grzechu212 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Jeżeli ktoś ciekawy jak to wygląda od strony technicznej to podsyłam parę fotek ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Nieźle :) Zajebiście się wkręca! Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 16 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Miał ktoś z Was do czynienia z gaźnikiem Mikuni TM 35 w swoim motocyklu lub posiada informacje na jego temat? ponieważ mam delikatny problem z jego regulacją...chodzi mi głównie o to czy na wysokich obrotach dysza wolnych jest odcinana całkowicie czy pracuje razem z główną w całym zakresie... Ponieważ z tego co już się dowiedziałem to w wyczynowych motocyklach 2t dysza wolnych obrotów pracuje zarówna na wolnych obrotach jak i na wysokich obrotach, ale nie wiem czy akurat w tym gaźniku zachodzi taka zależność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Miałem kiedyś Suzuki TSR 125, tam siedział MIKUNI TM27SS ale w serwisówce nie było mowy o żadnej regulacji gaźnika. W serwisówce od Gas Gasa (Keihin PWK) jest zaznaczone, że dysza wolnych obrotów ma małe znaczenie przy wysokich obrotach. Pewnie nawet nie odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A jak wygląda sprawa zawieszenia i ramy? Wzmacniałeś czy oryginał? Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Dzięki SilverX szkoda że nie masz opisu do jakiegoś Mikuni z tej serii bo problem polega na tym że na wcześniejszym gaźniku Jikov 34mm z cz cross jeździłem na dyszy 145 oraz 2 lub 3 rowek na iglicy i było ok, a w tym TM 35 jest dysza 290 czyli rozmiar około 142-145(praktycznie to samo co było w jikovi'e) motor się zalewa i dymi, świeca czarna, ale na wysokich obrotach idzie dobrze jak przepali nadmiar paliwa. Motor przylewa najbardziej na średnich i niskich obrotach. Gdy zjechałem z dyszą na rozmiar 230(czyli jakieś 115) i wolnych 15 to świeca w miarę ładnie wypalona, motor się zbiera, ale boje się że gdy założę dyfuzor(bo teraz śmigam na zwykłym wydechu) to będzie zacier jak będę chciał ukręcić na 3b ze 110km/h.... Denerwują mnie te oznaczenia tych dysz w mikuni bo jeszcze co do głównych to w miarę wiem o co chodzi (wydajność), a co do wolnych obrotów to już nie mogę zrozumieć dlaczego są takie małe oznaczenia...a co do zawiasu VinAlucard to właśnie przeprowadzam kilka usprawnień typu łożysko stożkowe w główce ramy, nowe amorki tylne, regeneracja tylnego koła i wahacza + myślę coś nad przednim zawieszeniem czyli adaptacja lag z suzuki gn 125 bo moje są już w opłakanym stanie, ale pozostając przy oryginalnym wyglądzie http://polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=33. Zamysł cały projektu nie miał na celu zrobić z wsk cross,a (typowy wiejski tuning) tylko usprawnić ją na tyle żeby chciało to w miarę jechać :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) http://www.mikunipower.com/Catalog/MikuniCarburetorCatalog2012.pdfOd strony 30 zaczyna się jakiś sensowniejszy opis. Tutaj coś pisałem na temat regulacji gaźnika:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169900-honda-cr-250-pali-swiece/?p=2158580Od dyszy niskich obrotów motocykla nie zatrzesz. Na tej broszurce od membran Boyesena masz nawet napisane jak sprawdzić główną dyszę. Edytowane 17 Września 2014 przez SilverX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Grzesiu, ładna robota :) Strzał z manety i szybka odpowiedź :lalag: faktycznie brzmi trochę "ciężko" od nadmiaru paliwa ale i tak jest kozak.Jeśli chodzi o TM'a to ten schemat powinien się do niego odnosić http://www.dansmc.com/carb_jet_usage1.jpg minus przepustnica motylkowa, bo masz mechaniczny. Dysza jałowych działa cały czas (na zamkniętej manetce przy zejściu z obr. podaje paliwo) ale w czasie jazdy niewiele zmienia. Pamiętaj, że w rozbudowanych gaźnikach iglica i rurka emulsyjna też są elementem wymiennym np. B400 miał w '93 drobne zmiany w głowicy i właśnie te dwa elementy w gaźniku plus dysze zostały zmienione mimo, że gaźniki nadal były identyczne w budowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Właśnie o to chodzi że czasem za długo się zastanawia i kopci przez to zanim wejdzie na obroty użyteczne. Druga sprawa to już raz zatarłem ten silnik na jikovi,e gdzie była dysza 130 przez co trochę mnie to zdrowia i $ kosztowało, ale to było na 3 biegu i full obrotach + słaba drożność kranika, obawy jednak pozostały jak zakładam dyfuzor i schodzę z dyszy poniżej 140 bo na zwykłym tłumiku nic się jej nie dzieje. Poczytam i spróbuje ogarnąć temat na tyle na ile zdołam to zrozumieć,,,dzięki Panowie za rady i pomoc. Mam nadzieję że na następnym filmiku Wsk będzie ogarnięta w 99%... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Dla znawców tematu obecnie Wsk wyposażona została w łożysko stożkowe w główce ramy, zregenerowane zawieszenie przednie na bazie suzuki gn 125 według fachowca z "polmotu" do tego nowe amorki tylne oraz zregenerowany wahacz :). Czekam jeszcze na koło tylne z nową oponką oraz obręczą 18x2.15 cala od cz 350 i wydech który oddałem do spawania i polerowania..."żeby nie było lipy" :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Kolejny filmik z serii dla znawców tematu tylko na innym gaźniku, który w końcu dogodził mojej wsk w 100% :).Odpalajcie w HD...https://www.youtube.com/watch?v=1o2g0uVQUCg Edytowane 8 Października 2014 przez grzechu212 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Grzechu gratulacje! pisz więcej o sprawach technicznych. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Powiedz mi co dokładnie Cię interesuje to będziemy o tym rozmawiać...bo widzę że też masz WSK ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Ja mam 3 póki co :) zresztą opisana na forum wueski. A marzy mi się zmotanie takiej 4, tylko nie extremalnie a optymalnie zeby silnik trochę pojeździł. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu212 Opublikowano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 To jest mój drugi skombinowany silnik tylko ten już konkretnie z modzony i powiem Ci że jak zrobisz wał na korbie yz to reszta do takiej amatorskiej jazdy co widziałeś to spokojnie wytrzyma tylko musisz pamiętać o tym żeby nie przekraczać dopuszczalnych luzów i nie "strzelać ze sprzęgła". U mnie już 2 sezon śmiga ta skrzynia i wał i beż żadnej awarii tylko łańcuch się urwał na początku za 25zł :biggrin:, który szczęśliwie wyleciał z karterów, ale i to wyeliminowałem po kupnie wzmacnianego RK. Przede wszystkim dbam o to żeby łożyska wymieniać na czas, które kupuje zawsze z górnej półki do tego kontroluję luz na wałku zdawczym i wymieniam jak już przychodzi na niego pora :) czyli przeważnie co sezon, mam też super zdystansowaną skrzynię z dorobionymi pod moje wałki tulejki karterów z B101. Jak masz zrobiony solidnie dół silnika to z górą możesz kombinować :) bez obaw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.