Skocz do zawartości

Super125

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Super125

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Chyba jednak kupie ten fajny KTM LC4 640 widziałem filmiki co potrafi mocna maszyna świetna a przede wszystkim uniwersalna.
  2. Detektyw ;) Zgadza się szukałem 125 ale przeczytaj co napisałem pod koniec tamtego tematu , szukałem 125 wtedy bo weszła ustawa i był szal ze można jeździć na kat B takimi motorkami ale mimo to i tak nie kupiłem żadnego, teraz mając praw kat A chce właśnie kupić motor ale tylko i wyłącznie Enduro mi się podobają tylko Enduro :) i takiego typu jak wymieniłem powyżej. Xtz660 choć ładny to jednak jest to potężny motor niestety nie dla mnie . Niestety nie siedziałem na KTM LC4 640 na Dr650 siedziałem fajny motor wygodny.
  3. Chodzi mi oczywiście o raczej typowo motory Enduro na teren który tez dałyby rade na asfalcie lub można byłoby go do tego przystosować po przez zmianę lagow . Zgadza sie czytałem ze KTM LC4 640 ma niewygodna kanapę ale nie byłoby z tym problemu bo kanapę wymieniłbym na wygodniejsza . Nie chce kupować "wielkie" enduro tylko takie o wadze przybliżonej jak właśnie KTM 640 czy DR650SE . Jest jeszcze KTM 690 Enduro to naprawdę super motorek ale niestety nie jest w zasięgu moich pieniazków. Tylko obawiam sie o ten silnik w KTM-ach bo nie wiem czy dałbym cokolwiek w nim zrobić gdyby coś się popsuło i czy łatwy jest do niego dostęp ? KTM Adventure LC4 640 silnik ma taki sam jak Enduro tylko roznia sie bakiem itp ? KTM- nie wiem czy nie napisze bez sensu KTM bez nazwy LC4 są takie? silniki sa słabsze? Jak sprawdzałem dany model to były również takjie tylko bez nazwy LC4.
  4. Nie mogłem już zmienić tytułu tematu tylko w poście przed chwila dopisałem , ze chodzi mi o DR oczywiście z reszta V stromem da rade jeździć po bezdrożach? Chyba tylko mocno ubitymi ścieżkami? Szkoda motoru, dla masohistów :) Mógłbyś więcej coś napisać może na temat KTM ? Widze , że jesteś moderatorem no i do tego masz sporo postów na koncie musisz mieć spora widzę na temat motorów . Czytałem gdzieś na forum , ze KTM sa podobno awaryjne i nie lubią "pałowania"? ale sa podzielone opinie i inni piszą ze LC4 nie są juz tak? Jak to wygląda w tym konkretnym modelu LC4 640 Enduro ? Jest chyba jeszcze model LC4 640 ( bez dopisku enduro?) one czym się różnią ?
  5. Siemka Szukam motorku, który bym mógł robić trasy do 400 KM po normalnych drogach plus bezdroża (65%/35%), prędkość przelotowa 130-140km/h max . Szukam prostego w budowie motoru ale także bezawaryjnego , Suzuki Dr 650 podobno do takich się zalicza o ile się nie mylę? Niestety nie wiem jak to jest w KTM 640 enduro ? W tym motorze silnik wygląda dosyć skomplikowanie jakby ciasno wszystko było poupychane, więcej jest w nim rożnych pierdołek pewnie dlatego ze jest miedzy innymi chłodzony cieczą , Nie jestem mechanikiem także im mniej skomplikowany motor tym lepiej ( budowy silnika, elektornika itp ) Ktory łatwiej by było naprawić w razie awarii w trasie? Z góry dziękuje bardzo za jakakolwiek pomoc :)
  6. Dziękuje za odpowiedz ale jeżeli pozwolisz jednak chciałbym znać opinie ludzi co robili lub robią obecnie w tym roku prawo jazdy na kat A Dzwoniłem do jednej ze szkól Pan instruktor powiedział mi jak to u niego wygląda chcę zobaczyć czy ta jego wersja się potwierdzi.
  7. Witam Czy ktoś może teraz w tym roku robił prawo jazdy kat A ? Czy sie zmieniło coś , chodzi mi dokładnie o wykłady czy są obowiązkowe czy nie? Słyszałem ale nie wiem czy to prawda , że po wykładach trzeba pierw zdać egzamin Państwowy i dopiero wtedy są praktyki w szkole jazdy motorem ? Również chciałbym się dowiedzieć jak jest na egzaminach czy są faktycznie trudniejsze ? jest mniejsza zdawalność?
