kickof Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 hehehe dobre - odpalanie mieszadłem :laugh:No więc sprawa wygląda tak że zaznaczyłem mniej więcej miejsce impulsatora. Blaszka z magneta nie pokrywa się z nim wcale w suwie sprężania. Jak sprawdziłem suwy. świecąć do cylindra latarką przez otwór na swiecę, widać jest otwieranie się zaworów. Obecnie zapłon wastępuje w dolnym położeniu po sprężaniu. Kolejny suw to wydech - co by tłumaczyło strzelanie w wydech. Chodź wcześniej był w gaźnik.Wszystko wskazuje na ścięty klin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Na to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Wczoraj w nocy zdjąłem magneto z połowa klina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 No to wszystko jasne :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Jak będe mieć dzisiaj troche czasu to dorobię klina i zdam relacje czy pali i jak pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Nie dorabiaj tylko kup żeby wchodził ciasno , bedzie luźny to znów bedziesz go wymieniać , u mnie do kupienia w sklepie z łozyskami i uszczelnieniami lub w sklepach z gratami samochodowymi . Przy montażu koła daj średni klej na stożek a potem na śrube . Wadą jest to że potem przy demontażu trza środek magneta dobrze podgrzać. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Kupiłem klina 4mm lecz okazał się minimalnie luźny. Wiec dorobiłem żeby wchodził ciasno. Niestety nie odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 A teraz wypusty na kole są w pobliżu zapłonu ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Tak sa raczej ok. Tylko nie wiem czy rozrusznik nie kręci za słabo. Robi 2 obroty i staje jakby na tulejkach go kosiło. Zasilanie za aku. Samochodowego. Nie strzela. Czuć spaloną mieszankę choć nie łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Teraz wypal lub zmień na nową świecę , zdejm fajkę bez wykręcania swiecy sprawdź czy jest iskra na zapasowej świeczce - mogło klapnąć napięcie za bardzo . Czy kable dostarczające prąd z aku są odpowiednio grube (przekrój plecionki a nie cały kabel ) ?Nagraj filmik i wrzuć.Czy ten sprzęt ma kopkę ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Świeca jest nowa. Na tych kablach diesla 2.0 w zime odpalałem. Kopki brak. Ma rozrusznik ale nie orginalny. Spr. na dwie świeczki i dam znać czy jest iskra Sprawdziłem jak to kręci na dwuch świeczkach. Jedna wkręcona a na drugiej obseruję iskre. Rozrusznik kręci tylko do momentu jednego strzała iskry i stop. kilka sekund przerwy i znowu wciskam start i znowu kręci do jednego strzała iskry.Muszę wykręcić rozrusznik i go obejrzeć Rozrusznik wygląda dobrze. Szczotki całe, komutator też, przewody doprowadzające też nie wyglądają źle.Rozkręciłem wszystko od nowa ponieważ, podczas kręcenia rozrusznikiem jest słychać jakiś metaliczny dźwięk (jakby tarł metal o metal)ale tylko wtedy gdy wszystko jest spięte ze sobą.Na kole zębatym na wale jest niewielki luz. Między kołem a wałem jest łożysko igiełkowe. Czy ono powinno mieć taki niewielki luz?? Oraz zagadka. Co to jest?? przykręcone jest to w dole cylindra po prawej stronie, pod gaźnikiem. Allegro - darmowe galerie zdjęć Edytowane 15 Czerwca 2014 przez kickof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Jest to napinacz łancuszka rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Jak go będziesz wkręcał to go skrec na maksa i po wkreceniu zluzuj.Sprzęgiełko rozrusznika z biezniami jest zazwyczaj z tyłu magneta (które chwile wczesniej załozyłeś :P ) , potem ze 2-3 zębatki i zębatka rozrusznika . Obejrzyj wszystko czy gdzieś nie trze o dekiel lub sam dekiel czy nie jest odkształcony w miejscu osadzenia ośki zębatki .A dekompresator jest (przy kierownicy lub automat - raczej pod pokrywą rozrządu )? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Tak jest obtarty karter pod tym sprzęgiełkiem lecz na kole nie ma nawet zadrapania a karter jest przetarty do okoła w nierównym stopniu.Przy odkręcaniu napinacza nic nie luzowałem. On się jakoś sam napina??Po przykręceniu napinacza mam poluzować tą dużą srubę a następnie dokręcić... i tyle? Dekompresor jeśli jest to automat i na wierzchu go nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Tak, pod dużą śrubą jest spręzynka , przy okazji możesz sprawdzić jak daleko chowa się popychacz napinacza .Wrzuć foty tych otarć bo nie bardzo kumam jak to wygląda . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.