Skocz do zawartości

tobias1

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tobias1

  • Urodziny 04/16/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XJ 600 3km
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    788 799 837

Osiągnięcia tobias1

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Poczytaj o konstrukcji tlumikow do dwusuwa i do czterosuwa. Wtedy pytaj czy sie nada, i czy ktos ci doradzi. Poza tym stosuj sie do zasad forum i pisz po polsku. Wtedy oczekuj odpowiedzi. Wg. mnie tlumik nie bedzie pasowal. Bo to fizycznie niewykonalne.
  2. To stukanie może powstawać właśnie przez złą mieszankę. Sprawdź kolor świecy, powinien być kawa z mlekiem. Ciemniejszy oznacza za dużo paliwa, jaśniejszy za dużo powietrza.
  3. Oryginalny wydech do czego (jakiej maszyny) i dlaczego chcesz go czyścić?
  4. Jak już chcesz rzeźbić dalej to ustaw tak żeby 0,05 wchodził luźno a 0,1 wcale lub z wielkim oporem. Może trafisz na środek.
  5. To już nie jest zabawne... Przeczytaj kolego cały temat. Dobra, teraz ja doczytałem :P
  6. Wał masz prosty? Luzy zaworowe wyregulowane? Nie odstaje żaden zawór jak jest zamknięty? Świeca wkręcona? Po spotkaniu głowica-zawór-tłok mogło ci ewentualnie wygiąć wał.
  7. Bez takiej spiny. Wszystko spasowane? Wszystko zgodnie ze znacznikami? Może z jakiegoś powodu coś pomyliłeś? Dlaczego poprzedni zestaw poszedł? A co do docierania zaworów bez odpalania silnika. Może niby spróbój ręcznie? Specjalną pastą?
  8. Czyli jest gut. Jak kolega wyżej napisał - albo zrób na przekaźnikach, albo zostaw jak jest i się przyzwyczaj.
  9. Jeśli bez świateł daje 14,4v na akumulatorze to dobrze. Ogółem to wszystko w normie.
  10. Sprawdź miernikiem napięcie na klemach akumulatora. Powinno dochodzić do 14,4V i nie wyżej. Na obrotach oczywiscie.
  11. Nie musi być widać. Sprawdź wszystkie przewody związane ze światłem miernikiem. Czy może jakiś dziwny opór nie występuje. Dziwna to sprawa. W którymś miejscu przewód masy długich musi stykać wtedy kiedy nie powinien.
  12. Sprawdź przewody od długich, i... spróbuj zmienić żarówkę. Konkretnie, to kabel masowy od długich, czy nie przetarty, czy nie złamany.
  13. Sprawdź czy kabel plusa nie jest gdzieś przytarty, i może styka jakkolwiek do masy, odłącz kostkę zegarów i sprawdź napięcie na kostce do świateł (jeśli masz możliwość, to wypnij samo podświetlenie zegarów). A jak to na nic nie naprowadzi, to zrób instalację na przekaźnikach, i będziesz miał mocne światło. Napisz jeszcze jaka maszyna, może ktoś już miał coś takiego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...