Skocz do zawartości

cbr f4, cykanie podczas hamowania silnikiem


master611
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozważam też opcję cykania zaworu wpadanie , w rezonans szklanki i płytki . W różnych warunkach zależne jest to chyba od temp oleju i stylu jazdy , w mojej 900rr wystepuje czesciej kiedy jeźdzę delikatnie po mieście

W moje F3 było tak samo w obu motocyklach rozrząd przy pomiarach wyciągnięcia łańcucha i obadaniu ślizgów nie kwalifikuje się do wymiany .

Napinacz ciężko stwierdzić ale u mnie uważam że wykazuje zużycie

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorób sobie kluczyk pasujacy w rowek spręzyny (np ze starego małego kluczyka do kłódki albo szafki ), na pracujacym silniku spróbuj napiąć łańcuch i pokręcić manetą sprawdzając czy objawy ustepują . Nie pomyl kierunku kręcenia śrubą napinacza bo będzie gruz.

Jesli objawy podczas napinania ustąpią to musisz wymienić cały napinacz . W ASO ~ 3-4 stówki .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorób sobie kluczyk pasujacy w rowek spręzyny (np ze starego małego kluczyka do kłódki albo szafki ), na pracujacym silniku spróbuj napiąć łańcuch i pokręcić manetą sprawdzając czy objawy ustepują . Nie pomyl kierunku kręcenia śrubą napinacza bo będzie gruz.

Jesli objawy podczas napinania ustąpią to musisz wymienić cały napinacz . W ASO ~ 3-4 stówki .

wymienialem sprezynke napinacza i myslalem ze jest ok ale moze jeszcze sprobuje ja podkrecic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o samą wymianę sprężyny chodzi tylko o to żeby ją jak najmocniej nakręcić, inaczej nie będzie wypychała bolca z wystarczającą siłą.

 

a po co ta duża siła ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby dobrze napinał.

 

 

Sprężyna ma za zadanie wysuwać tłoczek w momencie powstania luzu na szynie napinacza a system samohamowania wewnątrz jest odpowiedzialny za prawidłową kasację luzu na łańcuszku. Jakiekolwiek napięcie łańcuszka rozrządu powoduje jego przedwczesne zużycie.

To tyle w temacie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...