy z tym pomysłem poprawiania nieudolnych konstruktorów z Hondy ale doradzam wpierw przeanalizować resztę elementów rozrządu obu modeli i zastanowić się czym się różnią.

Wiem, że kilku posiadaczy tego modelu robiło takie podmianki tylko żaden nie pochwalił się przebiegiem 50.000 km na jednym łańcuszku rozrządu

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytalem czy bedzie pasowal, oczekiwalem odpowiedzie "tak pasuje " lub "nie pasuje "

 

jest na tym forum "wyszukiwarka"

a ja napisałem co o tym myślę

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejdzie. Z treści co postów Piotra Dudka wnioskuję, że jest jakaś mała różnica, która znacznie przyspiesza zużycie rozrządu.

 

 

Tak? A skąd wiesz? Zakładałeś taki czy w internecie wyczytałeś?

 

Wiesz, w takim dziale jak mechanika dobrze mieć 100% pewności co się pisze, żeby nie wprowadzać ludzi w błąd. Autor tematu, którego nie stać na nowy oryginalny napinacz może się zdziwić jak zobaczy, że rozstaw śrub w napinaczu od FZR jest węższy.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo, przeczytaj jeszcze raz. Czy napisałem, że to robiłem? Napisałem zgodnie z tym co przekazał Piotr Dudek.

 

napisałeś, że podejdzie a ja napisałem, że zniszczy łańcuszek rozrządu

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...