Largey22 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 WitamChciałbym przejść z motocross'u do enduro ale nie wiem jaki sprzęt wybrać. W chwili aktualniej latam Yamahą yz125, mam na oku yamahę wr250. To ma być sprzęt na długie wyprawy do lasu jak i na drogę czyli prosto mówiąc wytrzymały, stosunkowo lekki i w miarę prosty do naprawienia. Mój zakres to 10 tyś. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 jak ma być "lekki i prosty do naprawienia" to tylko 2T200, 250, 300 EXC, EC, TE itdPo YZ125 200EXC będzie jak znalazł, kupisz za 8 tys, 2 koła w remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 jak ma być "lekki i prosty do naprawienia" to tylko 2T 2T zżera oporowo wahy. Na baku pojeździ godzinę max dwie i musi szukać stacji Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 ja bym szukał wr250f Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Zanudzisz się na tym enduro, ja bym rozważył tą decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 2T zżera oporowo wahy. Na baku pojeździ godzinę max dwie i musi szukać stacji no tak na 4T pojeżdzi 3 godziny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 2T zżera oporowo wahy. Na baku pojeździ godzinę max dwie i musi szukać stacji No i to bywa upierdliwe przy długich wyprawach i ledwo 10l albo i mniej baku........ Sam wiem jak miałem crm 125 to 10l bak nie starczał na jedną wyprawę na żwirownię, powrót był na rezerwie albo postój w lesie i czekanie na posiłki z karnistrem, w xr600 czy drz400E po takiej wyprawie jeszcze sporo zostaje a są sporo mocniejsze....... Kiedyś miałem okazje złapać tanio husqe wr360 , ale jak pomyśle ile nią bym przejechał na baku to chyba na żwirownie -tankowanie , jazda-tankowanie i tankowanie przed powrotem :D Mimo wszystko jak wyjdzie ci zrobić jeden porządny remont w 4T to 2T wychodzi taniej nawet razem z tym paliwem, i 2T jest prostszy w serwisie i bardziej idotoodporny Ogólnie nie ma takiego sprzęt jak kolega szuka :D Jak weźmie np exc 520 to nie będzie prosty w naprawie i po yz125 to będzie kloc..........z kolei exc 250 czy 125 nie bardzo się na długie wyprawy nadają .....będziesz musiał jakiś kompromis wypracować.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 250 2t spali 10l/100 km. Przy odpowiednim dobraniu iglicy, przepustnicy, dysz i stopniu sprężania można zejść do 8l... Wysłane z mojego LG-P990 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 minimum 10, trochę szaleństw na żwirowni i się robi 20/1004t u mnie wygrywa Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 minimum 10, trochę szaleństw na żwirowni i się robi 20/1004t u mnie wygrywaFakt,ale mimo to,2T w moim przekonaniu jest jak nimfomanka,która zajeździ każdego.Mnóstwo mocy i frajdy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.