kickof Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Gdybym miał serwisówkę po polskiemu...ehh. Moduł jest zasilany bezpośrednio z którejś cewki. Z prądnicy wychodzi 5 kabli z czego 3 (żółte) idą na regulator a 2 (czerwony i czarny) idą bezpośrednio na moduł. Co do impulsatora to mogę powiedzieć że rośnie rezystancja gdy poruszam przy nim wkrętakiem. Ok coś będę kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 No to czarny i czerwony zasilają moduł .Serwisówek po polsku do czegokolwiek jest jak na lekarstwo. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Dzisiaj w akcie desperacji zawołałem kumpla i odpaliliśmy z popychu. Zapaliła lecz chodziła około 1min. Obroty były dość wysokie ale nie było żadnej reakcji na domykanie przepustnicy. Trzymał wysokie obroty i czasem kichnął z wydechu. Następnie zgasła jakby został odcięty zapłon, zrobiła takie buuuuuu. Odpaliliśmy drugi raz i wtedy już trzeba było ostro kręcić manetą żeby nie zgasła a i tak po krótkiej pracy zrobiła nagle buuuu. Później już tylko łapała i gasła.Świeca oczywiście zrobiła się czarna.Pewnie problem leży w mieszance tylko jak ją wyregulować jak zaraz moto gaśnie. Z czyszczenia gaźnika pamiętam że śrubka od paliwa była wykręcona na 2,5obr od przepustnicy chyba wykręcona (zamknięta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Bez serwisówki jej nie naprawisz Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 (edytowane) Kickof , załatw zobie lampę lub wizytę na lampie , na odległość śmierdzi uwalonym modułem lub zasilaniem modułu . Takie "uuu" tez przerabiałem w TTR-ce z porzeźbionym zapłonem Poza przywróceniem do oryginału nic nie pomogło (tam był taki myk - moduł z jednego moto , koło z innego qrfa. Koło miało więcej zębów więc moduł na dzień dobry przyśpieszał zapłon prawie na maksa i poza jedną prędkością obrotową nie szło nijak zwiększyć obrotów )Ewentulanie poświęć jeden chiński moduł za 3 dychy , zasil go z czarnego i czerwonego a sygnał z impulsatora ale miej na uwadze to co napisałem powyżej w nawiasie. Pchanie jest dobre jak sie ma 18 lat albo 30kg do zrzutu :icon_mrgreen: Edytowane 2 Lipca 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Moduł zmieniłem. Napięcie podczas kręcenia jest na poziomie 35V. Iskra jest. Motor nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlecki Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Cześć, Odgrzebuję temat, bo jestem ciekawy, czy udało się opanować sytuację z motorkiem. Pisałem w innym miejscu, że mam możliwość kupienia River 600 bez rozrusznika, dekla z alternatorem i koła pośredniego za naprawdę niewielkie pieniądze (relatywnie). Moto trochę stało, bo nikt się go nie czepiał, ale pytanie czy warto się w coś takiego pchać.Czy za kwotę około 1tys da się dokupić części, o których wspomniałem ? Zastanawiam się co było powodem, że ktoś rozgrzebał silnik i tak zostawił...może właśnie też nie mógł go odpalić. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Nie ruszaj tego patykiem. Nie bez powodu stoi to porzucone za grosze. Jest tyle fajnych japońskich motocykli, które też da się relatywnie kupić za grosze i da się naprawić i jeździć. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.