Lidkus Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Nie jestem zwolennikiem irydówek ale można sprawdzić jak na niej będzie się sprzęt zachowywać :) Moc +/- 50 KM w ćwiartkach zależy kto jak docierał. Niech pozyczy od kogos taka świece i sprawdzi, nic to nie kosztuje.Gaźnik na moje jest rozkalibrowany potrzeba mu serwisu i tyle. Piszcie 10 stron w tym temacie a świece beda padac i padac... Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 motocykl ma jezdzic na świecy jaką przewiduje producent, nawet jeśli irydówka nie bedzie padac lub bedzie zyc dłuzej to będzie to tylko leczenie skutków a nie przyczyn, czyli zabieranie sie do naprawy od doopy strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 No leczenie syfu pudrem ale zobaczy czy na wolnych bedzie juz przepalac. Nie widzieliście sprzętu a się spuszczacie nad tym tematem jak nie wiem co.A kompresje jaką ma wgl ten silnik ?Świeca pada bo sie zalewa, silnik nie potrafi przepalić tego co mu poda gaźnik, na wysokich obrotach jako tako to przełkniePrzecież gość jasno napisał że ma pilota na 5 obrotów wykręconego :)REASUMUJAC SPRAWDŹ GAŹNIK Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 No leczenie syfu pudrem ale zobaczy czy na wolnych bedzie juz przepalac. Nie widzieliście sprzętu a się spuszczacie nad tym tematem jak nie wiem co.A kompresje jaką ma wgl ten silnik ?Świeca pada bo sie zalewa, silnik nie potrafi przepalić tego co mu poda gaźnik, na wysokich obrotach jako tako to przełkniePrzecież gość jasno napisał że ma pilota na 5 obrotów wykręconego :) REASUMUJAC SPRAWDŹ GAŹNIK Takie podpowiedzi na pewno nie uzdrowią tego silnika, przeczytaj proszę ostatnie zdanie mojego postu #26.Pomiar ciśnienia sprężania może tylko wprowadzić w błąd i jest potrzebne jak umarłemu kadzidło. Wystarczy energicznie nacisnąć "kopniak" aby dowiedzieć się o stanie układu tłok-cylinder.Źle wyregulowany gaźnik jest wtórną przyczyną zalewania świecy.Główną przyczyną jest spora ilość paliwa w komorze wstępnego sprężania."jjank" napisał :"poza tym takie "padanie" świec zdarza się nawet w super wyregulowanym 2T, te maszyny mają zaraz po rozgrzaniu dostawac w dupę"i tutaj leży podstawowy błąd obecnych użytkowników silników 2T - o jakim rozgrzewaniu piszesz ? napisz proszę instrukcję rozgrzewania silnika 2T - całą procedurę i wtedy możemy powrócić do dyskusji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczyk Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ze 125 na ćwiartkę przesiadłem się nie bez powodu, więc nie zalewam jej na na pewno pyrkaniem. Silnik rozgrzewam w ten sposób: Odpalam na ssaniu, chodzi sobie aż obroty spadną, wyłączam ssanie, trochę pokręcę gazem, wsiadam przez pierwsze 5 minut oszczędnie, po 5 minutach ogień. - tak wygląda moja procedura nagrzania silnika. Kompresja jest, ręką cięzko kopke 'opuścić" . Przypominam że yamaszka ma 3 mth po remoncie.Skoro problem jest znany jak się go pozbyć? W tej chwili pilot wykręcony na 3 obroty i dolne obroty przerywają, wysokie idealne. Im więcej wykręce pilota tym lepszy dół a gorsza góra, jak ją dobrze wyregulować?Ps. jak wkręcę więcej niż 3 obroty. to całkiem zdycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 No leczenie syfu pudrem ale zobaczy czy na wolnych bedzie juz przepalac. Nie widzieliście sprzętu a się spuszczacie nad tym tematem jak nie wiem co.A kompresje jaką ma wgl ten silnik ?Świeca pada bo sie zalewa, silnik nie potrafi przepalić tego co mu poda gaźnik, na wysokich obrotach jako tako to przełkniePrzecież gość jasno napisał że ma pilota na 5 obrotów wykręconego :) REASUMUJAC SPRAWDŹ GAŹNIK Kolejny raz mylisz silniki i co się z tym wiąże gaźniki też... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 to nie czekaj 5minut tylko po kilkunstu sekundach już jedź, tam nie ma co rozgrzewać, 2t ma to do siebie że dopiero się wkręci na obroty jak złapie temperaturę, pyrkanie na wolnych przy minimalnej dawce nie jest zbytnio zdrowe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Witam, mam problem z Yamahą YZ 250 . Wkładam nową świecę ( z katalogu NGK B8EG) Motocykl chodzi idealnie przez 3-4 godziny, po tym czasie zazwyczaj gaśnie i już nie odpala, wyciągam świecę czyszcze (kolor brązowawy, delikatnie mokra) wkładam, motocykl odpala, raz się wkręci i zdycha. Wkładam nową świecę i yamaszka znowu chodzi idealnie przez 3-4 godziny. I tak w kółko, co jest powodem tego, że "pali świece" ? Proszę o pomoc. kolor taki żółtawy, paliwo, oleju minimalnie tak jak powinno być, wyczuwa się go na palcach. Niepokoi mnie ta śruba regulacji, że ona idealnie chodziła na wykręconej na 5 obrotów. Dodam że yamaha ma 3mth po remoncie Niepokoją mnie też te strzały w wydechCos Ci wolno te mth bije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczyk Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 3-4 h trwa wyjazd. + w tym przerwy na papierosa i chwila odpoczynku lub uzgadnianie dalszej trasy. Jeździłem nią w tym sezonie 4 wyjazdy, lecz na dwóch pierwszych nie miałem jeszcze licznika mth,Ps. napisałbym że chodzi idealnie przez 3-4 mthZmniejszyć dawkę paliwa jedno oczko na iglicy i pilot wykręcony na 1.5-2 obroty . To da lepszą dawkę niż jest teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Nie pytaj się już jaką to da dawkę tylko wyreguluj go w warsztacie u kogoś kto się na tym zna. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczyk Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Problem tkwi w tym, że najbliższy tego typu fachowiec, przede wszystkim pewny oddalony jest o 80 km ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 który masz rocznik motocykla? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczyk Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 94r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wyjdź od konfiguracji: Dysza główna: 175Dysza wolnych obrotów: 48Iglica na 3 rowkuśruba składu mieszanki półtora obrotuświeca jak zalecił Piotr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczyk Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Iglica na 3 rowku od góry czy od dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.