heniek128 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 xt660 dużo za ciężkie do terenu jest a co do zdania o mocy xt 125 to jestem w szoku i zdecydowanie się z nim nie zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super125 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Qadrat Nie jestem do końca przekonany ze wszystkich tu przypadkach były zmieniane zębatki trzeba by było się zapytać autora filmu ( pierwszy filmik to jest yamaha td 125 X) Ten artykuł co podałem tez nie wiadomo czy były zmieniane zębatki w tej Yamasze to wersja X nie RE ( prędkość powala 155km/h ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Na DT 125 trochę latałem bo to było moje pierwsze poważne enduro i gwarantuję, że zdrowa i odblokowana na seryjnych zębatkach (przód 16, tył 57) leciała max 120km/h. Można założyć większy przód / mniejszy tył i wtedy poleci więcej ale będzie kiepsko przyspieszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 xtx to supermoto wiec jak na 125 to swoja moc ma i odpowiednie przełożenie, w porównaniu do 2t jest jednak o wiele mniej agresywna .Yamahę xt 660 r wybieram jak pisałem na delikatnego off-a polne , leśne drogi , łąki Sprzęt tani w użytkowaniu wytrzymały , nie zależy mi na osiągach to moje pierwsze kroki w off wiec chyba xtr sie nada . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super125 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) Ten pierwszy filmik widać , ze nie muli przyspiesza przyzwoicie jak na 125 mógłbyś się odnieść do tego filmiku ? ( nie mam orientacji w tym) Jaki ty miałeś Qadrat X czy RE? czym się różnią? Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez Super125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Te filmiki to zmodyfikowane motocykle , jednak na Twoje wymagania to nie ta klasa, jak w drugim poście napisał kolega .125 to za mało . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Koleś masz problemy nieziemskie. Soft enduro 2t to praktycznie nie jedzie. XT 660 R to też jakieś ciężkie próchno. Najpierw zadaj sobie pytanie do czego ci potrzebny jest motocykl. Tak samo te twoje marzycielskie Suzuki DR 650 SE, to też próchno. Te 38KM w DT to sobie włóż między buty... DT to ma 22 KM na kole, a nawet zapominasz o tak prozaicznej wartości jak moment obrotowy. Jeżeli jak już wybierasz pomiędzy próchno 125 2t, a próchno 600 4t to to drugie dla ciebie jest sto razy lepsze. Jeżeli jednak nie chcesz próchna to kup se hard enduro 2t 250-300 i ci nikt nie podskoczy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super125 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) SilverX rozwijał wszelkie moje wątpliwości kupuje 2T 250 koleś, teraz marzy mi się 2T 250 która nie jest próchnem o nie nie Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez Super125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Koleś masz problemy nieziemskie. Soft enduro 2t to praktycznie nie jedzie. XT 660 R to też jakieś ciężkie próchno. Najpierw zadaj sobie pytanie do czego ci potrzebny jest motocykl. Tak samo te twoje marzycielskie Suzuki DR 650 SE, to też próchno. Te 38KM w DT to sobie włóż między buty... DT to ma 22 KM na kole, a nawet zapominasz o tak prozaicznej wartości jak moment obrotowy. Jeżeli jak już wybierasz pomiędzy próchno 125 2t, a próchno 600 4t to to drugie dla ciebie jest sto razy lepsze. Jeżeli jednak nie chcesz próchna to kup se hard enduro 2t 250-300 i ci nikt nie podskoczy.... To może od razu jakąś Hayabusę, wtedy nikt nie podskoczy? Temat o drogowych motocyklach a wyskakujesz z hard enduro. W każdym, dosłownie każdym temacie, w którym się udzielasz wyskakujesz z tekstami, że inne motocykle "to próchna" a tylko jedyny słuszny wybór to 250 2t. Jakieś zboczenie czy może nigdy czymś innym nie jeździłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Smiało możesz kupować motocykl 125cm3 i bawić się jazdą.co do tego próchna - jest takie powiedzenie "zapomniał wół jak cielęciem był".To nie sa motocykle na długie trasy, ale dają mnóstwo frajdy -do zabawy i nauki cieżko o coś lepszegohttp://otomoto.pl/husqvarna-sm-sm-125-2005-r-okazja-M3969723.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Oczywiście mój post był w tonacji pół żartem, pół serio. Autor tematu sam nie wie czego chce, do jego wymagań oczywiście 2t 250 się nie nadaje. Prędzej poleciłbym jakieś lc4 albo xr 650, 125 2t to będzie katorga powyżej 100 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super125 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzięki za pomoc wszystkim myślę ze temat został wyczerpany Jak wcześniej pisałem robię prawko A kupuje 650 Suzuki ponieważ ten motor jest uniwersalny prosty w budowie w dodatku ma spora moc a 125 możliwe , ze tez kupie ponieważ jest lekki takim mógłbym wjechać wszędzie nikt by za bardzo się nie bulwersował ponieważ to malutki motor nie robi aż takiego wrażenia jak te co waza po 180kg powyżej pojemności 600 Uzytkownik od próchna podał HONDA XR 650R fajny motor tyle ze wysoki podobno z częściami są problemy z używanymi i drogie? jakiś znalazłem temat ludzie piszą o tym, ze to wynalazek? ale fajny lekki jak na swoja pojemność a no i podobno strasznie mocny niebezpieczny wręcz ale tez ma prosta budowę ? nie ma w nim elektrycznego startera ? Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez Super125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 nie ma startera, z częsciami patrząc po allegro kicha(częsci z żadnej innej hondy xr , nx, xl,nie pasują), lekki to pojęcie względne, mocny napewno, tyle ze za mocą nie wyrabia reszta jak to bywa w japoncach i w praktyce w terenie szybsze będzie byle jakie enduro 125 wynalazek to nie jest, sprzęt na swiecie bardzo znany i lubiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdusiello Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam, jako że jest to mój pierwszy post to przedstawie się. Mam na imię Damian i od 2 sezonów jeżdżę na TZR 50. W maju koncze 16 lat, i za niedługo bniorę się za robienie A1. Podstawy jazdy na moto myśle, ze mam ogarnięte. Będ oczywiscie chcial zmieniać moto na 125 i tutaj nasuwa mi sie dylemat co wybrać. Zainteresowalo mnie mocno super moto w 2T, co do 4T nie jest zbyt przekonany. Spodobała mi sie Husqvarna SM 125, ale ciezko ją u nas dostać oraz Aprilia SX 125. Patrzyłem równiez na Yamaha WR125x, ale to 4T - wiec do konca nie jestem pewien czy z czasem bedzie brakowalo mi tej mocy. Jest też super mocny KTM EXC 125, ale srodki raczej nie pozowala mi na kupno tej bestii :D Z chęcia poznam opinie na ten temat, zależy mi na tym aby ten motocykl cieszł mnie zawsze tak samo jak bym wsiadal za każdym razem pierwszy raz! Chce czuć frajdę z jazdy! Pozdrawiam, Damian! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAST-BIKE Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 WR 125. Tańsze i łatwiej dostępne części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.