pioneer Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Witam, spotkał sie ktoś z takim gaznikiem Mikuni(japan-T/A)? Jeśli tak to w jaki sposób go regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Powinna być chyba druga nakrętka w miejscu regulacji linki gazu. A tak ogólnie to szukaj śruby regulacyjnej. Z tego zdjęcia niewiele widać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioneer Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 U samej góry centralnie nad przepustnica jest śruba zakończona takim cienka szpilka jak igła ale ona reguluje chyba tylko przepływ paliwa na wolnych obrotach i mało co daje,a mam pytanie odnośnie świecy. Jaki kolor powinna mieć? Na początku przed czyszczeniem i drobną regulacją gaznika była zupełnie biała a teraz jest taka czarna, okopcona, czy to dobrze świadczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Masz za bogatą mieszankę. Ta szpilka to iglica. Ma jakąś regulacje położenia (wyżej - niżej)? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Moze zacznijmy od tego co wg ciebie trzeba wyregulowac ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioneer Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Można ja tylko przykrecic i odkręcić, innych śrub do regulacji nie ma. Adam według mnie należy wyregulować gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 A co się takiego dzieje że doszedłeś do wniosku że trzeba go regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Jeśli nie wiesz czym kręcić i co to robi jak pokręcisz w prawo albo w lewo to nie wiem czy uda ci się zrobić to dobrze...A może miałeś po prostu nieszczelny dolot powietrza i dla tego wcześniej świeca była biała??? Jeśli tak było to musisz to uszczelnić bo nie uda ci się nawet wyregulować tego gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioneer Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Gdy sie zagrzeje i spuszcze go z obrotów to zaczynają powoli spadam aż moto gaśnie i myślę ze to przez niedochodzoce paliwo na wolnych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) Jeśli w gaźniku coś grzebałeś to mogłeś coś pokiełbasić.Powinieneś zacząć od ustawienia poziomu paliwa ale że to chinol więc trza dokładnie odczytać dane z gaźnika.Gdzieś musi być wybity model i nr seryjny.(co by wiedzieć co szukać)Na początek wymień świecę na nową (a nie że mi się wydaje że jest dobra).Bo z tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169151-pioneer-200ccm-2006/ wynika że to świeca albo jak pisał Limo Edytowane 11 Lipca 2014 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 podkręć mu przepustnicę - wolne obrotyśruba widoczna na zdjęciu ze spreżynką Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Mogą też być luzy zaworowe. Generalnie to takie wróżenie z fusów na odległość. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioneer Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Luzy były ostatnio sprawdzane przez mechanika i było ok, motor chinol ale gaznik japoński wiec myślę ze jest porządny, swieca niedawno co była zmieniana na NGK, na starej świecy i przed wyczyszczeniem gaznika nie trzymał obrotów mniejszych niż 2500 a teraz są na około 1900 i niżej nie zejde bo znów będzie gasl gdy sie rozgrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Czy ten gaznik byl kiedykolwiek czyszczony ?Mozliwe ze przeloty ukladu wolnych obrotow sa brudne i nie puszczaja wlasciwej dawki paliwa.Druga sprawa to szczelnosc krocca gumowego mocujacego gaznik do glowicy.Czy sprawdzales jego stan i mocowanie od strony gaznika ?Czy sprawdzales mocowanie krocca od strony filtra powietrza ?Czy sam filtr, a wlasciwie jego pojemnik jest szczelny ?Dlaczego na pokazanym zdjeciu linka sterujaca gaznikiem wisi, czy tam nie powinno byc 2 linki jako mechanizm powrotny przepustnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioneer Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Już wszystko jest ok i nie gaśnie, ale temperatura silnika jest strasznie wysoka, moze sie przez to zatrzeć silnik? A linka wisi przez uszkodzony rolgaz i musiałem podpiac tylko na jedną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.