Limo Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 To ja się podepnę pod temat - łańcuch od zawsze czyszczę naftą (zaopatrzyłem się w specjalną szczoteczkę do łańcuchów, taka kwadratowa z 3 bokami) i smaruję pędzelkiem olejem przekładniowym Hipol, a na końcu wycieram lekko szmatką, aby usunąć nadmiar oleju żeby nie chlapał. Czy taka kombinacja mu nie szkodzi? Trzeba poświęcić jakieś 15min na takie smarowanie, ale kiedyś ktoś mi powiedział, że to niby jest sporo lepsze (i tańsze) niż spraye do łańcuchów. Swoją drogą to masz cierpliwość. Chyba niepotrzebnie czyścisz łańcuch przed smarowaniem bo jak się używa oleju to on samoczynnie usuwa wszelkie syfy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Dzieki wszystkim za odpowiedzi.Polatam do zimy a potem wymiana łańcucha :( Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Swoją drogą to masz cierpliwość. Chyba niepotrzebnie czyścisz łańcuch przed smarowaniem bo jak się używa oleju to on samoczynnie usuwa wszelkie syfy. Akurat do rzeczy związanych z motocyklem to ja mam cierpliwość :) Może dzięki temu napinanie łańcucha to dla mnie obcy temat, bo jak go naciągnę do książkowych wartości a potem regularnie tak dopieszczam naftą i Hipolem to łańcuch jakoś za specjalnie się nie wyciąga? No i zawsze wygląda jak nowy, w RF900 miałem złoty zestaw DID, który po 2 sezonach i przejechanych 17000km świecił jak nówka. Naciągałem go łącznie 3 razy (łącznie z naciągnięciem "korekcyjnym" jakieś 300km po założeniu nowego zestawu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) Yamaha XJR, łańcuch DID ZVMX zwykły, żaden gold. Założony przy 43600 km, obecnie prawie 72kkm, co = 28400km. Smarowany Hipolem z olejarki znanej firmy, zasilaniej podciśnieniem :cool: , czyszczony naftą świetlną, przy pomocy ustrojstwa Kettenmax ze 3x. Zębatki nowe, założone przy 66400km, Sunstary. Podciągany z 5x. Przez pierwsze 500km spokojnie, dalej pod czerwone pole, nie raz nie dwa, oczywiście nie na zimno, po rozgrzaniu pieca, opon i siebie :) .Sądzę, że do 35kkm przebiegu dociągnie a nawet i więcej. W tym czasie zajechane prawie 3 komplety opon.. nowych....Łańcuch kupiony w Intercars, tak samo jak zębatki. Edytowane 28 Lipca 2014 przez Dream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 35 tys to normalny przebieg nawet jak nie dbasz za bardzo o niego . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) mozliwe , ostatnio sporo takich trefnych ..mi sie np nierowno wyciagnal jak zalozylem nowy..malo bo malo , ale da sie zauwazyc. A nie wycierają Ci się zębatki? Bo ja tak mam, jak założę aluminiowe i polatam po piachu/błocie. Znikające zęby powodują skracanie się odległości między dwiema zębatkami :)Albo założenie nowego łańcucha do starych zębatek też da podobny efekt, bo jedno do drugiego się musi dociąć ;) Edytowane 28 Lipca 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Lipca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Mnie to strasznie wkurzało, to wycieranie się aluminiowych zębatek, one idą w oczach. Kupowałem albo stalowe, albo stealthy - środek aluminiowy, zęby stalowe. Efekt był taki, że zestaw w enduro zachowywał się jak szosowy, choć rzecz jasna tyle km nie wytrzymywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) Ja mam to samo w złotym did 525, tyle że oringów już nie liczę ile poszło.Na ten moment jakieś 25tyś, łańcuch jeszcze się nie powyciągał więc nie będę zmieniał. Edytowane 28 Lipca 2014 przez Tuzmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.