  8. Dzięki za pomoc wszystkim myślę ze temat został wyczerpany Jak wcześniej pisałem robię prawko A kupuje 650 Suzuki ponieważ ten motor jest uniwersalny prosty w budowie w dodatku ma spora moc a 125 możliwe , ze tez kupie ponieważ jest lekki takim mógłbym wjechać wszędzie nikt by za bardzo się nie bulwersował ponieważ to malutki motor nie robi aż takiego wrażenia jak te co waza po 180kg powyżej pojemności 600 Uzytkownik od próchna podał HONDA XR 650R fajny motor tyle ze wysoki podobno z częściami są problemy z używanymi i drogie? jakiś znalazłem temat ludzie piszą o tym, ze to wynalazek? ale fajny lekki jak na swoja pojemność a no i podobno strasznie mocny niebezpieczny wręcz ale tez ma prosta budowę ? nie ma w nim elektrycznego startera ?
  9. SilverX rozwijał wszelkie moje wątpliwości kupuje 2T 250 koleś, teraz marzy mi się 2T 250 która nie jest próchnem o nie nie
  10. Ten pierwszy filmik widać , ze nie muli przyspiesza przyzwoicie jak na 125 mógłbyś się odnieść do tego filmiku ? ( nie mam orientacji w tym) Jaki ty miałeś Qadrat X czy RE? czym się różnią?
  11. Qadrat Nie jestem do końca przekonany ze wszystkich tu przypadkach były zmieniane zębatki trzeba by było się zapytać autora filmu ( pierwszy filmik to jest yamaha td 125 X) Ten artykuł co podałem tez nie wiadomo czy były zmieniane zębatki w tej Yamasze to wersja X nie RE ( prędkość powala 155km/h )
  12. Tak ludzi mi pisali , ze Yamaha XT to slaby motorek ale jego brzmienie jest lepsze , piszesz , że mimo tak słabego silnika jest dosyć mocny i zwinny czyli taka 2 T yamaha DT w porównaniu do niego to potwor ? , czy może miałeś okazje przejechać się jakimś 2 T Yamaha DT lub podobnym ?
  13. Varadero to duży motor plus slaby silnik daruje sobie go ale nie powiem ładnie wygląda Poczekam jednak zrobię prawko i kupie 650 Suzuki Tak myślę ze motorkami o pój 125 ccm to jeżdżą osoby do 23-25 lat max później widzę , ze się przesiadają na większe pój Znalazłem 4 filmik gdzie widać jak Yamaha TD 125 rozpędza się bez zamuly do 140 km/h Jak to jest możliwe ze te Yamahy to takie rakiety? Ludzie pisali ze nie więcej pójdzie niż 120 to max Znalazłem fajne Yamahe naprawdę ładna http://otomoto.pl/yamaha-dt-125-x-sm-supermoto-na-kat-b-raty-okazja-M4097020.html Nie otrzymałem jednolitej odpowiedzi każdy pisze co innego czy takim motorkiem np z 2006r-2007 który wyciąga jak widać bez problemu 140km/h dałoby rade jechać z prędkością przelotowa 100kmh/h nie więcej, na autostradzie , expresówce na dystansie 70 km ? Czy po takiej jeździe musiałbym wymienić coś w silniku czy silnik dostałby naprawdę ostre wciry ? Jeżeli po odblokowaniu taki motor ma około 38KM wazy tylko 120kg jest lekki ma sporo koni to wydaje mi się ze musi mieć jednak ta moc bo porównując np 650 Suzuki ma jakby niewiele więcej około 43KM a wazy 166KG a ciągnie jak stado koni Tu ciekawy artykuł http://www.motogen.pl/Yamaha-DT125X,7863.html Tutaj zamyka licznik Ten rowniez zamyka licznik leci dalej?
  14. No to żeś dowalił To nie kupuje poczekam następny sezon zrobię prawko i kupie Suzuki DR 650 SE tzn na przyszły sezon na 100% będę miał ten motorek marzy mi się ten motorek od dawna
  15. enduromaster Chodzi Ci o podmuch wiatru? może kierujacego wybić z rytmu prowadzenia? yamaha DT 125 w nim trzeba wymieniać co 15 tys tłok nie widzę problemu plus szlif na cylindrze wyczytałem ? co jeszcze jakie części trzeba wymieniać w nim i co ile km ? Mam jeszcze takie inne może dziwne pytanie czy taka 'koza" dla chłopa 30 letniego nadaje się tzn nie będzie to wyglądać co najmniej śmiesznie? Bo ta pojemność 125 cm chyba tylko nastolatki jeżdżą takimi motorkami przynajmniej po filmach na youtobe tak widać I mam jeszcze taki problem za gówniarza oba nadgarstki mi poszły (połamane) chirurg wtedy m,i powiedział , ze muszę na nie uważać do teraz nie jest tak jak u zdrowych ludzi a widziałem na filmikach ze często ludzie się przewracają na takich motorkach , są jakieś ochraniacz usztywniacze nadgarstków co byście polecili w takiej sytuacji ? ( proszę nie pisać rezygnacja z motoru )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...