Maciejo Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 (edytowane) Witam, problem jak w temacie, wszystko z motorem było ok przez wiele lat a nagle zaczął się dusić przy wejściu na wysokie obroty (ostatni bieg okolice 100km/h +), wyraźnie przychamowuje silnik i dusi. Nigdy wcześniej takich objawów nie było kręcił obroty do odcinki. Zawory ostatnio wyregulowane (duszenie obrotów przeniosło się jak by na odrobinę wyższe obroty ale nadal brakuje wiele do max)Gaźnik czyszczony (brak zmian) Co może odpowiadać za problem ? Dr 350 to stare zazwyczaj niezawodne enduro z minimum elektroniki, brakuje mi pomysłu co teraz sprawdzać, proszę o pomoc i rady Edytowane 18 Marca 2014 przez Maciejo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Niemiec Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ja bym odstawiał podciśnienie, albo główna dysza w gaźniku jest przytkana.(jeśli zawory są ok) Spróbuj lekko przytkać filtr powietrza ręką i spr czy się wkręca lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jesli gaznik jest podcisnieniowy to membrana mogla sie zestarzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Jak wrócę z pracy po nocy to sprawdzę. (problem pojawia się równo na 7 tyś obrotów, za każdym razem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski_dzik Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Który to rok DRki? Wydech ile ma lat? Tak z innej beczki, sprawdzałeś kompresję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejo Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 rok 92' wydech ma zapewne tyle samo co moto, kompresja super bo góra po regeneracji (honowanie cylindra, oryginalny zestaw pierścieni (zgrozo 350zł xD), reg wałka, nowe uszczelniacze zaworowe itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jak masz możliwość to podmień moduł zapłonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Miałem podobny problem z XR600 , 2 lata miałem problem z zakopconą świecą (problemy z rozruchem), na niskich obrotach jechał ok, na wyższych strzelał itpPowodem było... zasniedzony styk przy cewce zapłonowej(konektor) , widoczne były nawet ślady " spawania" konektorów, Po przeczyszczeniu wszystkich(w całej instalacji) połączeń i zabezpieczeniu smarem miedzianym motor odzyskał moc , sam byłem zdziwiony że taki dupersztyk tyle może namotać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski_dzik Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) Spróbuj zdjąć wydech, albo też kolektor. Mi to śmierdzi utrudnionym ujściem spalin, więc jak byś obadał tę stronę, mógłbyś mieć rozwiązanie. Problemy z elektryką raczej dadzą też inne objawy, a tu tylko pow. 7000 obrotów. Może się przypchał albo tłumnik się sypnął. Podobnie jest w samochodach z walniętym katalizatorem. Oczywiście odradzam jazdę bez układu wydechowego. Edytowane 22 Marca 2014 przez boski_dzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) a mi sie wydaje ze to gaznik - brak paliwa na wysokich obrotach , jak masz mozliwosc podnies iglice do maxa . Edytowane 23 Marca 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.