Skocz do zawartości

pioneer

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Pioneer 200gy
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    zawoja

Osiągnięcia pioneer

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jak to zrobić by wszystko działało? Skrzywic blaszki przy plywaku by paliwo sie nie lało gdy nie potrzeba? Tzn tak by ta iglica co pływak nią zatyka dopływ pływaka
  2. Witam, mam problem z moim gaznikiem Mikuni w motorze. Problem jest taki że gaznik mi zalewa gdy wjade na wyboje albo sam nim bedę "rzucał" na boki i do góry to po chwili go dlawi i gaśnie a z rurki na samym dole gaznika leci paliwo. Ktos wie w czym moze być problem? Wczoraj było wszystko czyszczone.
  3. Przy klamce nie ma nic oprócz linki która prowadzi do silnika, to nie jakiś super zaawansowany motor Ktoś wie w czym moze tkwić problem? Co moze byc przyczyną gasniecia gdy jadę po nierownosciach? Dodam że gdy wcisne sprzęgło gdy motor sie już dusi to na wolnych sb idzie tylko paliwo mi sie wylewa z rurki odpowietrzajacej(tej u samego dołu gaznika)
  4. Czyli po tej stronie co magneto, tam gdzie łańcuch jest?
  5. ale tak jak mowie, jakis inny motocyklsta mial ten sam problem i to byl wadliwy czujnik sprzegla, pisal ze odkrecil go "potrzepal" i juz od tego czasu bylo ok, paliwo napewno dochodzi a w baku go nie brakuje. Tylko mam pytanie gdzie owy czujnik sie moze znajdowac i jak wyglada, po czym do niego dojsc
  6. Witam, mam problem z moim moto a mianowicie gdy jade po wybojach i pod gorke moto gasnie tzn zaczyna sie dlawic a gdy w ostatniej chwili wcisne sprzeglo to chodzi normalnie na wolnych a po przegazowaniu juz moge dalej jechac, ale to trwa chwile i znow sie sytuacja powtarzza, czytalem ze moze zawinil czyjnik sprzegla ale nwm jak to wyglada i gdzie to jest. Dodam zdjecia mojego moto to moze ktos sie zorientuje gdzie to moze byc.
  7. Wiem na czym polega regulacja gaznika ale w tym moim wystarczy wyregulować przepływ paliwa bo dopływ powietrza nie ma jak regulowac
  8. Nwm ale z 8 razem przekrecilem, ważne ze zadzialalo, dzieki za checii i pomoc
  9. Ta od góry gaznika teraz jest prawie cala wkrecona i jest ok
  10. Dokrecilem taką srube od regulacji na wolnych obrotach i teraz dobrze chodził, tzn przed dokreceniem tez dobrze chodził ale gasl gdy sie zagrzal
  11. Już wszystko jest ok i nie gaśnie, ale temperatura silnika jest strasznie wysoka, moze sie przez to zatrzeć silnik? A linka wisi przez uszkodzony rolgaz i musiałem podpiac tylko na jedną
  12. Luzy były ostatnio sprawdzane przez mechanika i było ok, motor chinol ale gaznik japoński wiec myślę ze jest porządny, swieca niedawno co była zmieniana na NGK, na starej świecy i przed wyczyszczeniem gaznika nie trzymał obrotów mniejszych niż 2500 a teraz są na około 1900 i niżej nie zejde bo znów będzie gasl gdy sie rozgrzeje
  13. Gdy sie zagrzeje i spuszcze go z obrotów to zaczynają powoli spadam aż moto gaśnie i myślę ze to przez niedochodzoce paliwo na wolnych obrotach
  14. Można ja tylko przykrecic i odkręcić, innych śrub do regulacji nie ma. Adam według mnie należy wyregulować gaznik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...