Limo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Jak puszczaja to je dotrzyj. Jak skoro nie może odpalić bo nie ma sprężania, czytaj uważnie :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobias1 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) To już nie jest zabawne... Przeczytaj kolego cały temat. Dobra, teraz ja doczytałem :P Edytowane 8 Lipca 2014 przez tobias1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 jak, czym sprawdzasz to sprezanie, kup kompletna glowice... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Rozmontuj mistrzu wszystko i to szybko. Włóż tłok do cylindra i zobacz jak się zachowa, powinien sam wolniutko zsunąć się w dół bez oporów ale też nie powinien spaść. Sprawdź jaka założyłeś pierścienie na tłok i czy w ogóle je włożyłeś.W gniazda zaworów nalej nafty jak nie masz to rozpuszczalnika lub benzyny, jak wycieknie tzn że zawory do dotarcia lub gniazda w głowicy do wymiany. Obejrzyj dokładnie uszczelkę z pod głowicy czy nie ma znaków przedmuchów. Przyczyna musi być wyłącznie w tłok - pierścienie - cylinder - głowica. To że kupiłeś nowy zestaw wcale nie znaczy że jest spasowany.Zdejmij pierścienie z tłoka, włoż je do cylindra i sprawdź szczelinę.To są podstawowe czynności które powinieneś zrobić przed montażem takiego zestawu. Wszystko rób delikatnie i z wyczuciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Rozmontuj mistrzu wszystko i to szybko. Włóż tłok do cylindra i zobacz jak się zachowa, powinien sam wolniutko zsunąć się w dół bez oporów ale też nie powinien spaść. Sprawdź jaka założyłeś pierścienie na tłok i czy w ogóle je włożyłeś. W gniazda zaworów nalej nafty jak nie masz to rozpuszczalnika lub benzyny, jak wycieknie tzn że zawory do dotarcia lub gniazda w głowicy do wymiany. Obejrzyj dokładnie uszczelkę z pod głowicy czy nie ma znaków przedmuchów. Przyczyna musi być wyłącznie w tłok - pierścienie - cylinder - głowica. To że kupiłeś nowy zestaw wcale nie znaczy że jest spasowany. Zdejmij pierścienie z tłoka, włoż je do cylindra i sprawdź szczelinę. To są podstawowe czynności które powinieneś zrobić przed montażem takiego zestawu. Wszystko rób delikatnie i z wyczuciem. Rozmontuj mistrzu wszystko i to szybko. Włóż tłok do cylindra i zobacz jak się zachowa, powinien sam wolniutko zsunąć się w dół bez oporów ale też nie powinien spaść. Sprawdź jaka założyłeś pierścienie na tłok i czy w ogóle je włożyłeś. W gniazda zaworów nalej nafty jak nie masz to rozpuszczalnika lub benzyny, jak wycieknie tzn że zawory do dotarcia lub gniazda w głowicy do wymiany. Obejrzyj dokładnie uszczelkę z pod głowicy czy nie ma znaków przedmuchów. Przyczyna musi być wyłącznie w tłok - pierścienie - cylinder - głowica. To że kupiłeś nowy zestaw wcale nie znaczy że jest spasowany. Zdejmij pierścienie z tłoka, włoż je do cylindra i sprawdź szczelinę. To są podstawowe czynności które powinieneś zrobić przed montażem takiego zestawu. Wszystko rób delikatnie i z wyczuciem. kolejne porady są bardzo na miejscu ale może niech ktoś mu objaśni dlaczego w cylindrze tworzy się mieszanka i po co Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Piotrze dziwie sie ze Ci sie chce odpowiadac na takie posty ... :) Edytowane 8 Lipca 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Piotrze dziwie sie ze Ci sie chce odpowiadac na takie posty ... :) a co mi pozostało na emeryturze ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 chłopaki, nie trudzcie sie już ;D działa , przepraszam za problemy. źle ustawiony zawór wydechowy. tak był ustawiony ze cały czas był otwarty . przepraszam ze was nie posłuchałem odrazu , tylko stawiałem na swoim ; ) nastepnym razem bedę sprawdzał wszystko to co mi ktoś powie. niby głupota, a tego nie przypuszczałem ; ) nastepnym razem bede wiedział czemu moze nie być sprężania (+ jedna przyczyna do mojej wiedzy wiecej ) . zippek smiga aż miło ;) niby chiński, a naprawde miło jest podjechać do znajomych ; )panowie, szybkie jedno pytanko . ssący 0,05 ( mam taki szczelniomierz) wydechowy powinien być 0,07 . jednak nie mam listka 0,07 , czy moge ustawić wydechowy na 0,10 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobias1 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Jak już chcesz rzeźbić dalej to ustaw tak żeby 0,05 wchodził luźno a 0,1 wcale lub z wielkim oporem. Może trafisz na środek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 oba na 0.05 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Jak już chcesz rzeźbić dalej to ustaw tak żeby 0,05 wchodził luźno