Skocz do zawartości

Nowy kompakt tani w użytkowaniu


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wygodny, dobrze się prowadzący, poniżej 12 do setki... no cóż, otwórz katalog i wybierz odpowiednią wersję wyposażenia i silnika... golfa. Jak tani w eksploatacji to silnik 1,6 w d.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja przełozyłem klocki z tyłu na przód i spokój na nastepne ileś tam tysi :laugh:

 

ja mam z tyłu bębny nie da rady :(

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

izo jazda samochodem jest jak życie -a wolisz jeździć na ręcznym czy dać w piz**e ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygodny, dobrze się prowadzący, poniżej 12 do setki... no cóż, otwórz katalog i wybierz odpowiednią wersję wyposażenia i silnika... golfa. Jak tani w eksploatacji to silnik 1,6 w d.

Po ilu latach zwraca się to, co dopłacasz za diesla? Kiedyś liczyliśmy w kilka osób i ni cholery nie chciało wyjść że tańszy.

No troszkę mniej spala, ale wszystko inne droższe, części, serwis, nie mówiąc o cenach zakupu, więc o kant dupy rozbić.

Chyba, że od razu nastawia się człowiek na lanie do baku ruskiego ON, ale równie dobrze można wlać i ruską benzę. Tylko ropka łatwiejsza do kupienia.

 

Nowe golfisko wymagania spełnia, akceptacja baby w pełni.

No i to raczej autka trzymające dobrą cenę nawet w starszych rocznikach, więc jeśli ktoś nie zamierza jeździć do końca życia (swojego lub golfa :) ) to dosyć rozsądny wybór.

Tylko po co kierować sie rozsądkiem? Tego nigdy nie pojmę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ilu latach zwraca się to, co dopłacasz za diesla? Kiedyś liczyliśmy w kilka osób i ni cholery nie chciało wyjść że tańszy.

No troszkę mniej spala, ale wszystko inne droższe, części, serwis, nie mówiąc o cenach zakupu, więc o kant dupy rozbić.

Chyba, że od razu nastawia się człowiek na lanie do baku ruskiego ON, ale równie dobrze można wlać i ruską benzę. Tylko ropka łatwiejsza do kupienia.

 

Nowe golfisko wymagania spełnia, akceptacja baby w pełni.

No i to raczej autka trzymające dobrą cenę nawet w starszych rocznikach, więc jeśli ktoś nie zamierza jeździć do końca życia (swojego lub golfa :) ) to dosyć rozsądny wybór.

Tylko po co kierować sie rozsądkiem? Tego nigdy nie pojmę :wink:

Bo zakup nowego diesla opłaca się tylko ja robi się już całkiem pokaźne przebiegi roczne. Jazdy na jakimś chrzczonym paliwie nowoczesnym dieslem bym nie polecał. Nowoczesne diesle mają problem z tym co na polskich stacjach się leje, a co dopiero z czymś gorszym ;)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zakup nowego diesla opłaca się tylko ja robi się już całkiem pokaźne przebiegi roczne. Jazdy na jakimś chrzczonym paliwie nowoczesnym dieslem bym nie polecał. Nowoczesne diesle mają problem z tym co na polskich stacjach się leje, a co dopiero z czymś gorszym ;)

 

Pozdr.

F.

Przy naszych obliczeniach przyjęliśmy średni przebieg 40 kkm na rok.

Fakt, to już nie te silniki, co dawniej, że i na zwykłym spożywczaku szły.

Tu masz 100% racji

W sumie to zakładający temat nie napisał o znajomego a potem swoich średnich przebiegach.

Edytowane przez Baba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo, ze cena oleju napedowego jest wyzsza w UK niz benzyny, jest tutaj bardzo duzo samochodow z silnikami diesla.

 

Wejdz na Autotrader, Ebay i np. wybierz Passata, Audi A6, BMW 5, pozniej lata 2011, 12, 13 i silnik benzynowy, sprawdz ile masz wynikow. Nastepnie wybierz diesla z tych samych lat, sprawdz wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tu akurat przyczyna jest prosta. Samochody klasy średniej z założenia robią większe przebiegi niż kompakty czy małe. Skoro większe przebiegi, to diesel staje się bardziej opłacalny. Druga sprawa to dopłata za silnik diesla jako % w całości kosztu samochodu. Powiedzmy, że w samochodzie klasy średniej różnica w cenie pomiędzy dieslem a benzyną przy podobnej pojemności to około 10.000PLN (strzelam). Czyli jest to około 10% wartości nowego samochodu. W przypadku kompakta też będzie to około 8-10tys. pln różnicy, ale to już jakieś 20% wartości samochodu.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...