klkw Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Witam, Ostatnio mam dziwny efekt wpadania motocykla w wibracje przy prędkości około 120 km/h. Wystarczy, że przejadę jakieś podłużne pęknięcie w asfalcie i motocykl wpada w drgania i jedzie przez chwilkę jakby szlaczkiem. Na prostej jest ok. ale w zakręcie już gorzej. Wrażenie jest takie jakby tył chodził na boki. Mam zmienione łożysko główki ramy, nic więcej nie robiłem. Może macie jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Sprawdził bym ułożyskowanie tylnego wahacza, i tylnego kola, stan opony i cisnienie w niej :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Dokręć śruby przodu może zapomniał ktoś jak dłubał. Przy hamowaniu znosi czy nie? Jak nie to nie to. Wtedy znosi w przeciwna stronę do tej po której jest zacisk hamulcowy. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Zacznij od cisnienia pow tylnej opony.Potem lozyska wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Mam zmienione łożysko główki ramy, nic więcej nie robiłem. No ale właśnie trzebaby sprawdzić to łożysko po wymianie. Taka rutynowa czynność - zmieniasz łożysko, gonisz sprzęt i na drugi dzień sprawdzasz czy jest luz/czy jest za ciasno i korygujesz. Nie doczytałem nigdzie czy to zrobiłeś, może to przez ten upał. Objawy trochę jakby było za ciasne ale wróżką nie jestem, sprawdź. Inna opcja to może masz już starą oponę z tyłu tylko czemu odczuwasz to dopiero teraz? Niektóre dzikusy tak zarzucają tyłem i uspokajają się po wymianie tyłu. Ale brak info o bieżniku i DOT i ciśnieniu itd. Stawiałbym na stery. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Łożysko główki powinno być ok. kierownica luźno chodzi na boki nie wydaje się, że jest za mocno ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić, sam wymienialem je i skecałem dosyć mocno. Opona nie jest nowa, ciśnienie jest w porządku, cały zeszły sezon latała bez problemu. Dziwi mnie tylko, że dzieje się to przy prędkości około 120 km/h. Obstawiam łożyska tylnego wahacza, czy jest jakaś metoda aby to sprawdzić bez rozbierania wahacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Odkrec amory i probuj kolo skrecac trzymajac je rekami od dolu i gory w plaszczyznie pionowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Witam, Mam problem z dziwnym zachowaniem HD przy prędkości 120 km/h, który wpada w dziwne wibrację i jedzie jakby wężykiem. Zauważyłem, że mam luz na łożyskach koła przedniego i podejrzewam, że to jest powodem tego zachowania. W serwisówce wyczytałem, że luzy są kontrolowane przez jakiś dystans umieszczony za łożyskiem, który się wymienia. Proszę o poradę jeżeli Ktoś walczył z luzem łożysk w przednim kole. Mam nadzieję, że to tylko łożyska do wymiany bo z tym sobie poradzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lysy79 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Żona miała podobnie , doszło do tego jeszcze centrowanie przedniego koła.Wymiana łożyska załatwiła sprawę , powyżej 80km/h nie dało się jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Nie dubluj tematów poproszę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam. Sezon się zbliża i temat powraca. Wymieniłem łożyska przedniego koła, tylną oponę na nową i dalej wibracje występują. Koło tyle żadnych luzów nie ma więc łożysk są ok. Zdjąłem tylne amorki i sprawdzałem wahacz metodą jak kolega wyżej doradzał próbując poruszać kołem w osi pionowej na boki. Wyczułem że koło delikatnie się wychyla przy mocniejszym nacisku w pionie. Nie jestem pewien czy ten naprawdę malutki wychył może wywoływacz takie objawy bo naprawdę sporo siły trzeba przyłożyć aby był odchył od pionu. Zdjąłem wahacz i wyciągnąłem łożyska i nie widzę na nich dużego luzu. Nie chodzą mocno ścisło ale też nie latają bardzo luźno. Podpowiedzcie czy łożysko powinno chodzić ścisło bo nie chciałbym wydawać kasy na nowe jeżeli te są jeszcze ok. W to miejsce kupię nową oponkę na przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.