HARPAGAN Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Trzeba było jeszcze stronami zamienić ;) Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Wygodny, dobrze się prowadzący, poniżej 12 do setki... no cóż, otwórz katalog i wybierz odpowiednią wersję wyposażenia i silnika... golfa. Jak tani w eksploatacji to silnik 1,6 w d. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Ja przełozyłem klocki z tyłu na przód i spokój na nastepne ileś tam tysi :laugh: ja mam z tyłu bębny nie da rady :( Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Na bębnie za to ręczny jest lepszy, lekkie zaciągnięcie i koła stoją, na tarczach trzeba troche mocniej szarpać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 izo jazda samochodem jest jak życie -a wolisz jeździć na ręcznym czy dać w piz**e ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baba Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Wygodny, dobrze się prowadzący, poniżej 12 do setki... no cóż, otwórz katalog i wybierz odpowiednią wersję wyposażenia i silnika... golfa. Jak tani w eksploatacji to silnik 1,6 w d.Po ilu latach zwraca się to, co dopłacasz za diesla? Kiedyś liczyliśmy w kilka osób i ni cholery nie chciało wyjść że tańszy.No troszkę mniej spala, ale wszystko inne droższe, części, serwis, nie mówiąc o cenach zakupu, więc o kant dupy rozbić.Chyba, że od razu nastawia się człowiek na lanie do baku ruskiego ON, ale równie dobrze można wlać i ruską benzę. Tylko ropka łatwiejsza do kupienia. Nowe golfisko wymagania spełnia, akceptacja baby w pełni.No i to raczej autka trzymające dobrą cenę nawet w starszych rocznikach, więc jeśli ktoś nie zamierza jeździć do końca życia (swojego lub golfa :) ) to dosyć rozsądny wybór.Tylko po co kierować sie rozsądkiem? Tego nigdy nie pojmę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Po ilu latach zwraca się to, co dopłacasz za diesla? Kiedyś liczyliśmy w kilka osób i ni cholery nie chciało wyjść że tańszy.No troszkę mniej spala, ale wszystko inne droższe, części, serwis, nie mówiąc o cenach zakupu, więc o kant dupy rozbić.Chyba, że od razu nastawia się człowiek na lanie do baku ruskiego ON, ale równie dobrze można wlać i ruską benzę. Tylko ropka łatwiejsza do kupienia. Nowe golfisko wymagania spełnia, akceptacja baby w pełni.No i to raczej autka trzymające dobrą cenę nawet w starszych rocznikach, więc jeśli ktoś nie zamierza jeździć do końca życia (swojego lub golfa :) ) to dosyć rozsądny wybór.Tylko po co kierować sie rozsądkiem? Tego nigdy nie pojmę :wink:Bo zakup nowego diesla opłaca się tylko ja robi się już całkiem pokaźne przebiegi roczne. Jazdy na jakimś chrzczonym paliwie nowoczesnym dieslem bym nie polecał. Nowoczesne diesle mają problem z tym co na polskich stacjach się leje, a co dopiero z czymś gorszym ;) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baba Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Bo zakup nowego diesla opłaca się tylko ja robi się już całkiem pokaźne przebiegi roczne. Jazdy na jakimś chrzczonym paliwie nowoczesnym dieslem bym nie polecał. Nowoczesne diesle mają problem z tym co na polskich stacjach się leje, a co dopiero z czymś gorszym ;) Pozdr.F.Przy naszych obliczeniach przyjęliśmy średni przebieg 40 kkm na rok.Fakt, to już nie te silniki, co dawniej, że i na zwykłym spożywczaku szły.Tu masz 100% racjiW sumie to zakładający temat nie napisał o znajomego a potem swoich średnich przebiegach. Edytowane 21 Września 2014 przez Baba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Ludziom jednak odbilo na punkcie diesli w Europie, sztuka jest kupic lekko uzywany samochod klasy sredniej z benzynowym silnikiem, wiekszosc to diesle. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 W UK to raczej nie miałbyś z tym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Pomimo, ze cena oleju napedowego jest wyzsza w UK niz benzyny, jest tutaj bardzo duzo samochodow z silnikami diesla. Wejdz na Autotrader, Ebay i np. wybierz Passata, Audi A6, BMW 5, pozniej lata 2011, 12, 13 i silnik benzynowy, sprawdz ile masz wynikow. Nastepnie wybierz diesla z tych samych lat, sprawdz wyniki. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Sprawdziłem, wygląda to tak, jakby do tych modeli w ogóle nie wrzucali w benzyny. Sprawdź Golfa albo Polo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Ale Golf i Polo, to nie są auta klasy średniej, a właśnie o takich pisałem. Małe auta mają częściej benzynowe silniki. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Przekonałeś mnie, aczkolwiek dosyć łatwo kupiłbyś Lancera w benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 No tu akurat przyczyna jest prosta. Samochody klasy średniej z założenia robią większe przebiegi niż kompakty czy małe. Skoro większe przebiegi, to diesel staje się bardziej opłacalny. Druga sprawa to dopłata za silnik diesla jako % w całości kosztu samochodu. Powiedzmy, że w samochodzie klasy średniej różnica w cenie pomiędzy dieslem a benzyną przy podobnej pojemności to około 10.000PLN (strzelam). Czyli jest to około 10% wartości nowego samochodu. W przypadku kompakta też będzie to około 8-10tys. pln różnicy, ale to już jakieś 20% wartości samochodu. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.