jarek79 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam mam problem z moja hondzinka zakupiłem z myślą dojazdu do pracy i z powrotem wszystko ok lecz jeśli jede spokojnie czyli do 4000/5000tys obrotów super sprzęt pali na dotyk zimny czy ciepły zero problemów. Niestety pewnego dnia odkręciłem gaz do końca i szok po przekroczeniu 7-8tys smuga białego dymu z prawego wydechu nie mam pojęcia co to pojechałem do byłego właściciela facet miał sprzeta już 20lat dowiedziałem się ,ze są do wymiany uszczelniacze zaworowe proszę o pomoc i podpowiedz w tej kwestii. Nie mam kasy na inny sprzęt a już się boje ze to może być coś więcej..... Ciekawe również jest fakt ze moto zgasiłem odpaliłem i dojechałem bez małego dymka do domu i tak jest przy spokojnej jeździe czyli 4-5tyswidzę ze jest cisza nikt nie jest pewny czy wolicie ominąć taki temat :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Uszczelniacze puszczają dym przy schodzeniu z obrotów. A jak piszesz że po przekroczeniu pewnej wartości dymi non stop to może być coś innego. Dziwny ten objaw. A skoro poprzedni właściciel ukrył ten problem przy sprzedaży to może być coś poważnego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek79 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 No witam niestety kupując ten motor rozmawiałem z facetem pytałem co jest na już do zrobienia powiedział mi co ostatnio robił i ze w przyszłości będą uszczelniacze ale nie spodziewałem aż takiego dymu mogę śmiało powiedzieć ze to było gorsze od syreny :sad:Ciekawe dziwny objaw jak dla mnie szok gdyby kopcil caly czas ok nie ma tematu a tu sam nie wiem co z tym zrobićnie mam tez nikogo tu kto by spojrzał fachowym okiem na te moto bo tu ceny za usługi sa z innej planety.Teraz moto postawiłem i stoi zastanawiam się co dalej szkoda było by go dojechać i się wtedy martwić :mellow:Może dziś wymienię olej i wezmę na kar szer wydech zobaczę. :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Niczego się nie dowiesz bez rozbiórki. Ja na Twoim miejscu dałbym mu w palnik, albo przestanie kopcić albo stanie się to co i tak czeka w kolejce. Ale nie namawiam. A jak jest możliwość oddać moto byłemu właścicielowi to to będzie najlepsze wyjście. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 1. Uszkodzona odma silnika (puszca mgłę do airboxu)2. Zużyte prowadnice i uszczelniacze zaworowe. Gdyby puszczały tloki i pierścienie to dymiłby proporcjonalnie do obrotów już od niskich. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek79 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Fajnie ze temat sie rozwija mam wiec takie pytanie jesli są to prowadnice zaworowe i uszczelniacze jakie sa koszty zrobienia czegoś takiego? Limo nie będę go katował i się zastanawiał czy go rozpieprzy do końca czy nie ciekawe podejście :happy:Może po prostu samą głowice znaleźć i zrobićChce jeszcze sprostować on dymi tylko z jednego wydechu w drugim nic się nie dzieje zero osadu nalotu oleju czy coś w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 .Możesz rzucic okiem na filtr powietrza czy nie jest ubabrany w oleju , czy niema go w airboxie . Znajdź odmę i kontrolnie ją odłącz i zaslep a w silniku na czas testu odkręć korek wlewu oleju. Jesliobjawy nie znikną to wdalszejkolejnościnalezy wykonaćpomiar sprężania wraz z próbą olejową .Mozesz nagrać filmik jak wchodzina obroty i kopci. Po zaślepieniu odmy na silniku możesz przyjrzeć się temu co wydobywa się z wlewu oleju - zużyte tłokii pierścienie skutkują przedmuchami spalin do karterów i będa delikatnie wylatywać przez korek oprócz mgiełki olejowej . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Limo nie będę go katował i się zastanawiał czy go rozpieprzy do końca czy nie ciekawe podejście :happy: Po pierwsze jazda na wysokich obrotach to nie katowanie. Po drugie jeśli coś ma się rozpieprzyć to i tak się rozpieprzy. W tym przypadku jeśli faktycznie są to uszczelniacze zaworowe to na bank prowadnice też, inaczej by tak mocno nie kopcił (poza tym wskazuje na to też fakt że dymi tylko z jednego wydechu). A wtedy taniej wyjdzie kupić drugą głowicę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek79 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Ok postaram się coś ustalić i napisze nie jestem mechanikiem wiec jak jakaś gafa będzie naprostujcie mnie jeśli chodzi o wymianę głowicy w tym sprzęcie muszę rozebrać dół silnika aby zdjąć głowice tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zacznij jednak od diagnozy ... możesz zacząć to tak jak napisał janosik ... właściwa diagnoza to podstawa a my tu tylko teraz tak naprawdę wróżymy z fusów. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek79 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 ok już się biorę do rozkręcania filtra itp wszystko ogarnę i napisze co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Bedac na rtwoim miejscu przejezdzil bym spokojnie ten sezon w miedzyczasie starajac sie zdiagnozowac usterke a wszelkie prace rozpoczal dopieropo skonczeniu sezonu. Sama wymiana glowicy jest banalna gdy sie ja robi zgodnie ze sztuka, znalezienie dobrej glowicy moze byc wiekszym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek79 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 witajcie ponownie niestety leje i za wiele nie zrobiłem ostatnio rozkręciłem kolektor znaczy się cały wydech dziś go wyszycie pasta tempo efekt super ! ok a teraz tak z 3i4 gara jak odkręcałem to jest mokry nalot. Filtr powietrza jest z tamtego roku wygląda jak nu-weta parę owadów ale wszystko suche.widze ze dziadziuś dbał o tego grata nowe opony klocki filtry olej niestety latka lecą i musiał sobie już odpuścić. Panowie 25jade do Polski będę na śląsku czyli Piekary Ślaskie w Sosnowcu a potem w Łęczycy potrzebuje kogoś rozsądnego co podejmie się zrobienia tej głowicy ja to rozkręcę i oddam w dobre ręce macie kogoś no i pytanie ile taka usługa może kosztować.Adamie nie mam ciśnienia aby się kulać tym sprzętem wole go zrobić i mieć spokojne serce. tu w zasadzie jeżdżą cały rok chyba że spadnie śnieg choć i w tym roku był brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jeżeli podrzucisz samą głowicę to temat do ogarnięcia Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.