a 0,1 wcale lub z wielkim oporem. Może trafisz na środek. oba na 0.05poradzilem sie kolegi tobias. teraz sluchajcie. gdy silnik pracuje na wolnych obrotach, i dodam gwaltownie gazu. cos stuka w głowicy/cylindrze. a gdy dodam pomału , do konca, to tego nie ma. moze wiecie co to moze byc ? ogolnie nie przeszkadza to , ruszam normalnie itp ; ) tylko czy to nic nie przeszkadza . silnik pracuje teraz na naprawde malych obrotach, wczesniej na wiekszych, jakby manetke gazu dotkną :) co do tego 0,1 z wielkim oporem, moze przyszlifować go zdeczka ?; ) i wtedy moze bede miał 0.07/0.06/0.08. + słuchajcie, zrobilem przed wczoraj dla kolegi motor, też chinol ( 157fmi silnik ) elegancko wszystko zlozylem, wyregulowalem. kolega do dzis zrobił 100km, i znowu pękł mu bądz sie skrzywił zaawór wydechowy. wymieniane byly zawory , uszczleniacze, uszczelki glowica/cylinder, sprezyny zaworowe , tłok . zawór wczesniej skrzywił sie mu. i nie domykał sie = nie bylo spręzania. wiecie moze jaka to moze być przyczyna ? silnik dostał po dupie na docieraniu? bo troche nie chce mi sie w to wierzyc ze on normalnie nim jezdził, 5,6 tysiecy obrotów max , i odemnie dostał 7 tysiecy przy 50-60 km przejechanych. zawory wkładał mi znajomy i wlewał nafte . wszystko szczelne . góry silnika jeszcze mu nie rozbierałem , zrobię to w poniedziałek . + co do mojego motoru , zippa pro 50/72 (139fmb) . sprzęgło mi ciagnie. co musze wymienić by nie ciągneło ? kosz sprzęgłowy? bo akurat kosz sprzęgłowy to groszowe sprawy, wiec we wtorek bym juz wymienił, w poniedziałek zamówił ;) kolejne porady są bardzo na miejscu ale może niech ktoś mu objaśni dlaczego w cylindrze tworzy się mieszanka i po cojaka mieszanka ? możesz mi to wyjasnic Piotrze? jestem bardzo ciekawy tej odpowiedzi :D jest to 4t , i zawsze wydawalo mi sie ze tutaj mieszanka sie nie tworzy, poprostu paliwo idzie i tyle ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 jaka mieszanka ? paliwowo-powietrzna Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobias1 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 To stukanie może powstawać właśnie przez złą mieszankę. Sprawdź kolor świecy, powinien być kawa z mlekiem. Ciemniejszy oznacza za dużo paliwa, jaśniejszy za dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 ok :) już ide sprawdzać ; )jest doslownie czarny kolor swiecy, cały czarny. więc odkręcic śrubkę od powietrza czy przykrecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 poradzilem sie kolegi tobias. teraz sluchajcie. gdy silnik pracuje na wolnych obrotach, i dodam gwaltownie gazu. cos stuka w głowicy/cylindrze. a gdy dodam pomału , do konca, to tego nie ma. moze wiecie co to moze byc ? ogolnie nie przeszkadza to , ruszam normalnie itp ; ) tylko czy to nic nie przeszkadza . silnik pracuje teraz na naprawde malych obrotach, wczesniej na wiekszych, jakby manetke gazu dotkną :) co do tego 0,1 z wielkim oporem, moze przyszlifować go zdeczka ?; ) i wtedy moze bede miał 0.07/0.06/0.08. + słuchajcie, zrobilem przed wczoraj dla kolegi motor, też chinol ( 157fmi silnik ) elegancko wszystko zlozylem, wyregulowalem. kolega do dzis zrobił 100km, i znowu pękł mu bądz sie skrzywił zaawór wydechowy. wymieniane byly zawory , uszczleniacze, uszczelki glowica/cylinder, sprezyny zaworowe , tłok . zawór wczesniej skrzywił sie mu. i nie domykał sie = nie bylo spręzania. wiecie moze jaka to moze być przyczyna ? silnik dostał po dupie na docieraniu? bo troche nie chce mi sie w to wierzyc ze on normalnie nim jezdził, 5,6 tysiecy obrotów max , i odemnie dostał 7 tysiecy przy 50-60 km przejechanych. zawory wkładał mi znajomy i wlewał nafte . wszystko szczelne . góry silnika jeszcze mu nie rozbierałem , zrobię to w poniedziałek . + co do mojego motoru , zippa pro 50/72 (139fmb) . sprzęgło mi ciagnie. co musze wymienić by nie ciągneło ? kosz sprzęgłowy? bo akurat kosz sprzęgłowy to groszowe sprawy, wiec we wtorek bym juz wymienił, w poniedziałek zamówił ;) jaka mieszanka ? możesz mi to wyjasnic Piotrze? jestem bardzo ciekawy tej odpowiedzi :D jest to 4t , i zawsze wydawalo mi sie ze tutaj mieszanka sie nie tworzy, poprostu paliwo idzie i tyle ;p silnik 4T nie chce pracować na samej benzynie :banghead: co już zauważyłeś w swoim silniku a potrzebuje mieszankę paliwa z powietrzem w stosunku 1:14.7 kilograma benzyny do powietrza.Jeżeli powietrza jest trochę mniej to w cylindrze nie może dojść do całkowitego spalania i na świecy odkłada się sadza.Resztę musisz sam wydedukować Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.